You are not logged in.
pl
Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Jos se eka leffa oli huono, niin tämä oli uskomattoman huono.
Cabin In The Woods
Ainoa miinus että loppupäässä ilmesty peliin käsi eikä lonkero.
en ollutkaan nähnyt tätä 20 vuoteen surullinenhan tämä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Straw Dogs - Peckinpah
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Melkoisen pimeää settiä. Vähän tylsä kans.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sherlock Holmes: A Game of Shadows
nää on kyllä paskoja, MIKÄÄN EI TOIMI
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
leposi wrote:Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Se uusi oli ihan hauska.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pope wrote:leposi wrote:Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Se uusi oli ihan hauska.
En ole nähnyt, mutta ei ole kyllä kauheasti kiinnostanutkaan.
Oikean rytmin kiinni
Mycroft Holmes oli uusimman parasta antia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
oon kattonu ekan jo kaks kertaa, mihnä pelaa huono? Robert Downey jr. liekeissä tässäkin
Missasin tokan leffassa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
oon kattonu ekan jo kaks kertaa, mihnä pelaa huono? Robert Downey jr. liekeissä tässäkin
Eniten ykkösessä häiritsi jatkuva bullet-time -kikkailu, mutta myös se, että moniulotteisesta herrasmiespugilistista oli tehty ontuvasti hassutteleva äksönhirmu. Kakkosessa sentään meno oli edes vähän raikkaampaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Varmasti joku osais tehdä tyylikkään erilaisen ja alkuperäiselle uskollisen version, mutta kyllä tämäkin oli varsin viihdyttävä.
Vaikka vertaus vähän ontuukin, onhan esim. Philip Marlowstakin tehty erilaisia versioita, ja esim. suuria vapauksia ottanut the Long Goodbye on loistava leffa. Se ei tarkoita, että uudet Sherlockit olisivat automaattisesti myös hyviä, sillä muunnokset ovat hyvinkin toisenlaisia, mutta epäilemättä the Long Goodbye on myös saattanut aikanaan suututtaa yhden jos toisenkin konservatiivin. Jos uusien Sherlockien tyyli ja muunnokset aiheuttavat näppylöitä, ei sille voi mitään, mutta ainakin eka on varsin pirteä ja vauhdikas moderni äksönkomedia, ja itseäni kiehtoi myös Sherlockin muunnos RD jr:lle "valetuksi".
Joo tykkäsin kakkosesta enemmän koska se oli hauskempi. Muutenkin tuntui tasapainoiselta. Ei noi mitään älyttömän hyviä leffoja, mut kyl ne kattelee Rodneyn takia.
Ja tosiaan se 60-luvun Long Goodbye on tosi hyvä. Siitä on tehty monta hyvää versiota.
Young Adam.
Aikas hyvä
en ole kolmekybänen emoboy
Ali
En oikeen osaa sanoo miks tykkään tästä. En kyllä sinänsä ihmettele, että tää vähän floppasi. Vähän vaikea tarttua kiinni. Tykkään miten se soljuu eteenpäin niin saumattomasti.
Joo tykkäsin kakkosesta enemmän koska se oli hauskempi. Muutenkin tuntui tasapainoiselta. Ei noi mitään älyttömän hyviä leffoja, mut kyl ne kattelee Rodneyn takia.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
barton_funk wrote:Joo tykkäsin kakkosesta enemmän koska se oli hauskempi. Muutenkin tuntui tasapainoiselta. Ei noi mitään älyttömän hyviä leffoja, mut kyl ne kattelee Rodneyn takia.
Siis kakkonenhan oli helvetisti huonompi.
Hieno elokuva erakosta, verkkainen ja ilmava. :peuk:
Oikean rytmin kiinni
Mainiota, että Sherlock herättää tunteita
:peuk:
Prometheus - olihan se komea ja ihan viihdyttävä
Oikean rytmin kiinni
kaikki nämä 60-70-luvun sotaseikkailuleffat ovat olleet hemmetin hyviä. hyvä oli tämäkin
uncle leolle vielä erikseen
Nooh, aika sellainen... mitä tosta sanoisi. Paljon oli tissejä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Katoin yöllä ekaa kertaa sitten sen kun tää tuli R-kioskille vuokralle aikoinaan. Hyvin toimii vieläkin!
hyvä elokuva
hyvä elokuva
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Babylon A.D. - paskempiakin on yritetty kattoa
iron sky - ruma, typerä ja huono
Assault on Precinct 13 - pirun hyvä
Iron Sky - smaa ku ydinaukio
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!