You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
iron sky - ruma, typerä ja huono
jep
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ydinaukio wrote:iron sky - ruma, typerä ja huono
jep
sama.
Sen sijaan::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Pitkästä aikaa. Silkkaa saastaa
Prometheus.
Eijumalauta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Prometheus.
Ei se ny niin huono ollu. Roolivalinnat oli Davidia lukuunottamatta suht kehnoja, mutta emmä ny noin muuten kauheesti pettyny.
Gremlins 2
Voi jumalauta miten hyvä studioelokuva. Hauska, älytön ja repäisevä. Leffa, joka opettaa mitä televisiossa esitetään kun maailmanloppu tulee.
Gremlins 2
Voi jumalauta miten hyvä studioelokuva. Hauska, älytön ja repäisevä. Leffa, joka opettaa mitä televisiossa esitetään kun maailmanloppu tulee.
hc_jose wrote:Gremlins 2
fixu kömedia, tykkäsin kovasti!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Runaways - mjoo
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Pariisilaissolmio
Kassila Tää oli todella hyvä!
Mission: Impossible - Ghost Protocol
Aika huono.
A.K.A.
En traumatisoitunut.
Last edited by Tomsk (15.06.2012 23:08)
Sent from my iPhone 16
^Mä diggaan
Tuli katottua jotain Peppiä vähän keskeltä, ja tuli hyvälle tuulelle
suht hyvä leffa kyl
X-Men - First Class hiihaa jep jep
Koht TRansformers ja Kuun pimeä puoli
iha jepa
sama ohjaaja ku a new leafissa, elaine may....ihan mielettömän hyvä komedia. mahtavasti kirjoitettu ja koominen ajoitus on jatkuvasti kohdallaan. voi kun esteettisesti tän tyylisiä komedioita tehtäisiin vieläkin, kääk. mitenköhän toi ben stiller-versio, taitaa olla täytettyä kalkkunaa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Taisi olla viimesin leffa minkä katsoin tuo Ridley Scottin Prometheus. Iha kivat efektit ja musat, juoni vähän höttöä ja hahmoja liikaa. Eikä ollut edes pelottava.
Last edited by valida (18.06.2012 15:10)
At work Tampereen tilitoimistot | Moottoripyörä varaosat | Edulliset lennot netistä
BATMAN
THE SHINING
Prometheus
Tykkäsin.