You are not logged in.
Moodymannille oli ehkä omakin otsikko jossain, mut mainitaas ny tässä, että tuota kautta voi latailla ilmaislevityksessä olevan uuden levyn http://www.scionav.com/collection/947/M … cture-This
Luonnollisesti kuulostaa ihan vitun hyvältä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
^joo, oli jopa sillee tylsän hyvää Moodymannia (LOL), tyyppi on niin hyvän kreisi että tottunut yllätyksiin,
mutta toki bottom linja on että ihanaa ku tollanen tuli ulos, ihanaa ihanaa ihanaa musaa.
tää ukkonen on tosi jees, kokeilkaas! varsinkin nyt ku 12" tuli kotiin.
mä taas vuorostani kokeilen noi teidän muiden linkkaamat linksu linksunpojat, lupaavilta vaikuttivat.
p.s. pe visaan risto?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
p.s. pe visaan risto?
ehkä juu ilmottelen! eiks ollu season finale visassa?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
aissaatana!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Last edited by Folkhälsan (15.04.2012 12:12)
Vuoden nuori muotoilija.
sen varalta, jos jollekin ei vielä ollut tiedossa.
ryan powerin lp-levy = lopettakaa välittömästi kaiken muun musan kuuntelu
Hyvänkuulosta
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
en nyt tiä onks tää oikein konemuzaa mut joku brooklynilainen heebo laitto mulle linqqii, ihan hyvän kuuloista kamaa
^
Vuoden nuori muotoilija.
onhan tää ny ihan perseen saatanan tunteellinen ja seksikäs biisi. Tensnake muuten vähän no joo mut jeesus mikä diskokiimabiisi.
diippiä niinki diip house ja koukukasta kuin disko. aamen sano sisko pappilassa:
^ kuulostaa siltä kuin tensnake ja actress kollaboroisi, nimenomaan tensnaken laitteilla, ja tensnake ei tahtoisi actressin koskevan nappuloihin, mutta se onnistuisi silti aina välillä. Hyvältä kuulostaa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tää soi Bassoradiossa, kun ajelin viikko sitten Ikeasta kotia päin. Onnistuin viimein metsästämään Youtubesta. Hienoa tavaraa:
Pannaas samalta levyltä vielä:
Edit:
Ostin pimennysverhot ja söin lihapullat.
Last edited by samulj (05.05.2012 17:04)
greippi väsäili tänään uuden biisin, vähän rauhallisempaa meininkiä:
eilisen keikan päätteeksikin kuultiin uusi biisi, täysin improvisoitu juttu, harmi vaan ettei saatu talteen kun videonauhurin muisti ehti tulla täyteen aiemmin, muutenhan keikalla tuli lähinnä vain matskua tulevalta "kunniattomat pastillit" albumilta, ainoat vanhemmat biisit oli castlen pihavalo ja kuninkaallinen lentävä ympyrä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Aika harvoin tykkään wonky-meiningistä, mutta Lazer Swordilla tuntuu olevan pelkkää hyvää kamaa. Palstan Rustie-, Hudson- yms. -diggaajille uponnee.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vanha klassikkobiisi.
Samalta Guidancen Global Guidance ep:ltä löytyvät myös nämä omat suosikit vuosien takaa.
Last edited by sheino (29.06.2012 22:21)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kivitalon kokoinen bassline.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Muistan miten juuri lukion aloittaneena tuntui kovalta jutulta, että joku tekee Suomessa tällaista soundia (toki nää on aikanaan tilattu Turuust Mind Recordsista). Eipä näitä ole tullut hyllystä kaivettua pitkään aikaan esiin, mutta en varmaan viitsi näistä luopuakaan.
Last edited by sheino (29.06.2012 22:28)
Menee yksinpuheluksi, mutta tää on yksi kolkkisuosikkeja vuosien varrelta:
Täs ois ilmaseksi jaossa Grillin'-festareiden kokis! Kovaa skeidaa.
GN'001 - Grillin' 10 Years Compilation
1.Fossa - Päivärytmi 06:24
2.KeFF - H-laituri 04:243.
3.Make - Ynth 03:00
4.toiminto - Junovibat 04:57
5.DKSTR - Sahtikanisteri (feat. MC ShakkiMatti) 04:30
6.gÖk - Haulikko 03:58
7.Herman Prime - Vibes Track 04:54
8.Poutatorvi - Dr.Wily's Stage 1 02:49
9.Rægæ System - From Savon Jamaica 03:08
10.Lackluster - Dosed 02:58
11.Die K
13.Abo Moustache - Shy Ishee 06:28
14.MR:HC - Maaseutu part 1 04:19
15.Machinatrix - Hidebird Blackout 04:36
16.Bob Citrus - Marvelous 03:33
17.Night by Day - Makes Me 05:21
18.Cam Payne - Underground Roots 02:43
19.Tapani Kansalainen & Huutava Vääryys - Raveis 02:57
20.Esc - The Song I Made For You 06:10
21.Vesicle - Epic Vin 05:08
22.Codename Jamit - Mariaanien Hauta 05:18
23.Abo Moustache - Shy Ishee (gÖk's Single Barrel Remix) 04:51
24.Waisted Flanders - Ouzo Hit 05:38
25.Subsense - Tesoma Warrior 06:03
26.MR:HC - Maaseutu part 2 04:21
27.Calx - Spacekebab 02:28
http://grillinrecords.bandcamp.com/
Last edited by hrmunoita (02.07.2012 13:30)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
^ tostakin vissiin jotain 12":sta ainakin pukkaamassa viimein
Fuck It None of Y'all Don't Rap on yks vuoden biisei
Joo, Boomkatishan mä ton 12":n bongasin. Mennyt ihan ohi koko homma.
Ja silkkinen on toi Fuck It None of Y'all Don't Rap kyl.
Last edited by Folkhälsan (12.07.2012 15:40)
Vuoden nuori muotoilija.