You are not logged in.
Sedmikrásky oli pakko kattoa kokonaan tuon ruokapöydällätanssi-youtubepätkän jälkeen.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Humiseva Harju.
Tää oli oikein hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää ei ollu edes hauska tai.. mitään.. Propagandasessiota kyllä, mut siis.. joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Blinkande Lyktor - taattua laatua
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^Katoin n. puolet, enempi lopusta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Taken
Aika paska.
Bug
Aika hyvä.
Taken
Aika paska.
2000-luvun Commando
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Sedmikrásky oli pakko kattoa kokonaan tuon ruokapöydällätanssi-youtubepätkän jälkeen.
paras leffa! missä mun dvd!?
Kämppis ja yks kaveri eivät olleet nähneet To Live And Die In L.A.:ta joten katottiin se
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Taken
Aika paska.
2000-luvun Commando
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Viime päivinä vielä:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Aika höhlä, mut siistin näkönen.
Aina parasta
Aina parasta
This is England
Areenalla pelaa vielä muutaman päivän. Samalla on alkanut se "jatkosarja" This is England '86. Pannan kattoen sitäkin.
Moonrise Kingdom
Vahan liian sopo ja se yltiovisuaalisuus alko jopa allottaa jossain vaiheessa. Skideille varmasti toimii!
Mangojauhe goddamn.
Tämä se vasta söpö ja siirappinen olikin, mutta silti aika pirun viehättävä. Technicolor in full effect! Kolahti oikeastaan aika pirun kovaa ja täysin yllättäen...
Pari keskenjäänyttä elokuvaa viimesiltä päiviltä:
Katottiin kaverin luona mut se nukahti ja oli jo myöhä. Pakko kattoo loppuun mahollisimman pian, huikeeeta menoo
En vaan tajunnu. Rasittavaa menoo, ehkä leffa paranee sen ekan puoltuntisen jälkeen? Jaksaisko joskus ottaa selvää...
MiB III
parempi kuin MiB II
Loman aikana katon Lord of the Ringsit ties kuinka monennen kerran. Eka meni tänään. Toka ja kolmas varmaan ens viikolla, joten turha kai niitä erikseen spämmiä. Parhuutta kuitenkin.
Loman aikana katon Lord of the Ringsit ties kuinka monennen kerran. Eka meni tänään. Toka ja kolmas varmaan ens viikolla, joten turha kai niitä erikseen spämmiä. Parhuutta kuitenkin.
Ensi jouluna taas kerran nämä
Hobitti sitten leffateatterissa ennen tai jälkeen joulun.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vitun kova
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
hyvä leffa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^ooooh! pakko nähdä!
Kuka muistaa 80-luvulla tehdyn tyylitellyn brittiläisen lyhyt filmin, jossa esiteltiin videopeli- ja flipperikulttuuria fantasian keinoin? On space invadereitä kaupunkia valtaamassa, pimeä huone täynnä vilkkuvia flippereitä, satunnaisia haastatteluita jne...
No, Arcade Attack tiätty!
Mangojauhe goddamn.
Thunder Run - sviiddu mitä tykittelyä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.