You are not logged in.
Lucky Soulia kuuntelen ja onpas vähän hyvää! Enpäs ole aiemmin muistanut tarkemmin tutustua vaikka tykkään hdif-kokiksella olevasta piisistä paljon.
Ja tuli sellainen olo että haluan heti 60-luvulle.
Talking Heads - 77
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Soft Boys - Invisible Hits
Kuuntelin tässä mp3:a. Ensin soi Talking Headsin 77, sitten levy olikin jo vaihtunut ilman, että huomasin. Ajattelin, että onpas aika kova biisi tässä 77:n lopussa kunnes tajusin kuuntelevani Sun City Girlsin Blue Mamboa.
Paljastuksia topicissa nämä?
<@DBGene> senkin karkki
[quote:653bad938b="Alxity"]Kuuntelin tässä mp3:a. Ensin soi Talking Headsin 77, sitten levy olikin jo vaihtunut ilman, että huomasin. Ajattelin, että onpas aika kova biisi tässä 77:n lopussa kunnes tajusin kuuntelevani Sun City Girlsin Blue Mamboa.
Paljastuksia topicissa nämä?[/quote:653bad938b]
täällä soi utonin tulevan tripla-cd:n masteri... eli vanhan päivän jumalat tällä hetkellä.
[quote:7eb9c9a967="stratum"]Lucky Soulia kuuntelen ja onpas vähän hyvää! Enpäs ole aiemmin muistanut tarkemmin tutustua vaikka tykkään hdif-kokiksella olevasta piisistä paljon.
Ja tuli sellainen olo että haluan heti 60-luvulle.[/quote:7eb9c9a967]
JEE! Paras bändi ikinä eiku jotain hyvää kuitennii.... Piti yrittää niitä Suomeen kun olivat Tukholmassa, mutta voee ku unohdin ja sitten oli jo liian MYÖHÄISTÄ jne.
[quote:fcf35bd24c="leposi"][quote:fcf35bd24c="stratum"]Lucky Soulia kuuntelen ja onpas vähän hyvää! Enpäs ole aiemmin muistanut tarkemmin tutustua vaikka tykkään hdif-kokiksella olevasta piisistä paljon.
Ja tuli sellainen olo että haluan heti 60-luvulle.[/quote:fcf35bd24c]
JEE! Paras bändi ikinä eiku jotain hyvää kuitennii.... Piti yrittää niitä Suomeen kun olivat Tukholmassa, mutta voee ku unohdin ja sitten oli jo liian MYÖHÄISTÄ jne.[/quote:fcf35bd24c]
orkl. Mutta siis ihan tajuttoman hyviä piisejä! Tilasin kaikki kolme seiskaa mitä ovat julkaisseet (niinku toiseen topikkiin jo kirjoitinkin), toivottavasti ainakin joku niistä saapuu perillekin.
orkl. Mutta siis ihan tajuttoman hyviä piisejä! Tilasin kaikki kolme seiskaa mitä ovat julkaisseet (niinku toiseen topikkiin jo kirjoitinkin), toivottavasti ainakin joku niistä saapuu perillekin.
Mullon niistä kaks ja kolmas on jossain tulossa ehkåht. O hyvvee.
The Clientele - Where the Universes Are
Höh, bändin kotisivulla oli striimauslinkki tällaiseen kokoelmabiisiin. On ollut varmaan pitkään, enkä ole huomannut. Mutta nyt otetaan vahinko takaisin repeat.
Deja-Move: Remember the past. Voi helvetti.
Audrey - Visible Forms
Pretenders - Brass In Pocket
<@DBGene> senkin karkki
valojuopot - superhimmeli
The Jam - Let Me Entertain You
eiq tää onkin That's Entertaiment
<@DBGene> senkin karkki
Stereolab: Sound-Dust
Taustamusaa oleskelulle. Jos tässä oikein innostuu, niin voi hyvinkin olla, että tuo on kohta taustamusaa esseen väännölle, mutta katellaan.