You are not logged in.
Barb Wire
![]()
Vitukova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ni kävin ton uuden Batmanin tsiigaas. Mielen jäi, et 3000 kyttää tonninsetelinä ja autoilla iso persereikä. Et joo. Kyllä mä viihdyin. Joku jäbä nukku kakkien ei-äxönkohtien aikana ja kuorsas kovaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hyvää:
-pituus
-Christoph Waltz
Pahaa:
-kaikki muu - eritoten Jodie Foster ja John C. Reilly
Last edited by noiseidea (24.07.2012 12:00)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
3000 kyttää tonninsetelinä
MDC -tribuuttibändin nimi?
The Dark Knight
Äh, emmä kyllä tästä vieläkään oikein tykänny. Ihan ok actionleffa, mutta aivan helvetin tylsä kuitenkin lopulta. Vikan tunnin olin vaan että loppuis tää jo. No kai toi uusi tulee kuitenkin leffassa käytyä.
pl
ehkä paras
http://www.dvdworldpr.com/store/images/ … EEK_BR.jpg
tosi hyvä, en olisi uskonut
yhdessä kohtaa nauratti niin et piti laittaa leffa pauselle.
no, jopas! tää oli tosiaan aika hauska. kiitti vinkistä
Uusi Batman
Batmanistä jäi aika -feelikset. Pitkälti samaan muottiin oli tehty kuin edellinenkin ja tuo perusmäiske ei nyt enää jaksanut innostaa. Olisi hyvin voinut jättää väliin koko pätkän.
Mä aattelin tehä just silleensä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en tajua batman-mehustelua. mun makuun tylsää perusmäiskettä ne aikaisemmatkin nolanin versioinnit.
IHAN
VITUN
ÄSSÄ
^toi onkin pitänyt katsoa.
tää oli hyvä
Hesher on ihan jees, mut ei kai nyt mitenkään uskomattoman hyvä
en ole kolmekybänen emoboy
NONYT!
Vuoden nuori muotoilija.
en muistanutkaan et nää oli näin huonoja ei taida mikään nolanin leffa kestää useampaa katsomiskertaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Taas kerran tämä
Ostin Edinburghista edullisesti, poisleikatuissa kohtauksissa oli yllättäen kermakakku naamaan -actionia!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hesher on ihan jees, mut ei kai nyt mitenkään uskomattoman hyvä
Itse en pitänyt senkään vertaan. Kivat lähtökohdat, mutta päätyy samanlaiseen selkääntaputteluun ja karikatyyrimäisen omituisiin henkilöhahmoihin kuin Little Miss Sunshinet ja vastaavat. Vaara puuttuu.
Eikä siloposkiset ykkösluokan näyttelijät vaan istu tämänlaisiin leffoihin.
huhhuh. aivan uskomatonta jöötiä.
Contagion toistamiseen. Tautileffat
hiton hyvä
^ klassikko!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Supernova - perusjeesviihdettä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei tää nyt oikein. Liikaa rymistelyä.
Hämmentävä leffasarja, jossa olisi kaikki kovat elementit (aikamatkailua, robotteja, vaihtoehtoisia tulevaisuuksia jne.), joita Sarah Connor Chronicles käytti edes jotenkin hyväkseen, mutta leffojen lopputulos on sarjan edetessä mennyt vain huonompaan suuntaan. Paitsi Salvation kepittää ehkä Rise of the Machinesin.
Michael Ironsidelle
Last edited by noiseidea (30.07.2012 10:15)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
On the Road a.k.a. Dawson beatnikkinä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni