You are not logged in.
Joo noinhan se menee. Maanantaipelit mun puolesta niin aikaisin kuin koko porukalle sopii. Klo 16.30 @ Kalasatama? Kuka tuo boomboxin?
Mites me turska noi maanantaille ja/tai keskiviikolle spekuloidut iltapörinät hoidetaan? Koriksen jälkeen suoraan? Mulle passaa kyl.
Älä päästä painiks sitä
Kyl noi pörinät käy jos saadaa pelit pystyyn tarpeeksi ajoissa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Pelataankin 17.30 alkaen että stratum ehtii paikalle. Kalasataman asfalttiaavikko. Mä tuon vahvarin, tuokaa jytää.
Älä päästä painiks sitä
Joo 17.30 on parempi mulle kans. On aika gangsta-pelikeli. Pitäisiköhän hakea joku wifebeater ihan tätä varten.
Last edited by noiseidea (30.07.2012 09:55)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ginatricotin kautta koriskentälle 2012
Älä päästä painiks sitä
turha kai tässä on suihkussa ennen pelejä käydä
pyysin handiskavereita messiin ni saadaan mahollisesti 4v4
Kun nyt taidatte saada kuitenkin vähintään 3-3 -pelit niin taidan skipata. Toi on aika myöhään ja pitäis roudata kamoja treenikselle vielä illalla. Voin kyllä käydä vilkaisemassa menoa. Keskiviikkona sit uudestaan jos säät sallii?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei huomiseks ois pelihalukkaita?
Viikonloppukorikset sunnuntai-iltapäivänä? Kellään ei voi sillon olla yhtään mitään muuta menoa!
Alustavasti sopii.
en ole kolmekybänen emoboy
Vois käydä joo.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nyt lupailee kai puolipilvistä.
Sori, mutta joudunki perumaan. Ottakaa Ulvis mukaan. Sehän kyseli feissarissa näitä viikonloppupelejä.
En pääse sunnuntaina.
Sama
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Laatu wrote:En pääse sunnuntaina.
Sama
smaa
Älä päästä painiks sitä
Mites vaik toi keskiviikko?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Iltapäiväpelit sopii
mä oon johonki puol kuuteen asti valvomassa näyttelyä, mut sen jälkeen onnistuu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei taida tulla peleistä taas mitään? Noh, tuun käymään ainaki näyttelyssä
torstai ois kait parempi mut viikonloppuna sit kävis päiväpelit ennen flow'ta jos porukkaa löytys?
Last edited by shanks (07.08.2012 19:00)
Torstaina futista joten en vituis tuu
Keskiviikko käy. Torstai alkuiltapäivä käy. Flow-etko-korikset käy jos pääsee turskalle suihkuun
Älä päästä painiks sitä
Eli ke klo 18 -->
Meilahti ok?
Älä päästä painiks sitä
Ehtisin ehkä 20 seiska.