You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hancock - Tykiting!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Zodiac - olihan tuo jo nähty, mutta kelpasi katsoa - pannaan
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lomalla katottuja:
Maniac Cop
-ihan paljon parempi ku muistin!
Tappava Ase 4
-muuten aika okok mut miten helvetissä se lopun synnytyslässytys jne kesti niin järkyttävän pitkään
Stalag 17
-olipa höpö höpöä, ihme koominen Billy Wilder-kikkeliskokkelistunnelma pitäny käsikirjoittaa leffaan. Jätin kesken.
Price of Death
-aika hyvä spagujännäri, jossa toki paljon italialaisille tän ajan jutuille tyypillisiä mukamas nokkelia käänteitä.
Evil Dead 2
-enempi slapstickiä ku muistin.
Conquest
-vitun hyvä. Olin unohtanut, että hankkinut dvd:n joskus kauan sitten, jäänyt vaan katsomatta. Nähnyt tämänkin viimeksi joskus vuosikausia sitten umpisuttusella kuvanlaadulla.
Pickup on South Street
-no ihan mahtava! Samuel Fuller
Tentacles
-ei saatana ku tylsä. Miten voi tehdä näin huonon hirviöleffan. Hyvät musat.
Four Flies on a Grey Velvet
-plääh, huono. En ollu tainnu tätä edes nähdä aiemmin.
Runaway
-tää Selleckin juttu joka tuli just telkusta. Vaikutti tutulta eli tainnu nähdä joskus muinoin. Ihan jep!
Zodiac - olihan tuo jo nähty, mutta kelpasi katsoa - pannaan
Heti kun näen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Uusi Pätmän oli hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kuulun niihin surullisiin sieluihin, joka ei ollut koskaan ennen nähnyt tätä. Toisaalta ehkä ihan hyväkin että oli tullut perehdyttyä bändiin aika perusteellisesti jo etukäteen, niin osasi vähän sanoa jotain juonenkäänteistäkin. Tai ehkä tää saattoi vähän vaikuttaa sekavalta bändiin vihkiytymättömille, vaikka eihän tän toisaalta mikään dokumentti pitänyt ollakaan. Kaikin puolin kyllä kauniisti tehty ja vaikuttava elokuva, ihan kulttimaineensa arvoinen. Hahmot oli tosi uskottavia, etenkin biisit kuulosti tosi vakuuttavilta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Inception - Mitä muuta tuostakaan voi sanoa kuin että aika tykitystä
Mones kerta?
neljäs tai viides, parin vuoden sisään
ei ehkä paras valinta darraleffaksi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Länkkäriviikonloppu:
Seuraavaksi:
...ja jos jaksaa:
http://images.moviepostershop.com/too-b … 701320.jpg
Andrew Ross Sorkinin 624-sivuinen kirja tiivistettynä puoleentoista tuntiin. Aikamoinen parin ydinkohdan läpijuoksu siis. Ei mikään suurelokuva, mutta ihan kiinnostava katsoa, toisaalta ihan kylmiltä voi olla vaikea pysyä hihnalla kun porukkaa tulee ja menee vaikka kaikki esitellään tekstein leffan lomassa.
Näyttelijävalinnat pääosin ok, Edward Asner Warren Buffettina ehkä omituisin. Hyviä taas Bill Pullman vittupää-Jamie Dimonina, William Hurt Hank Paulsonina (josta annetaan ehkä vähän turhan warm and fuzzy kuva) ja Michael O'Keefe sivuosassa nihkeänä Chris Flowersina.
Sinänsä kiinnostava katsoa nyt, kun Euroopassa jonkinlaisen vastaavan tapahtuminen on aika lähellä. Voi mielessään vaihtaa paikalle Merkozyn sähläämässä.
Tässä koko leffa 80 sekunnissa:
joo buffett-asner vähän outo, ja kyllä, hurt teki roolihenkilöstään taas todella lämpimän mikä oli ymmärrettävää koska paulsoniin tossa on tarkoitus samaistua. sit ku tää tapahtuu euroopassa niin Olli Rehn (jos sillä on osaa tahi arpaa) -> Kenneth Branagh.
mut ihan hyvä kyl, ja kiva kaikkien aihetta sivuavien lehtijuttujen, kirjojen ja dokkareiden jälkeen katsoa tällästä "miltä se tuntui" -kamaa.
Last edited by MMM (05.08.2012 20:20)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Limits of Control - Kiva tollain plus hyvät musat
Le Skylab
pl
Top 5 parhaita suomalaisia leffoja
kummallinen elokuva, ei hyvällä tavalla
http://www.dvdizzy.com/images/d-f/dreamgirls-18.jpg
kummallinen elokuva, ei hyvällä tavalla
MIKSI NÄÄ BIISIT ON NÄIN PASKOJA
Daybreakers - Paljon toiminta- ym. kliseitä siellä täällä, hauska idea ja välillä toteutus
Inception - Mitä muuta tuostakaan voi sanoa kuin että aika tykitystä
Jpp, saman paskan tykitystä repeatilla, hirveä tekele
itse kävin just kahtomassa saman tyypin uuden bätmänin. kyllähän ton katsoi, etenkin teatterissa, missä rämistely pääsi oikeuksiinsa. jättäispä nolan joskus ne pseudfoilosofiset ja populaarisosiaalipsykologiset lässytykset näistä veks, niin jaksais katsoa toisenkin kerran. lisäpiste action-naisten määärästä leffassa, enkä nyt tarkota vaan annea ja marionia vaan esim. rivipoliiseja kans.
ja no, joseph gordon-levitt 4ever
finding nemon katsoin vihdoin myös ja sehän olikin tosi hyvä.
myös noisiksen suosittelema too big to fail toimi ihan hyvin, tosin juurikin paulsonin hahmon sympaattisuus ei vakuuttanut oikein. eurooppaversioon kannatetaan kennneth branaghia olli rehniksi, merkeliä voisi esittää vaikka LoTR:n klonkku ja srkozya roberto benigni.
Last edited by tiptoo (07.08.2012 00:40)
Mangojauhe goddamn.
leposi wrote:Top 5 parhaita suomalaisia leffoja
kirja suosikkejani, leffaa en ole nähnyt - kiitos leposille linkistä
^Mulla muuten sama, ainoo "vähän pidempi" kirja jonka oon lukenu alle päivässä
Bail Out - Kaikin puolin aikas onnistunut pläjäys, Hasselhof ihan kurko