You are not logged in.
Tuo ei siis liity edellisiin postauksiin, pisti vaan hekotuttamaan kyseinen giffi
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mulla on vaikka mitä kesken vieläkin mutta tekis mieli ostaa joku (kevyt) peli. Semmonen helppo, joka ei vie koko elämää, koska nyt ei oo ees aikaa uppoutua mihinkään liian diippeihin. Onks XBLA:ssa mitään uutta jännää?
Dust: An Elysian Tail vaikuttaa parin tunnin pelaamisen jälkeen melko hyvältä. Tollasta tasohyppely/beat'em up/seikkailularppia; harmi ettei tossa oo moninpeliä, mutta meneehän tää näinkin!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
^ Joo, oon tota katellutkin että näyttää aika lupaavalta. Pitänee latailla!
Edellisistä ostoksista:
Rayman - just semmosta iisiä ja viihdyttävää tasohyppelyä mitä halusinkin, tosi hyvännäkönen peli vielä
Vanquish - JUMALAUTA
tunnin pelaamisen jälkeen tuntuu että saan jonkun kohtauksen tästä kaikesta mutta pakko vaan jatkaa. Mieletön meno!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
kikke wrote:Mulla on vaikka mitä kesken vieläkin mutta tekis mieli ostaa joku (kevyt) peli. Semmonen helppo, joka ei vie koko elämää, koska nyt ei oo ees aikaa uppoutua mihinkään liian diippeihin. Onks XBLA:ssa mitään uutta jännää?
Dust: An Elysian Tail vaikuttaa parin tunnin pelaamisen jälkeen melko hyvältä. Tollasta tasohyppely/beat'em up/seikkailularppia; harmi ettei tossa oo moninpeliä, mutta meneehän tää näinkin!
Jep, tää on ehottomasti hommattava. Kiva että tuli sentäs yks oikeesti hyvä peli tänkin vuoden summer of arcadessa. Itseasiassa pisteet ollu valmiina koko päivän tähän, mutta eiliset jallut surisee vieläkin päässä siihen malliin ettei tulis kyllä pelaamisesta mitään
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ihan vitun kova toi Walking Deadin kakkosepisodi. Jos ekasta jäi sellaiset "ihan hyvä mutta etteköhän te parempaankin pysty"-fiilikset, niin kyllä tässä tokassa lupaukset lunastettiin. Todella intensiivinen parin tunnin kokemus putkeen vedettynä. Pelillisen haasteen puuttuminen ei haittaa tässä lainkaan.
Joo ja toi Dust vaikuttaa alun perusteella ihan loistavalta myös. Yksi mies tehnyt kaiken ja vielä käsin piirtänyt. Uskomattoman näköinen peli. Suosittelen tsekkaamaan samalla myös Trials Evolutionin Dust-teemaisen radan, toi pelin fidget korvattu luonnollisesti oravalla. Pelkkiä xbla/latauspelejä on vuoden pelit -listan yläpäässä, eiköhän pidetä tää näin loppuun asti
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tekis mieli taas asennella rFactor ja kokeilla jotain tämmöistä:
Darksiders II saanu aika hyviä arvosanoja. Ensimmäisessä osassa riitti jo melkoisesti tekemistä. Kyllähän tuo jossain vaiheessa pelattavaksi menee. Pientä karsintaa kunhan tekisivät ja kauniimpikin saisi olla.
Sama. Vähän pitää lyhentää vielä pelijonoa ennen kuin syksyn uutuusostoksille lähden. Tänään meni Max Payne 3:n tarina loppuun, jospa tuo AC Revelations sitten seuraavana.
Ei se mahdottoman huonolta kyllä tunnu.
Hei, onko toi Walking Dead -peli samanlainen kuin Back to the Future vai millanen se ohjaus yms. on? Onko se sellainen tarinavetoinen seikkailu vai mitäs? En haluais mitään Dead Island -menoa. Mietin, että jos ton ostais läppärille ja pelailis joskus, kun PS3:lla en varmaan ehti kaikkia ennen muuttoa. Steamissa on vielä ale, että sais 15 eurolla.
Mut toisaalta eipä tollasta kai ole mitään järkeä hiirellä lähteä pelailemaan. Pleikkarin ohjaimia tuskin saa kikkailtua mäkin käyttöön mitenkään. Täksi myös kyselen.
Last edited by leposi (28.08.2012 20:49)
En oo pelannu Back to the Futuree, mut eiköhän se melko saman tyylinen peli ole. Tunnelma ja tarina edellä, varsinaista ohjattavaakin on lopulta aika vähän tossa, eli ei laisinkaan Dead Islandia muistuta. Helvetin hyvä on ollu toistaseks, varsinkin toka jakso. Huomista odotellessa.
En oo pelannu Back to the Futuree, mut eiköhän se melko saman tyylinen peli ole. Tunnelma ja tarina edellä, varsinaista ohjattavaakin on lopulta aika vähän tossa, eli ei laisinkaan Dead Islandia muistuta. Helvetin hyvä on ollu toistaseks, varsinkin toka jakso. Huomista odotellessa.
Jees, vaikuttaa siis just minulle sopivalta peliltä. Täytynee koittaa. Nautin yllättävän paljon Back to the Futuresta.
Yksi maailman parhaista peleistä viimein GOGissa, eli King of Dragon Pass:
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Ostin Walking Deadin ja sain jopa PS3:n ohjaimen toimimaan läppärillä. Pitäisi vaan ne nappulat säätää kuntoon. Jos vaikka viikonloppuna paukuttais menemään.
Eilen alotin tota Machinariumia. Kivalta vaikuttaa. Hermit meni heti muutaman ruudun jälkeen kun vähän jämähdin.
Last edited by leposi (30.08.2012 10:13)
Hillitöntä kamaa.
just nyt ilmainen (tai siis maksa mitä haluat)
http://mcpixel.net/
Last edited by barton_funk (08.09.2012 23:47)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aivan törkeen kova peli tuo Machinarium.
http://blackmannrobin.com/wp-content/up … e_1903.jpg
Hillitöntä kamaa.
http://mcpixel.net/
Liian random mun makuun ollakseen 'hyvä peli'.
Ilahduttavasti tos tulee kyl kenttäeditori mukana. Koitanpa tehdä kahen kilon siikalevelin
Älä päästä painiks sitä
barton_funk wrote:http://blackmannrobin.com/wp-content/up … e_1903.jpg
Hillitöntä kamaa.
http://mcpixel.net/Liian random mun makuun ollakseen 'hyvä peli'.
Ilahduttavasti tos tulee kyl kenttäeditori mukana. Koitanpa tehdä kahen kilon siikalevelin
Random
Lähempänä ehkä taideteosta kuin peliä, mut ei paljoo kiinnosta.
edit: niijoo, ja kentät jakoon! En ole vielä ite tutustunut editoriin.
Last edited by barton_funk (11.09.2012 10:57)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kyl tästä vielä peli saadaan
Älä päästä painiks sitä
Prakk wrote:
![]()
barton_funk wrote:Prakk wrote:
![]()
Emmä oikein tiiä noista teidän Borderlandseistanne... Täytynee varmaan ensin tutustua koko pelisarjaan ja tuohon kakkososaan, niin tietäis mitä tän kanssa tekis.
AC3:een oli näköjään tullut achievementlistat jo. Pitäs vaan vielä saada tietää, mitä siinä edellisessä osassa tapahtui Eziolle/Desmondille että pysyis kolmososan juonenkäänteissä mukana.
Emmä oikein tiiä noista teidän Borderlandseistanne... Täytynee varmaan ensin tutustua koko pelisarjaan ja tuohon kakkososaan, niin tietäis mitä tän kanssa tekis
Ei kandee enää sitä ykköstä alkaa, vaan hypätä suoraan kakkoseen
Kyseessä kuitenkin enemmän tai vähemmän sama peli pikkufiilauksin päivitetynä ja nyt löytyy tuoreeltaan peliseuraakin. Ite pelasin ykkösen suurimmalti osin ihan yksinäisenä ratsastajana, hauskaa mielestäni niinkin, toisin kuin moni on väittänyt.
e: SV
Last edited by risto_m (18.09.2012 17:26)
Tosta ainakin itellä lähti Borderlands-pelihimot nousuun kun lukasin Kotakun ennakkofiilistelyoppaan: http://kotaku.com/5944051/before-you-st … e-best-way
BioWaren perustajat lähtee meneen omasta firmastaan ja ainakin toinen aikoo jatkossa jättää pelit ja keskittyä lähinnä hyvien oluiden juomiseen
Lähde: http://kotaku.com/5944287/bioware-co+fo … huk-retire
Alamäkeenhän noiden tuotteet on menny koko ajan sen jälkeen, kun EA firman osti, mut pakko miettiä myös, että onkohan tuolla Mass Effect 3 -hommalla ollu suurtakin vaikutusta tähän päätökseen. Oli tuosta pelistä ja siitä lopusta mitä mieltä tahansa, niin kyllä siinä maailman pelaajat osoitti mulkkuutensa ja typeryytensä. Samoin kuin nyt taas pienemmässä mittakaavassa tossa Bayonetta 2:n Wii U -exclusive valituskohussa. Eihän koko peliä ois ees tulossa, ellei Nintendo olisi ruvennut maksumieheksi. Itelle on tullu ainakin viime vuosina yhä useammin mieleen, että onkohan millään muulla alalla yhtä epäkiitollista, äänekästä ja osittain myös aika pönttöpäistä yleisöö. No, toisaalta myös intohimoista.