You are not logged in.
Kyä näin on.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ No mitä ihmettä, linkkasin just saman videon fb:iin Vaikka näköjään siellä venäjän flikat laittaa vielä rotestia kehiin. Saas nähä.
Hypnoottinen laji tuo kävely muuten, jäin kattomaan varmaan jostain puolivälistä loppuun asti.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Ei helevetti meinaa tulla valmista tuosta protestista
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
No nyt!
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
how they run this show.
Futiksessa hulinaa heti ensisekunneillä
Toivottavasti YLE näyttää huomenna miesten maastopyöräilyn kokonaan eikä niinku naisten kisan tänään eli eka kierros kokonaan, sitten hyppäys 45 min eteenpäin.. Muutama ihan hauskannäköinen pätkä tuolla kisaradalla
Varikset komentavat
Trinidad ja Tobagon keihäs äiä :salut:
how they run this show.
Ei ois tollasella heitolla voitettu edes Pihtiputaan keihäskarnevaaleja vielä muutama vuosi sitten.
how they run this show.
Anna Titerova
Last edited by Hassuttelija (11.08.2012 22:45)
how they run this show.
Trinidad ja Tobagon keihäs äiä :salut:
Kyl
Kolme mitalia ja kuusi pistesijaa, voi olympiakomitean saunakerho taas taputella toisiaan selkään Ei mutta yllättävän hyvinhän tuo keihäsfinaali meni, olisivat paljon pahemminkin voineet sössiä. Huojentavaa tosin huomata että Thorkildseninkin kaltaisille täsmäheittäjille tulee joskus huonojakin päiviä tosipaikan tullen. Ettei ole sentäs vain suomalaisten sairaus.
Nälkä.
Ruuskaselle ronssia
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
En kestä ku nyt jo toistamiseen kuulen tuolta Venäjän kansallislaulun, ja aina rupeaa soimaan päässä tämä:
Nälkä.
Kanadan diskattu itkevä pikajuoksujoukkue :itku:
Nälkä.
Kanadan diskattu itkevä pikajuoksujoukkue
:itku:
itku lyhyestä ilosta
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kauheesti oli taas muutenkin itkeviä naisihmisiä, mutta onnenkyyneleitä!
Nauratti Ruuskanen puhumassa kännykkään. Myös 5000 m brittijuoksijan vatsalihasliikkeille maaliintulon jälkeen
Olen vaillinaisellakin seuraamisella nauttinut paljon olympiatunnelmasta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jamaikalaisten gangstareggae juhlille
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nauratti Ruuskanen puhumassa kännykkään. Myös 5000 m brittijuoksijan vatsalihasliikkeille maaliintulon jälkeen
näille kyllä ja
Oikean rytmin kiinni
Mua harmittaa suuresti, että missaan taas maratonin oikeestaan kokonaan töiden takia. Onneksi radioa. Eilinen 50km kävelykin olisi ollut kiva nähdä eikä vaan kuulla, vaikka onhan radiossa helkkarin hyvät selostajat, ei siin mittee.
Mutta illalla SPICE GIRLS.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Espanjan ohjelma
Oikean rytmin kiinni
Lentopallo on kyllä täydellinen tv-laji.
how they run this show.
No niin, nyt alkaa miesten maastopyöräily!
Varikset komentavat
^ Hieno laji!
Sen sijaan petyin eilen vähän maahockeyhin lajina. Jotenkin muistin sen olevan paljon kiinnostavampaa jo ihan harvinaisuutensa vuoksi, mut vaikutti hirveän sekavalta, jossa kunnon tilanteita ei oikein päässyt syntymään. Tietty pallo on pieni ja hallinta tollaisella mailalla on varmasti haastavaa, mut silti ihmettelin että miten niin monet syötöt meni mihin sattuu ja hyökkäykset näytti vaikeilta. Nukahdinkin sitten kesken kaiken.
Tänään sit vesipallon finaali!
Last edited by Kalossimies (12.08.2012 16:05)
Nälkä.
^Samat mietteet maahokista, eikä Markku Katajan haparoiva selostus ollut omiaan lisäämään kiinnostusta. Ne puolustavien kenttäpelaajien väliaikaismaskit kulmatilanteissa olivat hauskan näköisiä.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Mieletön lentisfinaali!
neuvokaa tyhmää: miltä nettisivulta noita olympialaisia on kätsyintä/laadukkainta katsoa suorana?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Mieletön lentisfinaali!
Oli kyllä harvinaisen brutaali! Brassien pelin totaalisesta jäätymisestä tuli mieleen muuan Suomi-Ruotsi-lätkämatsi kymmenen vuoden takaa... Aika hurjaa että ottelupallosta voi peli sortua aivan täysin. No, tulipahan kerrankin joku toinen mestari kuin Brasilia.
Nälkä.
Pienellä viiveellä tämä:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ruotsi ei enää käsisfinaalissa aivan riittänyt Ranskalle, hyvä matsi kuitenkin. Tekisi mieli sanoa että ratkaisun avain oli fransmannien pikkuisen parempi maalivahtipeli, vaan mitä tuumaa shanks asiaa tuntevana?
---