You are not logged in.
Oikeastaan kaikki mitä kirjoitin yläpuolelle LP Futiksen kakkoskauden järkevästä joukkueen rakentamisesta on osunut oikeaan, ja olen noussut 700 sijaa ykköskaudesta. Mutta nyt kun katselee Kärkkäisen, Purin ja Hilanderin suorituksia, niin tulee kyllä mieleen että jäljellä olevista kuudesta vaihdostani taidan yrittää käyttää kolme näihin herrasmiehiin. Pitää vaan löytää sopivat ajoitukset.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tulevan kauden valju-fantasyn sivut avautuivat eilen. Rotsi-liigan koodi on 15691-14803.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tulevan kauden valju-fantasyn sivut avautuivat eilen. Rotsi-liigan koodi on 15691-14803.
KIIMAA!
Ensimmäinen versio jengistä tehty
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Nyt sijalla 2 LP Futiksen kakkoskaudella ilman lisävaihtoja pelaavien sarjassa. Lisävaihdoilla ois voinu rahapalkinnoistakin haaveilla tässä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Vois ehkä jo vähän miettiä, ettei jää taas perinteiseen tapaan viimeiseen iltaan.
joo pitää panna miettien nyt hyvissä ajoin
Ylös! Pian alkaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pian mennään, joten onnea kaikille osallistujille. Jotenkin erityisen vaikealta tuntui joukkueen kokoaminen tänä vuonna.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Näillä lähdetään ekaa kertaa hyvään alkuun:
------------------------Cech (che)----------------------------------
Mariappa (rdg)---Walker (tot)----Cahill (che) V----Lescott (mci)----R Taylor (new)
-------------Yaya Toure (mci)---Mata (che) C---Guthrie (rdg)---------------
-------------------------Petric (ful)------Aguero (mci)------------------
Penkillä: Jääskeläinen (whm), Sigurdsson (tot), Allen (liv), Vaz Te (whm)
Last edited by leposi (18.08.2012 14:58)
Matan lepuutuksesta oli kait jotain puhetta kiireisen kesän jäljiltä... oli itelläkin alunperin tähän tuplamatsiin yhessä Hazardin ja Torresin kans.
Heh, en ajatellut yhtään. orkl. No onhan se myös kapteenina. Toivottavasti kaikki otti Dempseyn mukaan ja kapuks.
No vit... menny umpeen tän päivän deadline näköjään, no sinne meni.
No vit... menny umpeen tän päivän deadline näköjään, no sinne meni.
Nii, eihän me muuten oltais avauksia paljastettu.
Wildcard viuhuu
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Taitaapi tulla oman FPL-urani parhaat pisteet avauskierrokselta. Kasassa on jo nyt 77 pistettä, kun Cuellar ja Pienaar tulevat vaihdosta kentälle. Cole ja Lampard pelaavat vielä tänään kotipelinsä Readingiä vastaan, joten sata pistettä voisi olla ihan realismia. Silti Agueron ja R. Ferdinandin tilanteet mietityttävät. Agueron arvo on kaiken lisäksi näemmä pudonnut yön aikana, joten alustavasti suunnittelemani vaihto Rooneyhyn ei nyt sitten onnistukaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei hyvä eikä huonokaan alku. Perinteisesti Hazardia mietin, mutta Mataan päädyin... Dyer oli myös listoilla, mutta jäi lopullisesta joukkueesta. No kyllä tämä tästä. Ei tartte Wildcardia vielä heilutella.
Last edited by leposi (22.08.2012 14:27)
Ekan kierroksen jälkeen heti reilut 30 pinnaa kirittävää rotsiliigan kärkipaikkaan, joten ei tämä aloitus ihan nappiin mennyt. Aika useinhan tämä on näin lähtenyt joten katsellaan vielä pari kierrosta ennen paniikkinappulan painamista. Yleensä heilutan wild cardia heti kauden alkuvaiheessa, mutta jos tuota nyt kuitenkin vielä hetken säästelisi...
Agueron loukkaantuminen vähän nyt harmittaa mut katotaan nyt mitä siirtoja tässä kannattaa alkaa tekemään.
Agueron loukkaantuminen vähän nyt harmittaa mut katotaan nyt mitä siirtoja tässä kannattaa alkaa tekemään.
Smaa. Sen takia joutunee ottamaan muutaman miinuspisteen huomenna.
Hermi. Ykköspyssyn valinta pettää joka kerta. Eka Aguero loukkaantuu, nyt Rooney penkillä ja loukkaantuu. Aina välillä sitä miettii, että miksi pelata tätä paskaa.
:pint:
Pannan vielä edittinä, että loppukauden taktiikka vois olla Hazard kapteenina. Chelsea tehnyt 8 maalia 2,5 pelissä ja Hazardilla 1+6 fantasyn statseissa.
Last edited by leposi (25.08.2012 20:24)
Kepee munkki jatkuu LP Futiksessa. Kun vaihdan pelaajan kentälle, tekee se yleensä voittomaalin, yst. terv. Lod, Mäkitalo, Bouwman viikon sisään. Interin kannattajien kimpassa alkaa olla sen verran iso johto että tätä ei pitäis saada enää puppeloitua mutta ei tuuletella ny viä. Koko kauden aikana kaksi isoa munausta, joita ilman olisin 30 pointsia rikkaampi, muuten menny kerrassaan hyvin tämä, vaikka pelin kokonaiskisassa toki riehuu nuo lisävaihtoäijät.
Valjufantasyyn unohtanu kirjautua, taitaa jäädä se tälläkin kertaa kun ei riitä aika eikä asiantuntemus.
Kepee munkki jatkuu LP Futiksessa. Kun vaihdan pelaajan kentälle, tekee se yleensä voittomaalin, yst. terv. Lod, Mäkitalo, Bouwman viikon sisään.
Lisätään tähän listaan tältä päivältä Saksela ja Sihvola. Menispä joskus rahaveikkauksissa yhtä hyvin kuin tässä
Valjufantasyssa oikein rokrok viikko
Hirveitä pistemääriä tullut ensimmäisellä kolmella kierroksella. Kierroskeskiarvoni taitaa olla reilusti yli kahdeksankymmenen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mitäs mitäs, pannanko rotsi-fantasy Mestareiden liigaan? Onhan tässä reilu viikko aikaa nysvätä.
Vai onko tota edes vielä olemassa, kun jostain syystä mä en pääse sinne sisään, vaikka olen kirjautunut UEFAan vanhaan malliin. Pitääkö tää nykyään kytkyttää Googlen, Facebookin yms. kautta? (Tai sitten en vaan osaa.)
Last edited by leposi (10.09.2012 12:24)
CL-fantasyn rotsi-liigan koodi on 1220615-423981.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
CL-fantasyn rotsi-liigan koodi on 1220615-423981.
Ylös! Huomenna alkaa. Tällä hetkellä mukana Leposi ja minä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.