You are not logged in.
Eilen ekaa kertaa Dancer in the Dark, olipas tylyä menoa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ted
Kaikessa pöljyydessään loistava elokuva. Perinteinen tarina mukavasti ja hauskasti. Osui kyllä mun huumorimötköön lujaa.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vuosisadan kauppa - Mainio hupailu Friedkiniltä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kommando arkistolla. Pää räjähti.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Aliens vs Predator Requiem
/
Creature (Klaus Kinski jne)
Ferrara: King of New York
Batman & Robin -
tylsähän se on mutta MR FREEZE on hauska
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
War Games ja Fletch.
Aiemmin mainitun ekasta katselukerrasta oli niin kauan, etten paljoa muistanut ja kannatti kyllä refreshaa, Fletchin viimekerrasta ei oo kauaa mut kyllähän tuon kattelee ihan milloin vaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Matkalla
Walter Sallesin sovitus Kerouacin klassikosta taitaapi olla viihdyttävin elokuva mitä tänä vuonna oon nähny. Huikee jonkin sortin jazz-rytmi kuvissa koko ajan ja soundtrackistäki tykkäsin kovasti. Yks vuoden parhaita. Menkää katsomaan. Tissejäkin on.
en ole kolmekybänen emoboy
Tom Horn - Pikkasen hyvä western
Matkalla
Walter Sallesin sovitus Kerouacin klassikosta taitaapi olla viihdyttävin elokuva mitä tänä vuonna oon nähny. Huikee jonkin sortin jazz-rytmi kuvissa koko ajan ja soundtrackistäki tykkäsin kovasti. Yks vuoden parhaita. Menkää katsomaan. Tissejäkin on.
Mä kävin tänään. Hyvä kyllä, mut olis vähän lyhempi saanu olla, rupes jo menemään toiston puolelle. Hyvää tilannekomiikkaa. Ja seksikohtauksissa rupes panettaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
mahtava teinileffa.
Mangojauhe goddamn.
Olisin halunnu tykätä enemmän. Jossain määrin Cassavetesmäistä vienosti humoristista ja henkilöhahmovetoista draamaa jossa ongelmakohdat, käänteet ja dramaattinen motivaatio perustuvat epätavallisiin ihmiskohtaloihin, ja henkilöpsykologiassa otetaan huomioon ihmiselon päämäärättömyys ja epäloogisuus. Mutta toteutuksessa oli vähän liikaa sellaista raskaan käden taidekoulumeininkiä, meinas mennä aina välillä hermi. Pitää varmaan kattoa lisää näitä Hartleyn leffoja, jos vaikka myöhemmissä olisi noita juttuja paranneltu. Ehdotuksia voi heitellä jos täällä on diggareita!
Rocky
The Road
a torinói ló - turin's horse
ihan helvetin hyvä. kaunis, taidokas, ihana.
footnote
voi abrahaman näitä israelilaisia elokuvia. apua. ei pysty.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
dogville
olihan se aikamoinen.
Red Dawn
tyly leffa tämä. machinen aphex twin-diggailulle
beverly hills cop 3, jotenkin muistelin et ois ollu tokaa parempi mut eipä kyl
Poikani Kevin
Jaah, jooh, ihan asiallinen, ei mikään superhyvä, mutta ei huonokaan. Kirjan lukeneena (joka on vähän sellaista jippojuttua) osa ajasta meni miettiessä, että miten leffa on tehty. Alku on aika sekava, veikkaisin, jos ei ole kirjaa lukenut. John C. Reillyn katsominen oli ajoittain tuskaista.
Uskollinen puutarhuri
Ihan outo romanttis-agenttinen trilleri. Alussa Ralph Fiennes ja Rachel Weisz kutee ja sitten alkaa agentointi. Huonosti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Cyrus huikea, hämmentävän hyvä ja omapäinen.
Kissing Jessica Stein (tai jotain) alusta asti niin noloa kamaa, toisaalta kiva nähdä taas 90-luvun viboja
Religulous Bill Maher ilkeänä ja kohtuuttomana, mutta niinhän uskovaisetkin usein, ts. tekotapa vastasi aihettaan. En kyl Maherin stand-upista hirveesti oo innostunut, mut tällee avoimen törkeänä toimi paremmin.
Shame. Mcqueen kyl osaa, vaikkakin paikotellen symboliikka ja tyyli aika ohutta, mut leffan ekat 10 minsaa aika neroa. tekispä videotaiteilijat enempi leffoja. tai ei tää ny kokpitkänä toiminut, joten tekispä mcqueen tällasia videoteoksia gallerioihn plz.
Adventureland :peuk: toimii, näin toista kertaa (about ainoa leffa jonka oon nänhyt enemmän kuin kerran), liikkis kasvutarina, helppo samaistua, hyvät musat, tällanen karkkileffa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Henry's Crime
Aika tylsä.
Ihan ok.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Expendables 2
Njoo, eipä taaskaan oikein lähtenyt.
olipa pettymys.