You are not logged in.
^toihan oli ihan jees. hauska.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Rare Exports ja ne pari lyhäriä
Toimi kuten ekallakin kertaa teatterissa. Lyhäreitä en ollu ennen nähny. Se 2005 tehty oli parempi ku se eka.
Kovasikajuttu viimein. Ja hienohan se!
Vuoden nuori muotoilija.
aluksi oli huumorintajua ja ihan jees leffapätkö lauantia-iltaan. jossain vaiheessa siirappihanat pistettiin päälle "waterfall" style, jonka jälkeen ei osattu kun ottaa itseään ihan liian totisesti ja pitkitetysti ruikuttaen
ohjaaja oli teatterissa paikalla, tuli kiire karata lopputekstien aikana ettei joutuis vaivaannuttavaan kysymys-sessioon sen kanssa jolloin poistuminen ois ollut paljon nolompaa
joitain ihan hyviä kohtia mut koko ajan lähinnä toivoi, et olisin lukemassa mielummin itse kirjaa uudestaan... tuntuu et truffaut sokaistu jonkun "kirjallisuuden taika! ja arvokkuus!" ajatuksen äärellä niin täysin, et kuvitteli et jos hakkais vasaralla samanlailla sitä pointtia toistuvasti tämä jotenkin välittäis jotain diippiä. Päinvastasesti lopputuloksena literature was made to seem kind of boring and stuffy (and all about name-dropping?) ja muutenkin leffa sai muutamaa hetkeä lukuunottamatta Bradburyn dystooppisen hirveyden olemaan lähinnä hirveän well... boring. It's not a total miss ja ehkä hiffaan et näyttelijäsuorituksien jne mekanisuus oli ehkä tarkoituksellista mutmut. leffan lopussa jo jokseenkin huokaistutti/nolotti ja kirjojen ystävänä olin sillei "vittu, jos itse asuisin tuolla metikössä keskittyisin vaan rakenteleen jotain riippumattoja jossa lojuilla" ts. the whole idea of "the beauty/importance of literature" SPOILER WARNING!!!! being so important people would want to commit works to memory oli niin tylysti jotenkin merely described instead of evoked. Josset oo lukenut kirjaa (it's not even that long) en voi suositella tän leffan katsomista sen sijaan et vaan kuluttais saman ajan sen parissa.
Last edited by mitten (20.08.2012 15:10)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei kyl täysin avautunut mulle ja etenkin se lopun hautajaisrant oli vähän vaivaannuttava, mut ylipäänsä hyvä ja koskettava pätkä. melkonen suoritus siltä pikkuskidiltä ja toi joseph gordon levitt on tunnetusti mun suurin man crush ja sitä kattelisin vaikka miten sysipaskassa leffassa ihan mieluusti
Mangojauhe goddamn.
hieno leffa
viimeks katoin calamari unionin kansalaistorin näytöksessä. onhan se kova mut ei ehkä paras leffa noihin puotteisiin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
toi on kyl mieletön!
ainiin katoin myös biutifulin vihdoin ja sen perusteella perun kyl pahat puheeni javierista. kyl kai se enemmän pysäytti kun tääl elelee ja näkee tollasta touhua (toki etäältä) ja juttuja kuulee paperittomien kohtelusta.
sit taistelin tyttöystävän käskystä loppuun saakka (noin neljässä osassa) claire of the moon -ysärilesbopläjäyksen. aika mieletön pölkkynäyttelemisen mestariteos täynnä teatraalista greenaway-henkistä hölöhölö-prosessointia naisten seksuaalisuudesta. suosittelen ainakin harrille
Mangojauhe goddamn.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Ihan kiinnostava.
Toi no hotlinking on kyl kova.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ydiksellä on kyllä ollut tajuton leffaputki menossa Etenkin toi Hulk Hogan -leffa pitää tsekata jossain vaiheessa!
Puolisilmällä tuli vilkuiltua kun TV5 oli päällä:
Perinteistä Sandler-törmäilyä, mutta konseptin puolesta ihan viihdyttävä. Sandlerkin onnistui olemaan mahdollisimman vähän itsensä, ehkä sen takia leffa ei herättänytkään välittömiä raivontunteita.
Ai niin ja jos Blue Springistä jotain sanois: lakonisen groteski koulukuvaus. En yllättynyt että perustuu mangaan, tunnelma oli vahvasti sen puoleinen. Ei niin dystooppinen mitä vaikka Battle Royale, mutta ihmiskuva yhtä synkkä. Thee Michelle Gun Elephant toimi soundtrackina, kelpo stygee
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Yön ritarin paluu. Toista kertaa leffateatterissa. Tää uusintakatselu ei ollu enää yhtä räjäyttävä kokemus kuin eka kerta.
The Iron Lady
Kauhea pettymys.
Anatomy of a murder (1959) stailit ja toimivat salapoliisileffat
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Yön ritarin paluu. Toista kertaa leffateatterissa. Tää uusintakatselu ei ollu enää yhtä räjäyttävä kokemus kuin eka kerta.
Elokuvan pahis-osasto oli todella laimeeta eikä muissakaan hahmoissa kauheesti fiilistä ollu
Nuin pitkä elokuva, eikä tunnelma oikeen päässy tiivistymään mitenkään, semmosta läpsyttelyä vaan.
Last edited by hezma (22.08.2012 14:25)
Tokallaki kerralla hiton hyvä
The Iron Lady
Kauhea pettymys.
Tämä oli kyllä aneeminen esitys. Onneksi sain lipun ilmaiseksi, niin ei harmittanut niin paljon kuin olisi voinut.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mykistävän huono elokuva.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Predator
Varikset komentavat
The Taking of Pelham One Two Three (1974)
:peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Noni, se taisikin olla eka kerta forumin historiassa, kun joku elokuva on saanut superharvinaisen tunnustuksen, seitsemän peukkua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^Paras Batman!
Noni, se taisikin olla eka kerta forumin historiassa, kun joku elokuva on saanut superharvinaisen tunnustuksen, seitsemän peukkua.
liioittelin kyl pahemman kerran.