You are not logged in.
^Paras Batman!
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Arvioni:
Vuoden nuori muotoilija.
The Emerald Forest - Paras näkemäni leffa hetkeen aikaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Skeletonni wrote:^Paras Batman!
Sama
TOD!
Mangojauhe goddamn.
Rikospaikkana Presidio -
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ihan positiivinen ja pinnallinen elokuva muutoksesta ja uskaltamisesta ja ihmisenä kasvamisesta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Book of Eli - Hauskoja yksityiskohtia, mukavan epäilyttävä näinä aikoina
Näinköhän tän joskus 12v sit canalilta viimex. Toimi edelleen tosi hyvin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^Hiton hyvä!
pl
Taas kerran tämä
aina vaan
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Wizard of Oz (1939)
Judy Garland
ei pystyny katsomaan loppuun.
Vertigo
ihan ok, tai no hitchcokin leffoissa on aina kaikkea törkeän päheetä, toki.
tosi lupaava alku mut loppu vähän rautalankaa.
Breakfast at Tiffany's (1961)
vaikutti kyl ihan hyvältä mut jäi kesken
Viscontin Leopard
äh
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
West Side Story
parasta ikinä morjes
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ihan pl.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eipä ollut sellaista seikkailuhenkeä kuin odotin. mut ihan pl.
Walkabout - Olikin vähän erikoisempi ku odotin...mut hiton hieno
aivan kammottavat musat tässä leffassa
Barbara - näppärä Itä-Saksa-draama.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
West Side Story
parasta ikinä morjes
Näin tämän ekaa kertaa kun olin 11v. Lumouduin niin, että karkkipussi paitsi jäi syömättä myös putosi sylistäni lattialle, kun nousin ylös ja unohtui sinne. (soundtrack-albumia olin kuluttanut ahkerasti jo alle kouluikäisestä)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Avengers
En oikeeastaan odottanut yhtään mitään, koska kaikki nämä muut aiemmat on ollu vähän pliisuja. Mutta voi hemmetti! Täähän oli superviihdyttävä ja hauska. Suosittelen kaikille!
MMM wrote:West Side Story
parasta ikinä morjesNäin tämän ekaa kertaa kun olin 11v. Lumouduin niin, että karkkipussi paitsi jäi syömättä myös putosi sylistäni lattialle, kun nousin ylös ja unohtui sinne.
(soundtrack-albumia olin kuluttanut ahkerasti jo alle kouluikäisestä)
vau!
Kuulostaa joltain vankiladraamalta, jossa tehdään tarpeet ämpäriin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ihan hauska.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
aivan liian pitkä.
Ihan ok. Emmanuelle Riva
olipa huono.
* The Cabin in the Woods, paskaa
* Before Sunrise, nojaa
* The Cabin in the Woods, paskaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.