You are not logged in.
o
Älä päästä painiks sitä
oon jo käytännössä katsoen lämmittelemässä kentän laidalla.
I'm on it.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vitsi kyllä parin viikon tekemättömyys painoi. Aurinko vitutti kans ja hiukset alkaa olla liian pitkät (hippi). Olin paska tänään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Alko kyllä mopo keulimaa ku Ilkan kanssa kahestaan pelattiin, aika hyvin pelityylit tukee toisiaan
Se on kyl jännä miten jotkut yhdistelmät toimii ja jotkut sit taas ei.
Mä ja shanks oli aivan toivoton yhdistelmä. Ei mitään KEMIAA.
Alko kyllä mopo keulimaa ku Ilkan kanssa kahestaan pelattiin, aika hyvin pelityylit tukee toisiaan
Joo toi on aika klassinen setuppi. Majakka ja perävaunu, korinaluspuolustaja ja perimeter-puolustaja, heittäjä ja ajaja, korinaluspelaaja ja kuljettaja..
Älä päästä painiks sitä
Torstaina mä, Okko, turska & shanksi messissä? Mistäs saadaan täydennystä?
Älä päästä painiks sitä
Mä tuskin pelaan huomenna. Nytkin typerää lähteä tota säbää hakkaamaan kipeänä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
höpöhöpö, minäkin revin primiksessä märkää kipeenä
Ite meen kai illalla futistreeneihin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tähänkö tää nyt kaatu?
näin tais käyä
Älä päästä painiks sitä
onnistuu
Älä päästä painiks sitä
Jos en lähde mökille niin joo.
Tallinnassa.
Mites ti? Lupaa ainakin kelpokeliä.
Last edited by noiseidea (03.09.2012 11:56)
En pääse.
Mites ti? Lupaa ainakin kelpokeliä.
Sopii. Mul ois yks kaveri kans kiinnostunu korispeleistä et ilmoittakaa ajoissa jos meinataan oikeesti saada rähinät pystyyn ni voin infota sitäkin.
Älä päästä painiks sitä
Tiistaina futista. Näinköhän tulee korishöntsäiltyä tänä vuonna ollenkaan xD
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Taidan mennä huomenna säbäileen.
Harkitsen jotain harrasteporukkaa mihin liittyä talveks mut vähän heikolta vaikuttaa paikat ja ajankohdat mut katellaan josko tästä vielä peli saatais. Plus tiedä sit miten porukkaan sopeutuu jos muut on jotain keski-ikäisiä kaljamahaisia äijiä
ei
Torstai alkuilta ok
Älä päästä painiks sitä
joo to joku kello viiden startti vois olla jees.. handisreenit vasta puol ysi ni kerkii palautua.
No mä pyysin ton kaverin torstaille mukaan. Se on about hirmiksen kokonen eli eiköhän täs takakenttävahvistuksesta puhuta.
Älä päästä painiks sitä