You are not logged in.
Before Sunrise, nojaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
not enough funniness!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Harry Brown
Aika huono.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mishima
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei ole aiheuttanut pettymystä sitten vuoden 1985
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Rocky II
Ihana elokuva, joka kyllä hieman meni koheltamiseksi lopussa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Valkokankaalta
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Cosmopolis
No jees, määhän tykkäsin tästä aika lailla. Etenkin ekassa puoliskossa oli nasta ambivalentti fiilis, epämääräisen uhkaava tunnelma ja vakavuuden sekä komiikan köydenvetoa. Kuten Dangerous Methodkin niin myös tää oli vahvasti näytelmämäinen, mut tällä kertaa Cronenberg osas hyödyntää sitä ja luoda semmoista kivaa epätodellisuuden vaikutelmaa tohon maailmaan. Välillä se semmonen "dialogia suljetuissa tiloissa" -meininki toki tuppas väsyttämään, eikä loppunäytös temmannut mukaansa niinku vissiin oli tarkoitus (syytän osaksi Giamattia joka, vaikka sinänsä ihan jees näyttelijä, on aika hemmetin ykstotinen), mut nostan tän silti "hyvä elokuva" -jalustalle.
Hei mä katoin tämän kanssa hiljattain, suomennettu nimi tosiaan Viidennen kolonnan mies Hyvä propaganda-jännäri, sirkusjengin demokratialle
I love you and dream about the Führer
Cosmopolis
Ei aivan täysillä lähtenyt. Jänniä kohtauksia ja sanomaakin oli, mutta varsinkin tarkoituksellisen töksähtelevä dialogi ja friikisti tuijottelevat ilmeet tuntui välillä kuin parodialta jostain supertaiteellisuudesta. Oli tietty kylmä ja kyyninen, mutta jäi täällä periferiassa moderni vieraantuneisuus etäiseksi
antiikin kulttuurin tentti tulossa
ihan viihdyttävää äijäilyä tämä.
Cosmopolis
No jees, määhän tykkäsin tästä aika lailla. Etenkin ekassa puoliskossa oli nasta ambivalentti fiilis, epämääräisen uhkaava tunnelma ja vakavuuden sekä komiikan köydenvetoa. Kuten Dangerous Methodkin niin myös tää oli vahvasti näytelmämäinen, mut tällä kertaa Cronenberg osas hyödyntää sitä ja luoda semmoista kivaa epätodellisuuden vaikutelmaa tohon maailmaan. Välillä se semmonen "dialogia suljetuissa tiloissa" -meininki toki tuppas väsyttämään, eikä loppunäytös temmannut mukaansa niinku vissiin oli tarkoitus (syytän osaksi Giamattia joka, vaikka sinänsä ihan jees näyttelijä, on aika hemmetin ykstotinen), mut nostan tän silti "hyvä elokuva" -jalustalle.
Cosmopolis
Ei aivan täysillä lähtenyt. Jänniä kohtauksia ja sanomaakin oli, mutta varsinkin tarkoituksellisen töksähtelevä dialogi ja friikisti tuijottelevat ilmeet tuntui välillä kuin parodialta jostain supertaiteellisuudesta. Oli tietty kylmä ja kyyninen, mutta jäi täällä periferiassa moderni vieraantuneisuus etäiseksi
Mites toi Pattinson? Se jäbä vähän epäilyttää.
Mites toi Pattinson? Se jäbä vähän epäilyttää.
Cronenberg käytti sitä omiin tarkoitusperiinsä vallan oivallisesti.
Skeletonni wrote:Mites toi Pattinson? Se jäbä vähän epäilyttää.
The Descendants
George Clooney ilmeisesti halusi tehdä elokuvan Hawaijilla. Geroge Clooney teki elokuvan Hawaijilla. Katsojat saivat hatullisen paskaa.
This Must Be the Place
Ei vittu mitä paskaa.
Last edited by noiseidea (03.09.2012 11:55)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bernardblack wrote:Skeletonni wrote:Mites toi Pattinson? Se jäbä vähän epäilyttää.
- Mikä on motivaationi tässä kohtauksessa?
- Sulla on sormi pyllyssä, revi siitä motivaatiota.
The Descendants
George Clooney ilmeisesti halusi tehdä elokuvan Hawaijilla. Geroge Clooney teki elokuvan Hawaijilla. Katsojat saivat hatullisen paskaa.
This Must Be the Place
Ei vittu mitä paskaa.
Meitsi tykkäsi. Voisin kattoo itse asiassa uudestaan tämän joku päivä.
No jaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
noiseidea wrote:This Must Be the Place
Ei vittu mitä paskaa.
Meitsi tykkäsi. Voisin kattoo itse asiassa uudestaan tämän joku päivä.
Mieki tykkäsin Odottelen että dvd:n hinta laskee passeliksi.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Rocky III
Alamäki, joka muistaakseni loppuu seuraavassa osassa.
Ohan kolmonen kakkosta paree...
Murphyn sota - Taas loistava kakkosen ti-ilta elokuva Digiboksi (tai yhteys tai sonera tai yle) pätki muutaman kerran juuri hienossa kohtauksessa, mutta tätähän tämä nykysin on. Onneksi leffassa riitti hyviä kohtauksia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Barbara
Tää oli kohtalaisen jees. Hyvännäköinen leffa, joitain aika näppäriä yksityiskohtia eikä ollenkaan niin ankea ja masentava ku mitä olin saanut käsityksen. Ja Nina Hoss
Barbara
Tää oli kohtalaisen jees. Hyvännäköinen leffa, joitain aika näppäriä yksityiskohtia eikä ollenkaan niin ankea ja masentava ku mitä olin saanut käsityksen. Ja Nina Hoss
Tää olis tarkoitus käydä kattomassa. Hasitan toki, että ehtii kadota teatterista ennen kuin saan aikaiseksi. Mulla on melkein kymmenen lippua, joista pitää päästä eroon ennen lokakuun loppua. Oon kyllä kattellu, että sen verran viihdyttävää on tulossa alkusyksystä, että pitäisi olla helppoa jos vaan sais perseen ylös tuolista joskus. Ja ehkä joku noi sitten ostaa jos en ehdi/jaksa.
Cosmopolis
Jäi vähän hämmentynyt fiilis Cosmopoliksesta. Paljon kiinnostavampi se oli kun edellinen Cronenberg joka oli mun mielestä äärimmäisen pitkäveteinen mut :confused::peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.