You are not logged in.
Mä oon kaikista näkemistäni Cronenbergin leffoista pitänyt ainakin vähän et ehkä oon fanipoika.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Barbara
Tää oli kohtalaisen jees. Hyvännäköinen leffa, joitain aika näppäriä yksityiskohtia eikä ollenkaan niin ankea ja masentava ku mitä olin saanut käsityksen. Ja Nina Hoss
Leffassa myös hyvää ketjupolttoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
bernardblack wrote:Barbara
Tää oli kohtalaisen jees. Hyvännäköinen leffa, joitain aika näppäriä yksityiskohtia eikä ollenkaan niin ankea ja masentava ku mitä olin saanut käsityksen. Ja Nina Hoss
Leffassa myös hyvää ketjupolttoa.
jes
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Avengers.
Nojooo, ihan ok.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Toka, ehkä jopa kolmas kerta ja yhä hiton hyvä
Cosmopolis
http://cdn.screenrant.com/wp-content/up … eviews.jpg
Ei kyl täysin avautunut mulle ja etenkin se lopun hautajaisrant oli vähän vaivaannuttava, mut ylipäänsä hyvä ja koskettava pätkä. melkonen suoritus siltä pikkuskidiltä ja toi joseph gordon levitt on tunnetusti mun suurin man crush ja sitä kattelisin vaikka miten sysipaskassa leffassa ihan mieluusti
Tää oli kyllä jees mutta toi lopun meininki ennen hautajaisia rupes oleen vähän puuduttavaa itkemistä. Hesherin tarinoille, kävelytyylille ja meiningille ylipäätään
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
tiptoo wrote:http://cdn.screenrant.com/wp-content/up … eviews.jpg
Ei kyl täysin avautunut mulle ja etenkin se lopun hautajaisrant oli vähän vaivaannuttava, mut ylipäänsä hyvä ja koskettava pätkä. melkonen suoritus siltä pikkuskidiltä ja toi joseph gordon levitt on tunnetusti mun suurin man crush ja sitä kattelisin vaikka miten sysipaskassa leffassa ihan mieluusti
Tää oli kyllä jees mutta toi lopun meininki ennen hautajaisia rupes oleen vähän puuduttavaa itkemistä. Hesherin tarinoille, kävelytyylille ja meiningille ylipäätään
Joo aika epätasanen leffa, mut monta hyvää kohtausta silti.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei kovin hyvä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tosi hyvä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Miten tulee aina toisinaan ajauduttua väkisin tällaisten leffojen äärelle, joissa kaikki menee päin persettä Mut ihan älyttömän autenttisesti ja vahvasti toteutettu, raa'alla tatsilla soittavia orkestereita myöten. Ja onhan toi Kinskin veto nyt ihan käsittämätön tässä, ja tavallaan koko fiilistä vielä vahvisti se kun tiesi että jannu itekin oli sotilas ja oli saanut kokea hirveyksiä. Huhhuh. Vihdoin tuli tääkin klassikko nähtyä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
olipas tää uskollinen kirjalle, melkein täysin yks yhteen. onks Cronenberg siirtymässä tekemään tämmösiä täysin dialogiin pohjaavia leffoja? mieleniintoista. joo tietyl tavalla vitun kova mut ei tää kyl katsomiskokemuksena ollu mitenkään hirveen miellyttävä. sit voidaan alkaa väitteleen siitä että miks pitäis olla aina kivaa jne jne. mieluumin luen sosiologisia artikkeleita. IMF-tyypin naamaan puukottaminen repsäytti kyl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uus lepakkomies.
Tismalleen sellainen kuin odotinkin. ***½/*****
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Uus lepakkomies.
Tismalleen sellainen kuin odotinkin. IHAN VITUN KOVA!!!
Korjasin muutaman kielioppivirheen viestistänne. Lasku seuraa perässä.
Uuden Bondin elikkäs Skyfallin traileri näytti muutis ihan vitun kovalta
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Uuden Bondin elikkäs Skyfallin traileri näytti muutis melkoisen laiskalta läpsyttelyltä
Korjasin jne.
Skeletonni wrote:Mites toi Pattinson? Se jäbä vähän epäilyttää.
Cronenberg käytti sitä omiin tarkoitusperiinsä vallan oivallisesti.
mihinköhän muuhun ohjaaja vois näyttelijää käyttää
Pattinson oli kyl huippu, törkeän kova suoritus. toivottavasti saa jatkossa vaativia ja monipuolisia rooleja.
leffan äänisuunnittelu ansaitsee kanssa ehdottomasti erityismainnan (jonka nuoret ja oletettavasti pettyneet pattinson-fanit
yleisössä metelöinnillään vesittivät, tänks). giamattin veto oli tosiaan sitä tuttua ykstotista ylidramaattista teatterinäyttelyä,
joka toisaalta kait sekin sopi Cronenbergin tarkoitusperiin. sillä delillon kirjoista tutusta monimerkityksellisyydestä
ja oudosta ekstaasin & ahdistuksen yhdistelmästä ei ollut tietoakaan, vaan tilalla oli haalealta maistuvaa maailma-onpi-kamala -voivottelua.
silti kyl tykkäsin tosta, ihanaa että delillon ideoita ja estetiikkaa filmatisoidaan vaikkei nyt nappi tulkinta ollutkaan.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
bernardblack wrote:Skeletonni wrote:Mites toi Pattinson? Se jäbä vähän epäilyttää.
Kaikki ohjaajat ei osaa käyttää näyttelijöitään.
MMM wrote:bernardblack wrote:Skeletonni wrote:Mites toi Pattinson? Se jäbä vähän epäilyttää.
Kaikki ohjaajat ei osaa käyttää näyttelijöitään.
aa niin sitä meinasit, luin jotenkin vituralleen ton
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
aka Ranskalainen viikonloppu
Tuli Tillsammans mieleen, kun varsinaista juonta ei ollu, vaikutti enemmän jonkun kotivideolta. Huonoimmillaan ihan kuin olis ollut kuokkimassa jossain sukujuhlissa. Parhaimmillaan ihan kuin olis ollu kuokkimassa jossain sukujuhlissa.
Suosittelen.
*
e. Oho, väärä kuva.
Last edited by Pilke (09.09.2012 19:10)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
höh jäi kesken, mut
^ toi on kova, oispa Bakshi päässy tekeen loputkin osat
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Cosmopolis on tosiaan kova, mutta Magic Mike on vielä kovempi.
en ole kolmekybänen emoboy
delillon kirjoista tutusta monimerkityksellisyydestä
ja oudosta ekstaasin & ahdistuksen yhdistelmästä ei ollut tietoakaan, vaan tilalla oli haalealta maistuvaa maailma-onpi-kamala -voivottelua.
Hyvin pistetty. Taitaapi olla kirjailija, jonka filmatisoinneille voi käydä ja käy ehkä väkisinkin just näin. Kiinnostaa toki kovasti silti!
Vuoden nuori muotoilija.
Ihan jees. Aika ison maailman meininkii.