You are not logged in.
Jumanji on ihan vitun hyvä!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Toi on vitun kova
Pitäs itekin katella täs joku päivä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vähän välityön makua tässä :|:peuk:
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Olihan tää nyt vitunmoista tykitystä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Marathon Man
Hyvä leffa, ei ehkä klassikkokamaa "epätasaisuuden" takia (esim. alussa tuntui kestävän ikuisuus, että päästiin asiaan), mutta aivan pirun hieno tunnelma ja "kuvasto" kuten usein tuon aikakauden leffoissa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Men in Black 3
Ihan hauska.
Sinkkuelämän säännöt
Ihan symppis.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pl
Oli kyl hauskaa leffateatteris perjantai-iltana ku sali oli täynnä kirkuvia mimmejä :peuk:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … c_Mike.jpg
pl
Oli kyl hauskaa leffateatteris perjantai-iltana ku sali oli täynnä kirkuvia mimmejä:peuk:
Tämän leffa olisi Voiman arvostelun mukaan parempi jos stripparit olisivat naisia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Moonrise Kingdom
kertakaikkisen ihana, sydämeni on valloitettu, rakastan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Gregory's Girl -
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Chinatown
Mahtava kerrasta toiseen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
- Thor
- The Avengers
parasta aina, tällä kertaa valkokankaalta
No jaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Last edited by hrmunoita (18.09.2012 02:58)
En muistanu olevani leffatopikissa, luulin, et toi on joku seksilelu.
*
En muistanu olevani leffatopikissa, luulin, et toi on joku seksilelu.
*
Ai toi videokasetti?
Pilke wrote:En muistanu olevani leffatopikissa, luulin, et toi on joku seksilelu.
*
Ai toi videokasetti?
Nii ja et kotelo on pakkaus. En hahmottanu ollenkaan, et toi on kasetti, ku näyttö oli jotenkin venkurallaan, etten erottanu kassun reunoja ollenkaan. Tossa ois ihan oiva nimi seksilelulle.
*
Niin no kai totakin voi tietty nussia
^Sinähän hävyttömäksi alat kun Pilkkeestä tuolleen haastat.
The Big Sleep tuli eilen katottua. En tiedä vieläkään oikein kuka tappoi kenetkin ja miksi, mutta on tämä silti tosi hyvä leffa.
- How do you like your brandy, sir?
- In a glass.
Magic Mike
varsin keskinkertainen esitys
edit: btw mimmit ei kirkuneet, mut olin kyl ainoa miespuolinen katsoja melko täydessä salissa
Last edited by bernardblack (18.09.2012 21:02)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
aika monennen kerran jo tämä, mutta ei tähän kyllästy
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Puhdistus. Oli hyvä. Aika horror.