You are not logged in.
[quote:e85616780d="Manboyn 'jannut'"]- Se on mielekkäämpää soittaa musiikkia, eikä sitä, että on biisejä, joita säestetään. Se on iso ero.
- Toka levyllä oli osittain jo oma tuotanto, mutta se oli sellainen keskenkasvuinen vähän suuntaan jos toiseenkin. Tämä on ensimmäinen, joka ollaan tehty alusta loppuun saakka. Se on äänitetty, tuotettu ja miksattu itse. Kannetkin ollaan tehty itse.
- Minimalistisuuteen siinä pyrittiin. Olen nyt tosi tyytyväinen siihen, miltä toi näyttää. Aikaisemminkin levyt on ollut ihan ok, mutta koska toi osasto on henkilökohtaisesti ollut tosi tärkeetä, niin oli tosi kivaa repäistä toikin loppuun, Antti sanoo.[/quote:e85616780d]
- Mietin, että millainen bändi me ollaan ja oon kiinnittänyt huomiota siihen, että meillä on teknisyyden sijaan vahva tunne soitossa, kompensoidaan meiningillä sitä osaamattomuutta ja se muistuttaa vähän apinaorkesteria. Näin ollen ehdotin kansientekijälle, että siinä vois olla jotain piirrettyä apinaa ja Suvialan Teemu jatkoi syötöstä maalin ja kyhäs tuollaisen. Se on hemmetin hieno, Teemu kehaisee.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Äänestin Crashiä, koska pelkään, että Teemu Brunila suuttuu, jos olisin äänestänyt toisin. En halua olla selkäänpuukottaja, kuten arvostelijat, jotka kehtasivat antaa hänen kallisarvoisen bändinsä levylle vain 2 tähteä!!!
Tero saatana, s'olet gay!
Äänestin Crashiä, koska pelkään, että Teemu Brunila suuttuu, jos olisin äänestänyt toisin. En halua olla selkäänpuukottaja, kuten arvostelijat, jotka kehtasivat antaa hänen kallisarvoisen bändinsä levylle vain 2 tähteä!!!
Saatat joutua silmätikuksi myös, jollet nyt mene ja postaa tuota levynkantta "Hienoja levynkansia" -ketjuun
Saatat joutua silmätikuksi myös, jollet nyt mene ja postaa tuota levynkantta "Hienoja levynkansia" -ketjuun
Mutta entäs Manboyn vihat sitten? Mitä tekee Karo Broman, jos suosin Crashia? Nämä vaihtoehdot ja valinnat saavat minut aivan KREISIKSI!
Tosin Karo Broman on tuottanut Suomen ärsyttävimmän bändin tittelistä aika voimakkaalla otteella kilpailevan The Ordersin debyytin, joten ehkä Brunila ja kollit ansaitsivat ääneni.
Pitäisikö Ordersille perustaa ketju, kun Wiidakollekin on?
http://www.vee.fi/tyypit/artikkeli/tuoretta_verta/
[quote:cd499608a2="Lauri Koski / The Orders"]Olen ylpeä siitä, että... Vaikea olla ylpeä mistään, kun on koko ajan vitun masentunut.
Kun join liikaa... seuraavana päivänä oli vitun luova olo.
Lapsena kuvittelin, että... isä tulee ajoissa kotiin.[/quote:cd499608a2]
Manboyn joku jätkä oli Provinssirockissa (silloin kun ne olivat ekaa kertaa hip) tilittänyt meidän miksaajalle kännissä sitä miten Giant Robot on jotain mainostoimistojätkiä eikä mikään oikea bändi joka soittaa rockia
Urpot metsäläiset saa aina mun äänen, koska he ovat hyvää viihdettä ja hierovat kivasti mun ylemmyydentuntorauhasta.
*hekuma
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No...tota... tai siis... katsos kun asia on niin, että...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olen pelannut iäisyys sitten Karon kanssa jalkapalloa.
Mutta itse kysymykseen: The Crash on vähemmän paska.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Manboylla oli pari vuotta sitten hyvä linja: jos ei saada 900 euroa liksaa, ei lähdetä keikalle.
Ovat vissiin tiputtaneet minimistä noi nollat veks, koska niillä tuntuu olevan jopa pari keikkaakin tulossa...
Manboy = noloa paskaa. Crash = raivostuttavaa paskaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Manboylla on pari hyvää biisiä ja kyllähän mä Provinssissa 2004 mieluummin teltassa olin niitä katsomassa, kuin seisomassa sateessa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hienoo dedikeissönii, ku Crashilla on "Music Export Finland" maispeissin top friendsien ekalla rivillä. Kai nei pyytää keikallakin yleisöö heittää kädet ilmaan niitten homieille Mefissä?
Crashilla on myös Manboy top friendseissä, mut Manboylla ei Crashia. Tämä alkuko on, suuren selkäänpuukotustragedian?
Kuuntelin biisit manboylta ja the crashilta, samalla kaavalla eli valitsin myspacebiiseistä kuunnelluimman. Molemmat oli hirveetä paskaa, mut se Crashin paska oli tahmeempaa. Manboylle siis pointsit.
Jos lopetettais äänestäminen nyt tähän kun on tasatilanne. Ei tulis Karolle ja Teemulle huono mieli.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
näin vanhana manboy-levyn omistajana kai pitäs niitä äänestää, mut ehkä mä silti päädyn äänestää crässii ku niil on ehkä hitusen verran parempia kappaleita ollu. mut mietitää, ei ole syytä ryhtyä hätiköityihin ratkasuihin.
Crash vie kyllä äänen tämän videon myötä:
http://www.youtube.com/watch?v=ax_N4d0Efb0
Harvinaista herkkua, tyylikäs kotimainen musavideo.
Onko pakko äänestää jompaakumpaa?
Kummatkin bändit kuuluvat siihen kastiin, ettei indieuskottavat tyypit (vrt. HUIG) voi sietääkään näitä..
Kumpikaan bändi ei mun mielestäni kuitenkaan ole täysin paska, vaan molemmilla bändeillä on oikeasti omat hetkensä. Äänestin itse Crashia, sillä pidin joskus aikanaan sen ekasta levystä paljon, eikä ne muutkaan ole imelyydestään huolimatta ihan huonoja. Pony Ride on tosin jäänyt hyllyyn pyörimään..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
....koti.....uskottavuus.....isänmaa....
Manboytä en oo kuullu, ainakaan tietoisesti.
Crashin debystä pidin joskus, mutta nykyään mietin että MIKSI
En äänestä kumpaakaan.
Varikset komentavat
Mulla on tai oli Sugared-sinkku (en o varma vaikka oisin myyny sen jollekin ulvikselle. massii pukkaa ja uskottavuusbarometri senku nousee...) - voitin jonku pinon radiossa soitettua paskaa joskus.
onhan crashillä jokunen ihan hauska piisi joita ylexiltä vahingossa kuullu, ja ainakin niillä on parempi nimi. joskus pienenä äänitin jonkun pununkkipiisin radiosta ja kirjoitin kasettiin esittäjäksi crash, olisko silti ollu crassia
onhan crashillä jokunen ihan hauska piisi joita ylexiltä vahingossa kuullu, ja ainakin niillä on parempi nimi. joskus pienenä äänitin jonkun pununkkipiisin radiosta ja kirjoitin kasettiin esittäjäksi crash, olisko silti ollu crassia
Voi olla kanssa yksi Suomessakin käynyt norjalainen emobändi. Mulla on niiden 10".
Mulla jopa on Crashin ep, josta jossain vaiheessa pidin paljonkin. Ja on niillä sellaisia vähintään ok-biisejä ollut myöhemminkin. Joten ääni tälle.
Onkohan muuten noilla miten aktiivinen kannattajakunta nykyään, eli pystyisköhän tuon levyn vaihtamaan johonkin kohtuulliseen rahasummaan esim huuto.netin välityksellä?