You are not logged in.
http://subtitlesbank.com/pictures/46/64/46446.jpg
andrew davis - lajityypin mestari. lähes täydellinen elokuva
Näkemättä tää. Pitää yytsii.
ihaviiiiiiiiiitunPARAS
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Juuh elikkäs
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
harvoin on leffa kulahtanut puolessa välissä näin pahasti.
Reilusti parempi ku Matt Damonin versiot. En muista oliko parempi ku se alkuperäinen Richard Chamberlainin minisarja.
Jeremy Renner on tässä n. 100% kovempi agentti ku siinä viimeisimmässä Mission Impossiblessa.
The Other Guys
On se vaan niin helkkarin hyvä, vielä tokallakin kertaa.
Ostarin superstevari
edelleen törkeen hyvä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Total Recall
Niin tää uusi. Njoo. Aika sillai no emmää tiiä. Paskaa alkuperäiseen verrattuna, mutta ihan viihdyttävä kuitenkin.
aika kreisi pätkä. tykkäsin kyl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eka National Treasure
Kai tää on niitä elokuvia, joille pitäis naureskella ja haukkua, mutta itse tykkään tästä ja jatko-osasta vaikka en olekaan mikään Cage-fani. Kolmas osa on tulossa vuonna 2014.
:peuk::peuk:
Avengers
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ostarin superstevari
edelleen törkeen hyvä
Loppu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
aika kreisi pätkä. tykkäsin kyl
Smaa. Välillä tosin semmoine fiilis, että vertauskuvallisuus oli IHAN IN YOUR FACE JA KATTOKAA, mut joo
Vuoden nuori muotoilija.
Eka National Treasure
Kai tää on niitä elokuvia, joille pitäis naureskella ja haukkua, mutta itse tykkään tästä ja jatko-osasta vaikka en olekaan mikään Cage-fani. Kolmas osa on tulossa vuonna 2014.
Aika lailla sama. Onkohan toi ainakin kahdesti tullut telkkarista, aina pitää kattoa. Kolmannelle osalle vielä ja
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Up in the air
No kyllähän tän katseli.
Varikset komentavat
Eka National Treasure
ONKO OIKEESTI VITTU JEE OON VÄHÄN FANI
Acedia wrote:Eka National Treasure
eka osa just hyvä mut toka oli mun mielestä selkeesti huonompi
leposi wrote:Acedia wrote:Eka National Treasure
eka osa just hyvä mut toka oli mun mielestä selkeesti huonompi
Just näin. Ekan osan oon jaksanut katsoa monesti, kun toisen osan yksikin kerta otti jo vähän vaikeasti. Tuntui ettei se lopu ikinä.
The Smurfs
IHAN VITUN KOVA
Animal Kingdom
Hyvä oli, kyllä.
aivan huikea näyttelijäsuoritus
erikoismaininta myös jim o'rourken musalle
Cell 211
Hyvä oli.
Resident Evil: Afterlife
Oon koukussa tähän sarjaaan.
Into the Abyss
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kato 21 Jump Street. Hauska, keppoinen ja viihdyttävä.
Just sopivan tyhmää kohellustahan tää oli, tykkäsin ja nauroin jopa ääneenkin useasti
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
(pannaans vaihteeksi eksoottisempi juliste )
3.kertaa dvd:ltä, 4.kertaa kaiken kaikkiaan, edelleenkin ja tod.näk. aina ja ikuisesti "parasta ikinä" -leffoja, paranee jokaisella katselukerralla, uskomattoman hienoja yksityiskohtia. Ainakin tällaiselle Melville-fanille suurta herkkua kissa-Citroëneineen, rauhallisine tempoineen ja hailakoine väreineen.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^oot siis kattonu ton leffan vuoden sisään neljästi? aika suoritus. ite tarviin vähintään kaks vuotta väliä ennen kun voi kattoa leffan uudestaan, muuten on liian tuoreessa muistissa.
eilen katoin puoliks tän:
^oot siis kattonu ton leffan vuoden sisään neljästi? aika
suoritus. ite tarviin vähintään kaks vuotta väliä ennen kun voi kattoa leffan uudestaan, muuten on liian tuoreessa muistissa.
Joo, ensin maaliskuussa leffateatterissa, sitten Edinburghissa kahdesti ja nyt kotona kerran.
Moinen monikertakatselutapa sai alkunsa jo neljännesvuosisata sitten, kun minulla oli ilmaiskortti Finnkinon teattereihin ja kävin katsomassa kaikki ne leffat joista erityisesti tykkäsin kolmeen neljään kertaan. Siiten kun alkoivat video- ja sittemmin dvd-ajat, sama tapa jatkui kotioloissa.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
jookcha wrote:^oot siis kattonu ton leffan vuoden sisään neljästi? aika
suoritus. ite tarviin vähintään kaks vuotta väliä ennen kun voi kattoa leffan uudestaan, muuten on liian tuoreessa muistissa.
Joo, ensin maaliskuussa leffateatterissa, sitten Edinburghissa kahdesti ja nyt kotona kerran.
Moinen monikertakatselutapa sai alkunsa jo neljännesvuosisata sitten, kun minulla oli ilmaiskortti Finnkinon teattereihin ja kävin katsomassa kaikki ne leffat joista erityisesti tykkäsin kolmeen neljään kertaan. Siiten kun alkoivat video- ja sittemmin dvd-ajat, sama tapa jatkui kotioloissa.
Hieman oudoksuisin tota jookchan lähestymistapaa. Tinker Tailor Soldier Spy on kyllä sen verran tiivis paketti, että kyllä ton vois nyt puol vuotta myöhemmin helposti kattoa uudelleen. Tuskin jokainen yksityiskohta on muistissa elokuvasta... Vai pitääkö juoni unohtaa, että pystyy kattomaan uudestaan? Ei kai "sitä" nyt niin nopeasti unohda
en ole kolmekybänen emoboy