You are not logged in.
Täs ois aika kovaa tykitystä varsinki toi Jerikon verse.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Täs ois aika kovaa tykitystä varsinki toi Jerikon verse.
Takkisen kassuu kyl venataa väliliha hies
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
mites habii toi OUKKIDOUPPI?
Mieletön habi
Aika positiivinen meno kyl! :peuk:
Vuoden nuori muotoilija.
Urho Ghettonen wrote:mites habii toi OUKKIDOUPPI?
Mieletön habi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mun habi tulee kokonaan sisään
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oukkidouppi on kaikkien aikojen mullistuksellisin!
Styge tosta Aiju Salmisen Kerno -sarjiksesta:
ysäri
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jalokivii tiputtelen äh. ei koukkuja, törkeän epäselvä lausunta, videossakaan ei mitään odottamatonta. vähän tyhjäkäyntiä.
mä internetis liikun ja juttuja dumaan m'oon mmm.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Saatan mennä.
Majuri = Pate, kertsi
Ai Tuomio & Kone on vielä/jälleen kasassa? Vähän jäänyt seuraaminen vähemmälle. Vetävätkö debyn (ainoa pitkäsoitto samalla?) biisejä nykyään?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ai Tuomio & Kone on vielä/jälleen kasassa? Vähän jäänyt seuraaminen vähemmälle. Vetävätkö debyn (ainoa pitkäsoitto samalla?) biisejä nykyään?
siis ne vierailee tuolla notkean rotan spektaakkelissa, varmaan pari klassikkoveisua vetävät. kerran aiemminkin oli joku vastaava, mut kone oli just hyytyny ja paikalla oli vaan tuomio
jaa raimon läpät enimmäkseen paskaa? ulvis pls
Pannaas nää kesäkuus ja eilen ilmestyneet Sine Ira -videot tänne:
Parasta Ennen
Ei kannata
Pietarin Hopeatähti-levy
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
notkealle rotalle ei kai ollu omaa topikkia?
suessa muistellaan ekaa levyä ja vähän muutakin:
NOTKEA ROTTA: Panokset piippuun, pöhinät pönttöön (Karelia)
ja illalla se livespektaakkeli jossa mm. raimo, ässä, tuomio & kone ja petos, kukaan menossa? raporttia sit pls kun väliin jää meitsiltä
jalokivii tiputtelen äh. ei koukkuja, törkeän epäselvä lausunta, videossakaan ei mitään odottamatonta. vähän tyhjäkäyntiä.
mä internetis liikun ja juttuja dumaan m'oon mmm.
Eri, parasta Rudia vuosiin
Arja Koriseva Markku Andersson
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tommi Mäkinen
Hirvee biisi.
Olisko ämppyä?
Ihan uskomaton biisi!
Olisko ämppyä?
MP4