You are not logged in.
Kuusi päivää, seitsemän yötä
Edelleen hyvä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Transformers
Hirveintä mitä oon pitkiin aikoihin nähny.
Varikset komentavat
Transformers
Hirveintä
mitä oon pitkiin aikoihin nähny.
Kelasitko toimintakohtaukset?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kyllä mä yleensä nautin tollasista toimintahömppäleffoista mutta toi nyt vaan oli ihan hirveetä Ja ne rymistelyt jättivät myös aivan kylmiksi. Paskaa
Varikset komentavat
Boys Next Door - aivan vitun kova
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kyllä mä yleensä nautin tollasista toimintahömppäleffoista mutta toi nyt vaan oli ihan hirveetä
Ja ne rymistelyt jättivät myös aivan kylmiksi. Paskaa
smaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kaakku wrote:Kyllä mä yleensä nautin tollasista toimintahömppäleffoista mutta toi nyt vaan oli ihan hirveetä
Ja ne rymistelyt jättivät myös aivan kylmiksi. Paskaa
smaa
smaa. paskinta IKINÄ. varsinkin ne jatko-osat
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eka transformers on hyvä
jatko-osat epäselvää paskaa.
dokkarit-tobassa nämä mut äsken käytiin katsomassa kuningas litmanen
Antti Pääkkösellä nämä Transformers-nillitykset.
Eka on hyvä ja toka vielä parempi.
Kolmatta en oo jaxanu kattoa.
Just noin ja kolmannelta odotin kyl vielä enemmän ässäilyä hc_josen krapulaisen mehustelupuhelun perusteella ja kovasti hehkutetun xenofobian takia. Jäi odotuksia nähden vähän vaisuksi.
EDIT: ois pitäny varmaan käydä leffassa katsomassa.
Last edited by hrmunoita (03.10.2012 21:12)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kyllä mäkin tykkään kattoo ironisesti kaikkee paskaa mut transformers on se mihin se raja vedetään. THIS FAR NO FURTHER.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
yritin kans väijyy transformersia. Mahdoton tehtävä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tässä on aika hyvin tiivistetty Bay tietynlainen nerous:
But thats the perverse genius of Michael Bay. Despite the tediousness of his stories and inanity of his visual ideas, he always manages to keep you laughing and shaking your head in disbelief at the outlandishness of his cinematic spectacles, with their orange explosions, armament fetishism and even their noxious stereotypes. The man just wears you out and wears you down, so much so that its easy to pretend that youre not ingesting 2 hours and 30 minutes of warmongering along with all that dumb fun.
en ole kolmekybänen emoboy
Mä olen viihtynyt monissa BAYISSA, mutta en Transformersseja yrittäessäni.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
eka transformers on hyvä
jatko-osat epäselvää paskaa.
mahtavaa
kyllä mäkin tykkään kattoo ironisesti kaikkee paskaa mut transformers on se mihin se raja vedetään. THIS FAR NO FURTHER.
Itelle taas Transformers on jotain paskaa, jota oon lähtenyt kepillä kokeilemaan ja rohkaistunu
Killer Joe
Kreisii shittii.
Tulihan tämä Panssarilaiva Potemkin viimeinkin nähtyä, kun kirjastossa sattu olemaan blu-raynä. Ei tästä mun suosikkileffaa taida tulla, vaikka aivan hyvä olikin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tosi hyvä leffa niinq!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Expendables 2
Aissaatana, eihän tälle voi muuta kuin:
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
No tää oli hieno.
how they run this show.
Samurai Fiction - taas kerran, ja VHS:ltä tietty
Trolljegeren
Yllättävän hyvä. Tosi hyvä.
how they run this show.
Trolljegeren
Yllättävän hyvä. Tosi hyvä.
Jees
Philadelphia Experiment joka oli vähän hönö mut jeppis ja Kirjava Satama, joka oli yhtä kova kuin aina ennenkin
Suomen Marsalkka. Eipä ollut järin häävi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
500 Days Of Summer
Parempi näin toisella toisella kerralla, vaikkei ekallakaan toki huono.
Aamiainen Plutolla
Tääkin tokaa kertaa. Ja tämäkin parani, voisin jo änkeä lempileffojeni listaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.