You are not logged in.
Jean-Babtiste wrote:Pilke wrote:Jean-Babtiste wrote:Pilke wrote:leposi wrote:Hulluna Saraan
Täähän oli oikein mainio. Naureskelin kippurassa. Ihana elokuva! Hienoa, että tällänen osattiin tehdä Suomessa. Tuli aikamoiset Turku-fibat, kun parissa kohtaa näkyin entisen kotitaloni kulmaus.
Mäkin tykkäsin. Ja tämän nähtyäni oon halunnu ruveta harrastamaan rivitanssia.
*
Teksasilaista? Messissä.
Ai onko niitä erilaisia?
No semmosta missä on bootsit ja stetson. J-B:n kaa rivitanssikurssille, jiihaa!
http://kuntsari.mediabox.fi/artikkelit/ … tanssi.jpg
*
Kiitos tästä viestistä
![]()
P.S. En tiedä, onko erikseen mitään teksasilaista sittenkään
Mä meinaan oikeesti tehdä tän. Se on niin dorkan näköstä, että ei tarvi erikseen pelätä nolaavansa itteään. Voin sit perustaa rivitanssitopsun ja raportoida.
*
Kannustava
Pilke wrote:Jean-Babtiste wrote:Pilke wrote:Jean-Babtiste wrote:Pilke wrote:leposi wrote:Hulluna Saraan
Täähän oli oikein mainio. Naureskelin kippurassa. Ihana elokuva! Hienoa, että tällänen osattiin tehdä Suomessa. Tuli aikamoiset Turku-fibat, kun parissa kohtaa näkyin entisen kotitaloni kulmaus.
*
Teksasilaista? Messissä.
Ai onko niitä erilaisia?
*
Kiitos tästä viestistä
![]()
Mä meinaan oikeesti tehdä tän. Se on niin dorkan näköstä, että ei tarvi erikseen pelätä nolaavansa itteään. Voin sit perustaa rivitanssitopsun ja raportoida.
*
Kannustava
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Laitapa aikatauluja vielä, ku saat selville!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
From Dusk Till Dawn
Charlie Bartlett
Pilkkeen rivitanssisuunnitelmat
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ihan hyvä. hyvät musat
inkkareilla oli kyl homma hanskassa ennenkuin valkonaamat pilasivat kaiken.
^Hyvä leffa
Oli myös Solar Crisis, näyttikin tosi hienolta, kiinnostava näyttelijöistä alkaen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Skeletonni wrote:Pilke wrote:Jean-Babtiste wrote:Pilke wrote:Jean-Babtiste wrote:Pilke wrote:leposi wrote:Hulluna Saraan
*
Teksasilaista? Messissä.
Ai onko niitä erilaisia?
*
Kiitos tästä viestistä
![]()
*
Kannustava
Ihanaa Kannustusta täältäkin.
[rivitanssi-off-topic] Kiitos kannustuksesta! (kannukset puuttuu vielä HEH HEH) Mut onpa kuulkaa vaikee homma. Helsingistä, Vantaalta ja Espoosta hakiessa löyty vaan pari rivitanssikoulua ja niidenkin kurssit alko tietysti jo viime kuussa. Äh. Pitääkö tässä odottaa kevääseen, häh? Työväen- jne opistoilta en löytäny mitään. Ja mikä juttu se on, että senioriryhmiä on enemmän ku tavallisia. En kyllä odota 40 vuotta! [/rivitanssi-off-topic]
*
Last edited by Pilke (16.10.2012 20:04)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Merten urhot -
Last edited by Futre (17.10.2012 14:28)
Seitsemäs luoti (35 mm)
* Neukku länkkäri, jossa kommari vs. muslimi asetelma
Pääsankari ylipäällikkö Masumov omaa hienon tukkalaitteen, mutta jotenkin sympatiat meni silti konna Hairullan puolelle. Lopussa joka osapuolet menettivät jotain. Seikkailua ja tiukkaa bamlausta. Erittäin kelpo leffa.
Taistelu timanteista (vhs)
* Toimintaa kaihtelematon leffa, joka viihdytti yhä.
Takakannesta: "Asetu turwallisesti lempituoliisi ja koe Hong Kongin alamaailman toiminta, jossa kylmäverisyys ja häikäilemättömyys on tie menestykseen!"
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Magic Mike oli ihan jees. Tanssikoreografiat parasta antia. Rakkaustarina taysin kemiaton ja turha.
Wanha guilty pleasure man crushin Matthew McConaghey oli kyl hauskinta pitkaan aikaan.
Mangojauhe goddamn.
Herzogin My Best Fiend.
Aina yhtä ihana
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Basic Instinct
Mitäköhän tähän nyt muuta sanois ku et ihan kiva jos ois ollu blu-ray sillon ku näin tän ekaa kertaa
en ole kolmekybänen emoboy
The Lincoln Lawyer
Ihan sillai viihdyttävä ja kepeä. Loppu oli vaan niin typerä ja arvattava, joten jäi tosi paska maku muuten ihan ok leffasta.
Toi oli kirjana ihan ookoo.
Varikset komentavat
Take this Waltz oli ehka vaivaannuttavin leffakokemus aikoihin. Tosi kehnoa nayttelemista ja teennaista dialogia ja kauhea instagram-filtteri kamerassa kokoajan. Katoin, kun halusin fiilistella Torontoa, mut suurin osa leffasta tapahtuikin ylityylitellyissa sisatiloissa
Mangojauhe goddamn.
Take this Waltz oli ehka vaivaannuttavin leffakokemus aikoihin. Tosi kehnoa nayttelemista ja teennaista dialogia ja kauhea instagram-filtteri kamerassa kokoajan. Katoin, kun halusin fiilistella Torontoa, mut suurin osa leffasta tapahtuikin ylityylitellyissa sisatiloissa
Ymmärrän kyllä sinänsä, että tää on jonku mielestä raivostuttavan paska, mutta ku Away From Her oli niin huono, niin mulle tää oli ennako-odotuksiin nähden yllättävän hyvä. + Sarah Silvermanin huonotki roolisuoritukset kuitenki aina tsekkaamisen arvoisia. Niinku nytki
99% leffasta oli täyttä paskaa mut loppu oli symppis
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sanonko, keltä toi näyttää ihan vähän
^^Vähän häiritsee, kun mä samaistun näissä yhyy-kukaan-ei-tuu-koskaan-rakastamaan-mua-leffoissa just näihin tyhmiin mulkkuihin eniten.
Basic Instinct
Mitäköhän tähän nyt muuta sanois ku et ihan kiva jos ois ollu blu-ray sillon ku näin tän ekaa kertaa
Kivempi kun leffassa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
börjeslandet wrote:Basic Instinct
Mitäköhän tähän nyt muuta sanois ku et ihan kiva jos ois ollu blu-ray sillon ku näin tän ekaa kertaaKivempi kun leffassa
Olin vielä aika vaahtosammutin ku tää pyöri leffoissa
Mut kyllähän ton kohtauksen voima varmaan oli siinä, et sen näki telkkarista vilahdukselta ja myöhemmin juteltiin välkkärillä
Katoin Vuosaaren.
:
:D:SAD:SD:SD: VITTU MITEN HUONO
:D:D:DD:D:D:D:D
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katoin Vuosaaren.
![]()
![]()
![]()
![]()
:
![]()
LOL, eiks tää ollu katsomattikin selvä homma?
hrmunoita wrote:Katoin Vuosaaren.
![]()
![]()
![]()
![]()
:
![]()
Joo tai siis oli vielä paskempi ku odotin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Katoin Vuosaaren.
![]()
![]()
![]()
![]()
:
![]()
Joo tai siis oli vielä paskempi ku odotin.
Suosittelen kyllä katsomaan. On niin huono, ettei uskoisi sen olevan mahollista