You are not logged in.
Tätä menoa Laudrup ei taida hulinoida Swanseassa enää jouluna.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kivikovalle valjulle
Karagounis Kylmän ja laskelmoivan jalkapallon antiteesi, tunnetta ja taitoa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mikäs läppä tämä on, että Twiklu olisi tulossa Nottinghamiin? Joku vaan tuolla irkissä höpisi. En tiedä mitä ajatella, jos näin on.
Vitun Dzeko
Ihana Karagounis. Preesenssi toi voittomaalin. Vaikkei koskenutkaan palloon ni heti tuli maali kun mies lompsi vaihdosta sisään.
toi on aika -shittii. vitun dzeko, aina pilaamassa kaiken, oli sitten football manager tai oikea elämä.
Ja paranee vaan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Nihkeetä, sen kerran kun Valioliigassa pelataan hyviä ja viihdyttäviä matseja, tuomareille tulee aivan älyttömiä mokia, jotka yksinään ratkaisevat pelin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ihan järkyttävä matsi Clattenburgilta, en tiedä millaiset kirjekuoret ovat vaihtaneet omistajaa ennen tuota. Chelski teki miehestä jonkun valituksen, "alleging he used racial language against a player". Valittamista olisi myös tuomioiden suhteen. Ja Fergusonilla oli pokkaa sanoa matsin jälkeen että täällä (Stamford Bridge) on vaikea saada oikeudenmukaista tuomarointia.
Reading - Arsenal 5-7 jatkoaika oli hassua katteltavaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Meni ilta pilalle kun ei tullutkaan rankkareita.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Dsaa, cittu ku en tajunnu että on höntsäkupin kierros.
Lol, 985 puntaa on Arsenalin kausikortti halvimmillaan.
Reading - Arsenal 5-7
Tämä oli kyllä yksi kaikkien aikojen hulinamatseista. 37 minuutin jälkeen Arsu oli 4-0 tappiolla. Ekan puoliajan yliajalla alkoi tapahtua:
Walcott 45+2, 90+6, 120+1
Giroud 64
Koscielny 89
Chamakh 103, 120+3
Chamakh oli tainnut viimeksi tehdä maalin joskus vuosi sitten, joten oli aikamoinen pommi kun mies upotti 5-4 maalin jatkoajalla. Hieno hetki sattui varsinaisen peliajan loppuun kun Giroud ja Coquelin luulivat tasapelissä mentävän uusintamatsiin ja kävivät heittämässä pelipaitansa katsomoon. Joutuivat sitten pyytämään paidat faneilta takaisin että pystyivät jatkamaan jatkoajalle
Hieno hetki sattui varsinaisen peliajan loppuun kun Giroud ja Coquelin luulivat tasapelissä mentävän uusintamatsiin ja kävivät heittämässä pelipaitansa katsomoon. Joutuivat sitten pyytämään paidat faneilta takaisin että pystyivät jatkamaan jatkoajalle
Ranskalaiset
Kylmän viileesti pani Hazard
93 minuutilla pilkun sisään ja Chelsea-ManU jatkoajalle tilanteessa 3-3.
Lol, 985 puntaa on Arsenalin kausikortti halvimmillaan.
![]()
Plus vuosien jonotus. Aikaisemmalla sivulla mainittu romanialainen veikkonen olisi täksi vuodeksi saanut Arsenalin kausarin (oltuaan jonossa sen kuutisen vuotta tms.), mutta päätti osaksi rahasyistä jättää ottamatta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olikohan se tuolla Reading Arsenalissa...
Drogbastako Liverpoolin pelastaja?
Chicharitolla on aika kova maali per peliminuutti statsi tällä kaudella. :peuk:
VITUN DZEKO
Ostin noi katsomo.fi -striimit kaudeksi, kun kyllästytti tökkivät ilmaisstriimit sopcastin prakatessa yms.. Täytyy todeta, että vaikka hinta tuolle kaudelle on jokseenkin suolainen (118), niin olen kyllä tyytyväinen näin rupusakkien fanina - eilenkin sai katsoa El Sackikon ihan ok-laadulla. Ei toi nyt mikään superhd ole, mutta 32" telkkarista sohvalta ihan toimiva laatu.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ennen kauden alkua sai jollakin tarjouksella tuon paketin hintaan 99. Jos vähänkään enemmän katsoo matseja, niin todella halvaksi tulee. Ja tosiaan voi katsella juuri sitä matsia mitä haluaa ja vaikka uusintanakin.
Mukavasti viime kauden uusinta nähtiin eilen, eli Emiratesilla Arsu-Spurs 5-2. Kiitos toki pitkälti Adebayorin punaisen kortin. Girlfriend quote of the week matsin aikana Villas-Boasin tullessa ruutuun: "Onko tuo nyt Tottenhamissa? Eikö niillä ennen ollut se punainen ukko?"
Ja näin, kaksi päivää oman ostoksen jälkeen tuon paketin hinta tippui 39 euroa, eli nykyään 79 eooh ":peuk:" - sehän meni taas ajoitukseltaan nappiin.
Punaiselle ukolle
Pitihän se arvata. Senderos kentällä ni turpiin tulee.
Punaiselle ukolle
en ole kolmekybänen emoboy
Ja näin, kaksi päivää oman ostoksen jälkeen tuon paketin hinta tippui 39 euroa, eli nykyään 79 eooh ":peuk:" - sehän meni taas ajoitukseltaan nappiin.
Punaiselle ukolle
Tuleeko nää Katsomon lähetykset suomiselostuksella ja studion kanssa kuten telkkarin puolellakin? Myös tuo UCL-kausari vois olla harkinnan arvoinen, onkohan tuo 45 ollut hinta jo kauden alussa? Toimiiko PS3:sen kautta vai pitääkö vetää HDMI-piuhalla koneelta töllöön?
Joo ne on ihan noita suomilähetyksiä, eli rautiaisen pehko vilahteli lauantaina. Toki itseä kiinnosti QPRn peli enemmän samaan aikaan kuin Cityn peli joten se tuli englanniksi. Eli siis, ne mitkä ei tuu telkkarista ovat englanniksi selostettuja.
Pleikkareista en tiedä, itsellä tietokoneelta hdmillä telkkariin. Ei oo mikään kunnon hd, mutta yllättävän ok 32" töllöstä.