You are not logged in.
Vermonster - Black Sally
This must be what jail / I will scratch
[quote:51a8ceefdf="anzut"]Törmäsin toisaalla linkkiin, josta paljastui JORDY!
Voih, Jordy, mun ensirakkaus... Muistan kun luin järkyttyneenä mummolassa Apu-lehdestä jutun jossa Jordy oli Suomessa käymässä ja ihastui Nadia -nimiseen tyttöön. Musertavaa. Kirjoitin siitä vielä katkeran tilityksen päiväkirjaani.
Koska mulla oli vaan kasetti, niin oli pakko vähän aika sitten ostaa Huuto.netistä CD. Pitäähän sitä nyt kerran vuodessa tai kahdessa verestää muistoja. Kuuntelin sitä tosiaan niin paljon, että osaan edelleen sanat ulkoa... CD:n kansilehtiössä on lyriikat ja englannin-kieliset käännöksetkin, mutten ole uskaltanu lukea niitä. Enkä todellakaan uskalla kattoa videota.
*[/quote:51a8ceefdf]
Me kuunneltiin vaan ranskantunneilla
Musat :peuk:
Kansi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:1ba047f183="anzut"]Youtubesta löytyi muuten myös joku pätkä, missä näytettiin Jordya vuonna 2000. Käypä kurkkaamassa, vieläkö aiheuttaa sydämentykytystä.
Voisin kyllä kans ihan huvikseni ostaa Jordyn levyn, jos jossain tulis vastaan. En ole kyllä mitenkään etsinyt koskaan... Tuli niin elävästi noista biiseistä mieleen kun kuunneltiin sitä kasettia yhden kaverin kellarissa joskus lapsena (niillä oli niin hieno kellari, siellä oli baaritiski ja Nintendo!)[/quote:1ba047f183]
Pakko oli kävästä. Tulihan siitä sen laatusia tykytyksiä, että en rohjennu ku alkua vaan kattoa. Koska mulle Jordy on aina se 5v pikkupoika jota palvoin.
*
P.S. Kellarit on pop.
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Muistan kun Jordy kävi Serenassa joulun aikaan. Tuli telkkarista tai jotai.
edit: niin siis silloin kun se oli pieni
Laitoin laiskuuttani radion päälle ilman tietokonetta ja kanavaksi YleX:n. Tämä nykyinen My Chemical Romance -kakka on viimeinen niitti kyllä radion kuunteluun. Miksi pitää pitää niiin pientä ja niiiin yksipuolista soittolistaa valtion nuorisokanavalla?!!? Jos se My Chemical Shit tulee puoli kymmeneltä niin ei sitä tarvi heti perään laittaa vartin yli kymmenen vaikka ohjelma vaihtuukin. Soittolistat on kyllä suurinta kuraa, sit kun ne pyörii noiden isojen yhtiöiden hiotuin särmin soivien yhtyeiden ehdoilla. Uuh. Missä Mafia jne...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
MCR
liian hyvä lyhenne tollaselle "pändille"
[quote:70baeb50e8="aqzu"]MCR
liian hyvä lyhenne tollaselle "pändille" [/quote:70baeb50e8]
Totta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Maija Vilkkumaan mielestä soittolistat ovat hyvä asia, koska "ne toimittajathan kyllästyy niihin sinkkubiiseihin ja alkais muuten soittaa jotain sinkkujen kakkosraitoja ja muita harvinaisuuksia".
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Maija Vilkkumaan mielestä soittolistat ovat hyvä asia, koska "ne toimittajathan kyllästyy niihin sinkkubiiseihin ja alkais muuten soittaa jotain sinkkujen kakkosraitoja ja muita harvinaisuuksia".
"A repo man's always intense"
äske Pink Floyd - Animals
nyte Leather-Kinney - Dig Me Out
"A repo man's always intense"
Roy Acuff - Wabash Cannonball
Hank Williams Sr. - Hey Good Lookin'
[quote:0436bf86ba="lintumies"]R.E.M. - Out of Time
Pitäisköhän smaa? Eilen oli jo vinyyli kädessä, mutta valitsinkin toisin.[/quote:0436bf86ba]
Hyvältä kuulostaa tämän kolmen levyn putken päätteeksi.
Olet sitten vielä saikulla? Palautuneesta spämmivireestä voisi päätellä muuta...
Olet sitten vielä saikulla? Palautuneesta spämmivireestä voisi päätellä muuta...
spämmäyskunto ainakin ihan kohtuullinen...
Kyl tää välillä kipeenäkin lähtee... Eilen oli vaan sen verran heikko olo, ettei jaksanut koneella liikaa roikkua.
Tero saatana, s'olet gay!
Triffids - In the Pines
John Martyn - Solid Air
Molemmat löytyivät kohtuuhintaisina eilen Music Hunterista Kaisaniemessä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
luottokunnan asiakaspalvelun jonotusmusiikkina Bryan Adams - Everything I Do (I Do It For You)
luottokunnan asiakaspalvelun jonotusmusiikkina Bryan Adams - Everything I Do (I Do It For You)
sitten ei väliä vaikka tarttis pidempäänkin odotella
[quote:59a23e729d="HUIG"]luottokunnan asiakaspalvelun jonotusmusiikkina Bryan Adams - Everything I Do (I Do It For You)
sitten ei väliä vaikka tarttis pidempäänkin odotella [/quote:59a23e729d]
Loppu kyl piisi kesken
Soita uudestaan ja vaadi saada jonottaa pidempään!
No eihän tuo biisi nyt mikään Toton Africa sentään ollut...