You are not logged in.
Death Wish 3
Warriors
Hunt For The Red October
Oli kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
pl
Série noire - Olipas huikeen siisti leffa
Perästä kuuluu, prööt
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Juuh elikkäs katoin ton Aliensin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Bondi oli vahan ylipitka mut hienolathan se naytti.
Mangojauhe goddamn.
Looper
Kävin kans tsiigaa tän kaks viikkoo sit. Eka puolisko tosi jees sit loppupuolisko lässähti vähän. Bruce
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tappakaa Charley Varrick -
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Brick
hei täähän oli hyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tappakaa Charley Varrick -
Juu. Oikein hyvä oli.
bzort glorf bööth
Apocalypto
Olipa huono.
Shame
Hieno!
Holy Motors oli keskimäärin ihajjees kreiseilyä
Killer Joe aika hyvä Friedkin-härski pätkä
wristcutters: a love story.
Yllätyslöytö, hyvä oli se.
^joo toi on hyvä.
tää taas sopivan tylsä ->
hezma wrote:Kävin kans tsiigaa tän kaks viikkoo sit. Eka puolisko tosi jees sit loppupuolisko lässähti vähän. Bruce
Kävin kattoo. Kyl ton katteli.
edit: hassuna pikku bongauksena, kohtauksessa jossa prostituoitu siveli hiuksia soi Linda & Richard Thompsonin I Want to See the Bright Lights Tonight.
Last edited by barton_funk (15.11.2012 11:47)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Life Aquatic With Steve Zissou
Hyvin pelaa näin kolmannella kierroksella.
marion cotillardin tissit
no mut oikeesti aika hieno leffa.
Last edited by jookcha (15.11.2012 22:35)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ tissit näky jo trailerissa joten en vaivaudu
Ite kävin kattoo Looperin. FUCKIN AWESOME, jos kohta oon jokseenkin samaa mieltä et alkupuolisko toimi paremmin kuin jälkipuoliskon rymistelyt ja pillitykset. Mut joo, hemmetin hyvä ja freesi leffa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Argo
Todella hyvä jännäri. :peul:
Night Of The Hunter oli hyvä, joskin ehkä piiiikkasen ylitte menee tähän kohdistetut megaklasarihehkutukset
Looper oli pirun hyvä, ja monta papukaijamerkkiä, kun tämmöset aikamatkailu jne scifistelyt aiheuttavat yleensä aikamoisia allergiareaktiota ja ämpärimitalla ammettua vaivaannutusta. Brick ja tää, kovat odotukset kyllä Rian Johnsonin tuleville elokuville
Skyfall - parempi Bondi, hyvä leffa, Judi Dench
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Looperista vielä sen verran, että samaan tapaan ku Brickissä leikittiin noilla hardboiled-kuvioilla, niin tässähän oli pohjalla todella old school -scifijutut, semmonen 40-lukulainen psi-mutantti/yli-ihminen-meininki, Van Vogt jne. Et joo, ihan mielenkiintoista että mitä Johnson seuraavaks tekee ts. minkä genren ottaa seuraavaks käsittelyyn. Toki myös se vaara, et jää semmoseks yhden idean kikkailijaksi, mut sen verran vahvaa kikkailua tähän asti et eiköhän pysy kiinnostavana.
^ Mites toi The Brothers Bloom, vaikuttaa kuvauksen perusteella omaan makuun todella ärsyttävältä leffalta vaikka Brickista ja Looperista osittain pidinkin.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
The Rock
^ Mites toi The Brothers Bloom, vaikuttaa kuvauksen perusteella omaan makuun todella ärsyttävältä leffalta vaikka Brickista ja Looperista osittain pidinkin.
En oo nähny enkä ees muistanut et sekin on Johnsonin leffa. Semmosen vaikutelman oon siitä saanut et ärsyttävää Wes Anderson -pastissia. Ehkä oon väärässä.
Joe Caligula wrote:^ Mites toi The Brothers Bloom, vaikuttaa kuvauksen perusteella omaan makuun todella ärsyttävältä leffalta vaikka Brickista ja Looperista osittain pidinkin.
En oo nähny enkä ees muistanut et sekin on Johnsonin leffa. Semmosen vaikutelman oon siitä saanut et ärsyttävää Wes Anderson -pastissia. Ehkä oon väärässä.
Niih, mut niinhän se Wes Andersonkin tekee ärsyttävää Wes Anderson -pastissia. Ehkä tää osais tehä sellasesta hyvää, pitääpä kattella tässä joku päivä.
Brick oli kyllä mulle lopulta kovempi juttu ku Looper, se genrejen sekoama oli niin freesi ja jänskä juttu. Se teinielon hapanimelyys ja eksistenssin onttous paistoi tosi siistillä tavalla sen noir-tyylittelyn läpi ja se näitten juttujen kohtaaminen synnytti tosi jänniä päänsisäisiä jännitteitä. Looperin äksönkohtaukset alkoivat jo lähestyä sitä pistettä jossa alkaa vaan väsyttämään kun paupaupaupau ei kiinnosta paupaupaupau, mut lopulta kuitenkin ei mentykään liian pitkälle. Toivottavasti malttaa jatkossakin.