You are not logged in.
Jaa'a, joku tuossa tökki, mutta ihan ok elokuva loppujen lopuksi. Kaiketi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ai niin, lauantaina oli ensi-ilta:
kuvauksesta, leikkauksesta ja musiikista vastasi eräs greippi-nimelläkin tunnettu nuori mies, ja kuulemma meinaa laittaa tämän pläjäyksen vimeoon jossain vaiheessa niin muutkin pääsee ihmettelemään. vaikka olen ehkä hieman jäävi niin olipa ihan tajuttoman hyvä filmi, kesto noin 10 minsaa, mutta kehitystä tapahtunut sitten aiempien filmiviritysten
Wristcuttersin katoin eilen vaan täältä bongatun nimen perusteella ja olihan se tosi hyvä.
Sit piti katsoa jotain muuta hidasta, ettei tytsyä yrjöttäis. Siispä valkattiin lesboleffa Elena Undone. Raskassoutuinen, tahattoman koominen ja moralistinen pökälehän se. Syykin selvisi, kyseessä oli täälläkin hehkuttamani Claire of the Moonin ohjaajan Nicole Connin tuoreempi hengentuotos. Ei kyl vetänyt Clairelle vertoja, vaikka kyllä tässäkin ylianalysoitiin naisia ja lesboutta ja rakkautta ja ties mitä jonkun Melissa Etheridge -kopion ulistessa taustalla. Teennäistä dialogia riitti ja seksikohtauksetkin kärsivät lebbeleffojen helmasynnistä i.e. olivat lähinnä omituista sensuellia silittelyä. Suurimmat repsät aiheutti kuitenkin täysin turha hahmo: koominen narsistinen "loveguru", joka saarnasi "soulmaterystä"...tää vei tekeleen jo absurdin puolelle.
En suosittele kenellekään, mut odotan sitä päivää kun pakotan Ulviksen katsomaan kanssani jonkun Conn-maratonin viiden punkkupullon kanssa!
Mangojauhe goddamn.
Wristcuttersin katoin eilen vaan täältä bongatun nimen perusteella ja olihan se tosi hyvä.
Sit piti katsoa jotain muuta hidasta, ettei tytsyä yrjöttäis. Siispä valkattiin lesboleffa Elena Undone. Raskassoutuinen, tahattoman koominen ja moralistinen pökälehän se. Syykin selvisi, kyseessä oli täälläkin hehkuttamani Claire of the Moonin ohjaajan Nicole Connin tuoreempi hengentuotos. Ei kyl vetänyt Clairelle vertoja, vaikka kyllä tässäkin ylianalysoitiin naisia ja lesboutta ja rakkautta ja ties mitä jonkun Melissa Etheridge -kopion ulistessa taustalla. Teennäistä dialogia riitti ja seksikohtauksetkin kärsivät lebbeleffojen helmasynnistä i.e. olivat lähinnä omituista sensuellia silittelyä. Suurimmat repsät aiheutti kuitenkin täysin turha hahmo: koominen narsistinen "loveguru", joka saarnasi "soulmaterystä"...tää vei tekeleen jo absurdin puolelle.
En suosittele kenellekään, mut odotan sitä päivää kun pakotan Ulviksen katsomaan kanssani jonkun Conn-maratonin viiden punkkupullon kanssa!
nyt alkoi kyllä tämän ohjaajan tuotanto kiinnostamaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
"Melissa Etheridge -kopion ulinoille" vielä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Top Gun
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
tiptoo wrote:Wristcuttersin katoin eilen vaan täältä bongatun nimen perusteella ja olihan se tosi hyvä.
En suosittele kenellekään, mut odotan sitä päivää kun pakotan Ulviksen katsomaan kanssani jonkun Conn-maratonin viiden punkkupullon kanssa!nyt alkoi kyllä tämän ohjaajan tuotanto kiinnostamaan
Jos otetaan sut leffailtaan mukaan niin taytynee siirtaa tata kulttuuritapahtumaa siihen saakka et oot synnyttanyt. Noita ei voi kahtoo selvinpain.
Mangojauhe goddamn.
The Master
70mm filmiltä näytti oikein lämpöiseltä. Hieno elokuva. Täytyy nähdä uudestaan!
Hard Cash - Jotensakin weirdo käppäily
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Skyfall
Kelpo viihdettä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
Jaa'a, joku tuossa tökki, mutta ihan ok elokuva loppujen lopuksi. Kaiketi.
Meinas itku päästä.
Juuh elikkäs kattelin ton Commandon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
Miksi tää on mun mielestä edelleen hirveän yksioikoinen ja konservatiivinen leffa ollakseen Lynchiä? Onhan tässä kaikki ne elementit jotka tekee ohjaajasta maineensa veroisen, mutta se reaganilaisen idyllin satiiri jää loppujen lopuks hirveän pintapuoliseksi, naiiviksi hyvä-paha-asetelmaksi. Tietty lopun nyt voi nähdä jo piikkinä itsessään kaikille puiseville happyendeille, mut mun mielestä tää ei ole tarpeeksi selkeää. Ja noista asetelmista vois saada aikaan vieläkin kieromman leffan. Edelleen mun mielestä niitä tylsempiä Lynchejä.
En kyl oikein tajua miten toi paha/hyvä on muka monisyisempi jossain muissa Lynchin tuotoksissa? Samaa dualismiahan se harjoittaa vielä INLAND EMPIREssäkin, mutta ei se oo musta koskaan niin yksoikoista kuin kirjallinen ulosanti antaa ymmärtää.
En myöskään ois ihan samaa mieltä siitä että Lynch tekis koskaan varsinaista satiiria. Lynchiä kiinnostaa enemmänkin mitä kiiltävän kauniin pinnan alta löytyy. Eniten arvostan Blue Velvetissä sitä miten se alkaa ja loppuu samoihin aurinkoisiin kuviin, mutta mikään ei palaa katsojan mielissä ennalleen vaan heleästä Cruisen lauluäänestä huolimatta joku jää vaivaamaan pahasti.
Lisäksi Blue Velvetissä on ylivoimaisesti parhaimmat näyttelijät.
1. Blue Velvet
2. Lost Highway
3. Eraserhead
4. Twin Peaks: Fire Walk With Me
5. Mulholland Drive
6. Dune
7. Straight Story
8. Wild At Heart
9. INLAND EMPIRE
10. Elefanttimies
en ole kolmekybänen emoboy
1. Blue Velvet
2. Lost Highway
3. Eraserhead
4. Twin Peaks: Fire Walk With Me
5. Mulholland Drive
Sama top femma, eri järjestys
Paranormal Activity 4
Säikyttelykauhua ei ihan huonoimmasta päästä. Kauhuleffana siis ihan jees, elokuvana aika huono. Pelkäsin tietysti, mutta onneks loppu oli niin koominen (lähes koko sali rupes nauramaan), että ei pelottanu kotimatkalla.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oikean rytmin kiinni
ihajjees
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni
bzort glorf bööth
Salvatore Samperi
Hienon näkösiä lefoja
Katoin Jerry Kipusiskona - mahtavaa sähellystä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
pulp fiction
Oikestaan aika paska.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Looper
Eka puolisko aika jees, mutta lopussa sitten mentiin vähän peltoon.
Mangojauhe goddamn.
wow
Oikean rytmin kiinni
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
eipä oikein lähtenyt