You are not logged in.
Kovasikajuttu uudestaan.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bzort glorf bööth
Vuoden parhaita jelokuvia.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
ainakin ihanin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Botched - Aika hauska
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ei helvetti
Phenomena
Lopulle erityisesti :pint:
Pilke wrote:ainakin ihanin
Le Skylab oli kans.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni
Oikestaan aika paska.
Onks tolla tytöllä myös itse leffassa täysin symmetriset kasvot? Creepy.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Juuh elikkäs siis dokkari World Craft 3:sta tai siis parista huippupelaajasta. Ihan ok.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ei nyt mikään ihmeellinen mutta kyllähän ton katto.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oikean rytmin kiinni
Enter the Void
Hetki sitten loppui. Vähän meinaa päästä itku, miten upea elokuva onkaan kyseessä. Meni listalle, jossa on parhaat 2000-luvulla tehdyt elokuvat ihan heittämällä. Olen aina ajatellut kuolemaa vapauttavana kokemuksena, mutta Void pisti miettimään, että siihen liittyy myös aina kipu. Voi herrajumala sentään tota leffaa. Visuaalisesti kovimpia. Ensimmäinen näkemäni leffa, jossa digitaalista kohinaa oli käytetty onnistuneesti. Se, miten leffassa yhdistettiin viimeisin tekniikka sellaseen klassiseen elokuvallisuuteen, oli jotain ihan käsittämättömän nerokasta. Voi jumalauta mitä tykitystä. Aivan huikeeta neron työtä. Irreversible oli Noelta jo todellinen taidonnäyte, mutta kyllä tää oli huikea mestariteos, oman aikansa merkkipaalu.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
The Killer Elite
bzort glorf bööth
The Killer Elite
Hyvät ninjat tässä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Take this waltz
* Olipas hyvä. Musaakin käytettiin mainiosti: Video killed radio star kahteen otteeseen, Cohenin nimibiisi hienossa montaasijaksossa ja Feistin Cohen coveri tärkeässä osassa. Hauska, surullinen, hyvin näytelty ja fiksusti kirjoitettu.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
A Bay of Blood
Lopulle taas
Paras leffa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ihan hauska, ois voinu ottaa enemmänkin irti tai originaalimmin tai jotain.
olipa hyvä
Hyvä dokkari Löytyy mm. youtubesta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu