You are not logged in.
Onko sit tiedossa että miksi esim Kämäsiltä levyiltä ois kalliimmat tukkuhinnat äxälle ku combatille?
TK:n hintaero on 3e, Combat myy sitä mun mielestä tosi halvalla ja taasen äxän kate mennee ihan linjassa muiden levyjensä kaa. Kyl sääki fiksuna tiät et eri liikkeillä on eri kulurakenne. Tarkotin tos sitä et jos lafkan oma hinta ja hinta kaupoissa on kovin erit ni on syytä tsekata tukkuhintaa sen sijaan et syyttää kauppaa rohmuks.
pistetäänkö lukkoon niin huig voi jatkaa yksinpuhelua, levykauppatopikissa nämä
huïg wrote:Onko sit tiedossa että miksi esim Kämäsiltä levyiltä ois kalliimmat tukkuhinnat äxälle ku combatille?
TK:n hintaero on 3e, Combat myy sitä mun mielestä tosi halvalla ja taasen äxän kate mennee ihan linjassa muiden levyjensä kaa. Kyl sääki fiksuna tiät et eri liikkeillä on eri kulurakenne. Tarkotin tos sitä et jos lafkan oma hinta ja hinta kaupoissa on kovin erit ni on syytä tsekata tukkuhintaa sen sijaan et syyttää kauppaa rohmuks.
Joo siis edelleenkään ei oo mulle mitään uutta tietoa tässä, ja jos jatkuvasti hinnoissa on tuommoset erot niin kyllä mä sen perusteella valitsen kauppani ja jos on jostain sen alan levystä kyse niin suosittelen valittemaan sen halvemman (ellei se halvempi sit oo joku anttila tai vastaava niinku). En mä nyt tajua et miks tästä pitää jauhaa tai että miks mun kritiikissä olis jotain väärää.
YKSINpuhelua? Oletko sokea?
Joku muuhan se tässä jatkuvasti perää multa jotain juttuja, ja keskustelu ei mene mihinkään koska se ei ole alusta asti mennyt mihinkään. Syytä jotain muuta kiitos.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mennääs sit aiheeseen: tää PKN 7" on muuten äksäs 7,95 ja combatis 7, molemmat musta aika kovia hintoja
psykokarkki wrote:pistetäänkö lukkoon niin huig voi jatkaa yksinpuhelua, levykauppatopikissa nämä
tarkoitin että JOS tää olis lukossa ei uudet housut ja paita vois postailla joten menis yksinpuheluxx
onks muuten toi lp kokoelma vai onko mukana uusia versioita, en oo niin tarkkaan kuunnellu
Mikset sä siirtänyt näitä suoraan sinne levykauppatopsuun? Etsin tätä keskustelua sieltä!
bzort glorf bööth
huïg wrote:psykokarkki wrote:pistetäänkö lukkoon niin huig voi jatkaa yksinpuhelua, levykauppatopikissa nämä
tarkoitin että JOS tää olis lukossa ei uudet housut ja paita vois postailla joten menis yksinpuheluxx
onks muuten toi lp kokoelma vai onko mukana uusia versioita, en oo niin tarkkaan kuunnellu
no sit toki eri juttu, käytit sanaa JATKAA niin en nähnyt edes monitulkintaisena tuota.
en o kuunnellu yhtään ennakkoon, odottelen älbbäriä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
psykokarkki wrote:pistetäänkö lukkoon niin huig voi jatkaa yksinpuhelua, levykauppatopikissa nämä
Mikset sä siirtänyt näitä suoraan sinne levykauppatopsuun? Etsin tätä keskustelua sieltä!
olispa tässä softassa moinen mahdollisuus
on kyllä hieno kansi tossa tulevassa levyssä, maltan tuskin odottaa nähdä sitä 12"-koossa
Ja sen verran ite aiheesta, että onpas toi uus PKN 7" kallis joka paikassa. Vaikka 7-8e pikkuvinyylistä on valmistuskuluihin nähden ihan kohtuuhinta niin en usko et tota tulee ostettua
sama homma, varsinkin kun samat biisit myös albumilla, jonka ennakkotilasin. vaikka hieno kansi tossa seiskassakin.
Seiskan korkeampi hinta johtunee mukana tulevasta julisteesta (A3). Sanotusliite löytyy postikorttina. Bändiltä ostettuna saa mukaan myös tarran + rintamerkin.
Albumi on kokoelma eli samat versiot kun kaikissa muissakin julkaisuissa, tosin uudelleen masteroituna. Pari julkasematonta biisiä myös. LP:n mukana seksikäs juliste (A1). Myös CD:n mukana mahis saada juliste jos Airiston punk-levyiltä kyselee!
Milloin on seuraava mahdollisuus ostaa seiskaa bändiltä? Bonarit kiinnostaa.
Tänään ne on Circuksessa jossain haalaribileissä.. Toki jos päästadissa majailet niin nouto Kalliosta tai Konalasta mahd.!
Kokikselta on julkaistu sinkkuja kuin Michael Jacksonin älpyiltä konsanaan. Reilu rahastus punk meininki.
"No more mistakes, like the last one."
Joulun alla haisee rako!
Tänään ne on Circuksessa jossain haalaribileissä.. Toki jos päästadissa majailet niin nouto Kalliosta tai Konalasta mahd.!
Te tyypit taidatte muuten asua melkein toistenne naapureissa
Ja taas tuli off topikkia PKN topsuun
kalu wrote:Tänään ne on Circuksessa jossain haalaribileissä.. Toki jos päästadissa majailet niin nouto Kalliosta tai Konalasta mahd.!
No sitten diilataan Piritorilla joku päivä! Menee joulukuun puolelle, tarkemmin voidaan speksailla vaikka privana.
Oliko Uudet housut ja paitalla muuten jemelissä mulle jotain bändiin liittyvää merchandisea? Vai muistelenko ihan väärin?
Uudet housut ja paita wrote:kalu wrote:Tänään ne on Circuksessa jossain haalaribileissä.. Toki jos päästadissa majailet niin nouto Kalliosta tai Konalasta mahd.!
No sitten diilataan Piritorilla joku päivä! Menee joulukuun puolelle, tarkemmin voidaan speksailla vaikka privana.
Oliko Uudet housut ja paitalla muuten jemelissä mulle jotain bändiin liittyvää merchandisea? Vai muistelenko ihan väärin?
O! Mäpä etin ton täs heti kohta.
Ja ku ny kerta PKN topikiss ollaan ni se Dun-Delion lp on kans diilaamatta.
Ja ku ny kerta PKN topikiss ollaan ni se Dun-Delion lp on kans diilaamatta.
missäs välissä sitä uutta leinosen lp:tä olis tarjolla?
Helvetin hyvä tää kokis kyllä! Pitäis kyl melkein hankkia ku mulla on vaan toi Osaa eläimerkin pieree. Tosin onks toi älppäri nyt tosiaan täysin huvennut kaikkialta? Tietty toi seiskakin pitäis käydä hakemassa jossain vaiheessa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Bändiltä saa älpeetä kunhan ne saapuvat! Asuntolaelämää-seiskaakin saatavilla. Bändin 7"-kappaleissa mukana A3-julisteen ja postikortti/sanotusliitteen lisäksi myös tarra ja rintamerkki.
Vieläkö ehditään tekemään kauppoja ennen joululomia? Laitan privaa!
Last edited by samulj (18.12.2012 03:12)
^ mä heitän sulle sen kassun ja toisen lpn treenikselle täl viikolla. En pistä privaa.
Oikein mainio levy tuo kokoelma
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kovasikajuttu tulee tänään ykköseltä klo 21:30
hyvä oli
Onkohan toi 9.2. Leedsissä oikeesti tapahtumassa? Vakavasti harkintaan pieni yhden yön reissu. Brightonin keikka olisi paljon kiinnostavampi, koska siellä pelais myös oikein mainiolta kuulostava Sauna Youth, mutta ei oikein jaksais matkustaa niin etelään. Leeds olis sopivan lähellä.
Last edited by leposi (12.01.2013 22:53)
Onkohan toi 9.2. Leedsissä oikeesti tapahtumassa? Vakavasti harkintaan pieni yhden yön reissu. Brightonin keikka olisi paljon kiinnostavampi, koska siellä pelais myös oikein mainiolta kuulostava Sauna Youth, mutta ei oikein jaksais matkustaa niin etelään. Leeds olis sopivan lähellä.
No toivottavasti nuo britit saavat raha-asiat hoidettua.
Ilmeisesti UK kiertue meni vituiks. Kesällä sit on kaikki parempaa. Helmikuussa olis täällä Kovasikajutun näytös. Kai sen vois käydä uudestaan kattomassa.
Just wanted to let you all know that unfortunately due to not being able to secure funding Pertti Kurikan Nimipäivät have had to cancel coming over to the UK. This is obviously a massive shame, however we've decided to carry on with the gigs.
The response to putting on an integrated gig with bands from the learning disability scene and the DIY scene has been so positive from all corners that we still think it's important for them to happen.
To replace PKN, Daniel Wakeford and Zombie Crash will now be playing both gigs, in Brighton and London. Two of the best from Brighton's learning disability music scene.
We're going to run them as fundraisers to help bring PKN over in the summer, so if you want to see them, then come to the shows to help make it happen!
The screenings of their film "The Punk Syndrome" are still going ahead, with Q&A's via satellite.