You are not logged in.
joo toi on hyvä
Winter's Bone oli tosi hyvä. Kummallista että kesti näin kauan että sain tuon katsottua mutta nyt kävi näin. Punaniskaelämä on ehkä suosikkiaiheitani elokuvissa. Muuten ottaakin vähän vaikeesti sen tajuaminen.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sama.
Sit myös:
Sent from my iPhone 16
Ei mitään paskaa shittii!
Last edited by Johan Nyttån DJ (01.12.2012 00:07)
Enter the Void
Hetki sitten loppui. Vähän meinaa päästä itku, miten upea elokuva onkaan kyseessä. Meni listalle, jossa on parhaat 2000-luvulla tehdyt elokuvat ihan heittämällä. Olen aina ajatellut kuolemaa vapauttavana kokemuksena, mutta Void pisti miettimään, että siihen liittyy myös aina kipu. Voi herrajumala sentään tota leffaa. Visuaalisesti kovimpia. Ensimmäinen näkemäni leffa, jossa digitaalista kohinaa oli käytetty onnistuneesti. Se, miten leffassa yhdistettiin viimeisin tekniikka sellaseen klassiseen elokuvallisuuteen, oli jotain ihan käsittämättömän nerokasta. Voi jumalauta mitä tykitystä. Aivan huikeeta neron työtä. Irreversible oli Noelta jo todellinen taidonnäyte, mutta kyllä tää oli huikea mestariteos, oman aikansa merkkipaalu.
Ja hyvä että petti odotukset jotka hepun edellinen leffa oli ainakin omalle kohdalle ladannut. Ainut mikä jäi harmittamaan, oli teatteri elämyksen katkaissut ylittämätön pisuhätä. Odottelen innolla Noen seuraavaa leffaa...
Juuh elikkäs menin sit kasomaan Pussikaljaelokuvan. Vittu mitä paskaa. Hirveen vaikee olo oli katsoo toi loppuun.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
edit:unohtu
Last edited by barton_funk (01.12.2012 17:03)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihajjees
Ihan ok
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hämä-hämä-hämähäkkimies
yksi parhaista
The Dark Knight Rises blu-raylta oli vielä parempi kuin mitä elokuvateatterissa. Jotenkin näihin Nolanin Batman-leffoihin sisään päästäkseen ne pitää nähdä sen kolme kertaa, että tajuaa ne kaikki hienoudet: näin kävi The Dark Knightin kanssa ja tässä sama juttu. Heti kun lopetti 2,5h katsomisen, niin teki mieli katsoa seuraavana päivänä uudestaan, mutta pitää aloittaa katsominen varmaan siitä ekasta ja käydä koko trilogia läpi. Tom Hardy veti kyllä Banen roolinsa aivan älyttömän hienosti: yhtä aikaa äärimmäisen voimakas, mutta sisältä hauras roolisuoritus - ja se ääni kruunasi koko hahmon. The Warrior-leffassahan Hardy esitti vapaaottelijaa ennen tätä ja vissiin tuli aika suorilta Batmanin kuvauksiin, niin ei tarvinnut paljoa treenata. Bane ei tarjoa henkilönä niin paljon reviteltävää kuin Jokeri, mutta kyllä tämä tulkinta pääsee silti ihan Ledgerin roolisuorituksen tuntumaan.
^Näin ton Dark Knight Risesin kolme kertaa teatterissa ja tilasin äsken blurayn kun sain sen alekoodilla 15 euroon posteineen.
Terminator yks, kaks ja kolome.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ihajjees
Niagarassa eilen, näin ekaa kertaa koskaan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Todella piinaavaa kamaa! Ja se pääosamimmi oli kuuma blondina
Hieno pätkä kyllä. Jäi sellanen olo että täytyy viimeistään joululomalla katella enempikin Hitchcockia. Oon nähny vissiin vaan tän, Psykon ja Takaikkunan
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
, erityisesti Strangers on A Train
Last edited by barton_funk (05.12.2012 13:18)
Leffa-arkistolla:
Olen utelias -keltainen. Ihan jees, vaikka enemmän diggaan Perkele! Kuvia Suomesta. Pimpero ja sladdi näkyy.
Kuolleen alppikiipeilijän hotelli . Välillä unelias, mutta kuumottavaa synamusaa ja jännä loppu.
Alien. Ihan kamala monsteri tässä!
Killing them softy
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
soundtrackille erikoismaininta
ihajjees
Odotin enemmän tolta leffalta! Loistokohtauksia, mutta jännite oli välillä hakusessa. Pääosien esittäjienkään karisma ei ollut mitään mestarisarjaa.
Edward G. Robinson oli kyllä helvetin hyvä.
Last edited by barton_funk (07.12.2012 15:32)
en ole kolmekybänen emoboy
Aina
Viihdyttävä
paska leffa
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ohan se hiton tyylikäs.