You are not logged in.
ehkä noin sadatta kertaa, aina vaan parasta ikinä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vitun typerä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kaikki nämä leffat loppuvat samalla lailla. ei tartte selitellä mitään kun lyödään tiskiin "shokeeraava loppu"
^ Hah diggasin tosi tosi paljon tosta Kill Listista ja tykkäsin myös Wheatleyn uudesta, jonka kävin juuri katsomassa. Sightseers oli nimi. Hieno ja höpsö leffa.
Last edited by leposi (12.12.2012 00:12)
10/10. täydellinen.
http://www.cyber-cinema.com/reprint/planestrainRpt.jpg
10/10. täydellinen.
teillä on hyvä maku, hra ydinaukio
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Brothers Bloom oli myös tosi hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kohta 18
Olipa huono.
Kohta 18
Olipa huono.
entä muut kohdat?
^ Hah diggasin tosi tosi paljon tosta Kill Listista
vittisitkö perustella vähän? moni muukin tuota kehunut. ite en tajunnut mitä leffa yritti sanoa, pelkkä shokeerauspätkä mun mielestä ja ei toi siinäkään oikein onnistunut.
leposi wrote:^ Hah diggasin tosi tosi paljon tosta Kill Listista
vittisitkö perustella vähän? moni muukin tuota kehunut. ite en tajunnut mitä leffa yritti sanoa, pelkkä shokeerauspätkä mun mielestä ja ei toi siinäkään oikein onnistunut.
Enpä kyllä enää muista mikä siinä oli mistä tykkäsin, muistan vaan että tykkäsin kovasti. Enkä osaisi varmaan perustella vaikka muistaisinkaan. Oon huono perustelemaan tykkäyksiä. Katson elokuvia ja keikkoja aika pitkälti tunteen pohjalta tai jotain.
Oon huono perustelemaan tykkäyksiä. Katson elokuvia ja keikkoja aika pitkälti tunteen pohjalta tai jotain.
Samis.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Killer Joe
freshfresh!
Vai oliko vaan asteen pidemmälle vietyä exploitaatiota? Väliäkö tuolla, tissit ja väkivalta maistuu joka tapauksessa.
ydinaukio wrote:leposi wrote:^ Hah diggasin tosi tosi paljon tosta Kill Listista
Enpä kyllä enää muista mikä siinä oli mistä tykkäsin, muistan vaan että tykkäsin kovasti. Enkä osaisi varmaan perustella vaikka muistaisinkaan. Oon huono perustelemaan tykkäyksiä. Katson elokuvia ja keikkoja aika pitkälti tunteen pohjalta tai jotain.
itsestäänselvyyksissä toki nämä, mut eihän tunteella/intohimolla taiteeseen suhtautuminen poissulje sitä etteikö sen sisältöä voisi pystyä jotenkin analysoimaan (tai edes selittämään itselleen miksi tykkää jostain tai ei)
Mikä siitä tekee shokeerauspätkän, loppuko?
lähinnä loppu, muutenkin se siirtymä korostetun arkisesta draamasta todella rajuun väkivaltaan.
ja siis muutenkin se, että en tajunnut ja siis pyysin elokuvasta tykännyttä selittämään, et mikä oli leffan pointti. kun leffa loppuu tolleen serbian film-hengessä ja mitään ei selitetä sen jälkeen.
Last edited by ydinaukio (12.12.2012 18:49)
No emmätiä, tai ainakaan tuossa kaavassa "shokeerauspätkä" ei ainakaan tarkottais mulle automaattisesti huonoa tai mitään sinnepäin. Etkö tykkää esim wicker manista?
No emmätiä, tai ainakaan tuossa kaavassa "shokeerauspätkä" ei ainakaan tarkottais mulle automaattisesti huonoa tai mitään sinnepäin. Etkö tykkää esim wicker manista?
tykkään kyl, mut siinä sitä shokeeraavuutta ei tuputeta katsojalle näyttämällä noin rajua väkivaltaa.
olen kyl varsinkin nykyään nössö eikä paljon kiinnosta katella mitään rajua tai mitään joka ei saa aikaan välittömästi "hyviä viboja"
lähinnä loppu, muutenkin se siirtymä korostetun arkisesta draamasta todella rajuun väkivaltaan.
ja siis muutenkin se, että en tajunnut ja siis pyysin elokuvasta tykännyttä selittämään, et mikä oli leffan pointti. kun leffa loppuu tolleen serbian film-hengessä ja mitään ei selitetä sen jälkeen.
Mua ärsyttää kans tämmöset leffat, joissa tuntuu, ettei ole jaksettu tai ehditty keksiä "kunnollista" loppua, helppo ratkasu lyödä lopussa vaan peli poikki, niinku olis kovinkin "järkyttävä" tai pysäyttävä päätös, tai oikeastaan loppu jää auki. Just kauhuleffoissa tuntuu olevan trendi nykyisin. En tosin oo nähny tota leffaa. En sillä, etteikö semmonen vois olla toimivakin vaihtoehto, mut sillon sen pitäis herättä jotain muutakin tunteita ku lievää ärsyyntymystä.
*
huïg wrote:No emmätiä, tai ainakaan tuossa kaavassa "shokeerauspätkä" ei ainakaan tarkottais mulle automaattisesti huonoa tai mitään sinnepäin. Etkö tykkää esim wicker manista?
tykkään kyl, mut siinä sitä shokeeraavuutta ei tuputeta katsojalle näyttämällä noin rajua väkivaltaa.
olen kyl varsinkin nykyään nössö eikä paljon kiinnosta katella mitään rajua tai mitään joka ei saa aikaan välittömästi "hyviä viboja"
Njaa, omasta mielestäni ton leffan toimiminen ei ollut kiinni pelkästään shokeerausefekteissä vaan ne nyt niinku lähinnä kuuluivat siihen leffan maailmaan. Eikä kattojalle annettu liikaa punaista lankaa jotta tietäisi aina mitä seuraavaksi tapahtuu, loppu oli kyllä samalla siisti mutta ehkä ennalta-arvattavin kohta lopulta. Hyvä leffa!
Pointti? Mun mielestä leffan pointti oli se mikä kauhuleffoilla yleensäkin, eli ns. puhtoisen ja pinnallisesti normaalin arkielämän läpi puskee jotain tätä maailmaa tyystin järkyttävää.
Loppu ei kyllä jäänyt Kill Listissä yhtään auki.
Loppu ei kyllä jäänyt Kill Listissä yhtään auki.
meniksse näin
4. So then there is all the killing, mostly sacrifices from the brainwashed/possessed cult members, including Gal who says thanks before dying and Shel, just before dying, hence the mad laugh at the end (they were possessed). The ultimate sacrifice was for Jay to kill his son, to make enough of a monster out of him so he could loose all humanity and be crowned has a new king of evil on earth.
huïg wrote:Loppu ei kyllä jäänyt Kill Listissä yhtään auki.
meniksse näin
4. So then there is all the killing, mostly sacrifices from the brainwashed/possessed cult members, including Gal who says thanks before dying and Shel, just before dying, hence the mad laugh at the end (they were possessed). The ultimate sacrifice was for Jay to kill his son, to make enough of a monster out of him so he could loose all humanity and be crowned has a new king of evil on earth.
No siis mikä tahansa on aina auki tulkinnoille, sinänsähän lopun aktiviteetit olivat aika lopullisia.
Ja vaikka käsittelisi loppua "aukinaisena", sellaisia loppuja on todella paljon erilaisia. Jotkut toimii, jotkut ei. Et sinänsä en välttämättä siitä tekis mitään laadullisia johtopäätöksiä siltikään.
jep jep.
elikkä mulla sama ku pilkkeellä, kyl kaikenlaiset jutut voi toimia jos ne on hyviä ton leffan lopussa vaan tuli sellanen "ääh, ei helvetti taas tätä"-reaktio vaikka se sinänsä shokeeraava minusta olikin.
Tämä keskustelu herätti mielenkiinnon Kill Listiin, vaikka spoilasittekin aika paljon jo
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Silver Linings Playbook
Aijai Täydellistä hömppää sanan parhaassa merkityksessä. Täydellinen! Ehkä vuoden paras tai ainakin parhaissa tämä. Kiva sellainen hömppäjännite heti alusta ja kamera tuntui olevan lähellä koko ajan (tai sitten se oli vaan sitä kun olin pitkästä aikaa melkein eturivissä leffateatterissa). Loistavat näyttelijävalinnat, vaikka olin tosi varma, että ne just ei tässä toimis. Suosittelen! Kai tää joskus Suomessakin teattereihin tulee.
No onhan tää about Maailman Paras Elokuva.
*
Killing Them Softly
Tykkäsin. Oon ehkä ainakin osittain samaa mieltä yleisen kritiikin kanssa siitä, et toi poliittinen aspekti tossa oli aika raskaskätistä (enkä oikeestaan jaksanu edes yrittää tajuta et mikä se pointti loppujen lopuksi oli), mut se ei kyllä haitannut pätkääkään leffasta nauttimista. Hyvää dialogia, hyvät näyttelijät (tää Scoot mikälie oli semmonen "pidetäänpä silmällä" -tapaus, nuoren Keith Carradinen ulkonäkö ja karisma), jänniä visuaalisia juttuja ja todella onnistunutta äänisuunnittelua.
Tykkäsin kovasti myös Dominik Jesse Jamesista, mutta se osoittautui toisella katsomiskerralla turhan raskaaksi ja hidasliikkeiseksi ja ehkä vähän "tekotaiteelliseksi" leffaksi. Tämä oli paljon napakampi ja iskevämpi, liiat tyhjäkäynnit karsittu pois.
Ja alkutekstit oli aika päräyttävät!
Däääng, just valitteilin etten yhtään Langin leffaa ole tähän päiväänmennessä nähnyt. Tuo olisi varmaan paras nähdä jossain Orionissa tai toisessa vastaavassa salissa.
Oon nähny Metropoliksesta sen Moroder-version. Oli melkoisen psykee.