You are not logged in.
Pannan oikeeseen otsikkoon jopa.
Sehän meni taas hyvin, eli perinteisesti. Vaihtopenkille jätetty keskikenttämies teki maalin, vaihtopenkille jätetty puolustaja teki maalin ja vaihtopenkille jätetty maalivahti piti nollan.
Joo siis tosiaan. Nimittäin vaihtopenkillä 32 pistettä ja avauskokoonpanolal 42. HERMI.
Sunderland piti Readingia vastaan nollat eikä Fletcher kapuna kauheesti Michulle hävinnyt ja Cuellar sai vielä syötön vikaan maaliin, joten tyytyväinen olen, vaikka vaihtopenkillä tosiaan olisi myös runsaasti pisteitä. Vituttaa vaan, että olen käyttänyt Nelseniä kentällä moneen otteeseen ton yhden maalin vuoksi ja sitten ku se on vaihtopenkillä ni kauden "ainoo" pamahtaa, orkl.
Itelläkin jäi näemmä 25 pistettä vaihtopenkille, silti noista ainoastaan Puncheonin penkitys hitusen harmittaa. Ensi kierros kyllä mietityttää, sillä Chelsealla sekä Southamptonilla ei ole lainkaan peliä ja Sunderland kohtaa ManU:n. Saattaapi wild card heilua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vielä yksi kierros ja sitten alkaa vissiin hermi cup.
Hyvä kierros Eikä tarvitse harmitella penkille jääneitä pisteitä, koska kaikki muut vetivät nollan paitsi kakkosmaalivahti. Eipä noille vaihtomiehille minuuttejakaan kertynyt kuin 45.
Ensi kierrokselle on tosiaan miettimistä, pari treidiä joutunee taas tekemään.
Yéyé Boys Overall Rank: 539
En ollutkaan huomannut että Yéyé Boys painaa jo noin korkealla Top 100 rikki tällä kaudella mjitaah?
Nyt tuli kyllä vedettyä vähän hasardilla, kun käytin 4 pojoa siihen että sain Ryan Nelsenin jengiin Toisaalta penkillä alkoi olla liikaa ukkoja jotka eivät pelaa ollenkaan ja nyt tälle kierrokselle saattaa saada 11 äijää kentälle. Glen Johnsonin tulevalle hattutempulle
Joulukuu on alkanut aika hyvin. Eiköhän se vituiksi mene heti kun cup alkaa ja tämän menin ääneen sanomaan.
Yéyé Boys Overall Rank: 539
En ollutkaan huomannut että Yéyé Boys painaa jo noin korkealla
Top 100 rikki tällä kaudella mjitaah?
Joo, loistava kausi menossa. Villikorttikin on vielä pelaamatta. Cazorla-kiimaisille tiedoksi, että Boxing Dayn Arsenal - West Ham on peruttu Lontoon metron työntekijöiden lakon takia.
Last edited by ginipoika (19.12.2012 17:25)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
teekki wrote:Yéyé Boys Overall Rank: 539
En ollutkaan huomannut että Yéyé Boys painaa jo noin korkealla
Top 100 rikki tällä kaudella mjitaah?
Joo, loistava kausi menossa. Villikorttikin on vielä pelaamatta.
Cazorla-kiimaisille tiedoksi, että Boxing Dayn Arsenal - West Ham on peruttu Lontoon metron työntekijöiden lakon takia.
Linkille
No nyt pitäisi olla oikea.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ehdin nähdä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jaahas, cupin ekalla kierroksella tulee vastaan joukkue nimeltä spurfect. Lähden ennakkosuosikkina. Tuolla on vain 692 pistettä kokonaiskilpailussa. Mutta toisaalta, on sitä ennenkin pupellettu.
Hyviä vaihtoja taas. Tein kolme. Vituiksi menee. Yksi tulleista ei ollut edes avauksessa ja yksi vaihdetuista teki jo maalin.
Jaahas, cupin ekalla kierroksella tulee vastaan joukkue nimeltä spurfect. Lähden ennakkosuosikkina. Tuolla on vain 692 pistettä kokonaiskilpailussa. Mutta toisaalta, on sitä ennenkin pupellettu.
Jaahas, taidan tämäkin hävitä ellei Van Persie tee enemmän pisteitä kuin Mata ja Cech yhteensä. Toki vielä bonukset jakamatta, orkl.
Olipa taas hyvin valittu Lambertin ja Benteken välillä. Vittu että vituttaa.
Hauska kierros.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lievästi sanottuna vituttaa, ettei Tevez vaihtunut Suareziin maanantai-illalla. Tiistaiaamuna olikin sitten liian myöhäistä, sillä Suarez oli noussut ja Tevez laskenut.
Wild Cardin paikka.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei hullumpi kierros. Tältä päivältä 60 pojoo kasassa ennen bonuksia. Bairdin sisääntulo oli ikävä ylläri, koska Nelsenin nollapeli jäi vaihtopenkille. Vielä Van Persie pelaamatta. Ja Toki Lambert, Puncheon, Hazard ja Mata(kapu) tappelee keskenään arki-iltana.
Last edited by leposi (12.01.2013 20:44)
Mä en uskalla vielä miettiä ens kierrosta, koska jos lumisateet tulee niin pelejä vopite tulla perutuiksi. Ollu pakkasta tässä nyt jo pari päivää.
Pistin jo vaihot menemään, ei ny jaksa miettiä tän enempää. Jos perutaan pelejä ni sit perutaan. Villikortti heiluu sit seuraavan kierroksen jälkeen.
En edelleenkään pidä tätä tammikuun wild cardia hyvänä juttuna. Antaa liikaa helpotusta, jos on vaikka vetänyt jotain hazardeja (ei Eden) parilla viime kierroksella. Muutenkin kaikilla menee joukkueet samaan suuntaan ja ylimääräisen wild cardin myötä tämä vain korostuu. No, ehkä taas muutaman kierroksen päästä oma joukkue on kusessa ja tuntuu siltä että wild cardia taas tarvitsisi.
Pelien mahdolliset perumiset fantasy-pelaajalle:
Nukuin vähän pitkään ja meni aika tiukoille tuo joukkueen tekeminen. Jäi kaksi minuuttia aikaa kun sain sen valmiiksi. No ei tullut ihan sellainen kuin piti, eli jäi tuo wild card käyttämättä. No neljällä miinuksella selvittiin kun oli pakko ottaa Arsenlia pari kappaleen verran ineen.
Valioliigan pelejä ei ilmeisesti peruta. Alasarjoissa sitäkin enemmän.
Äh, taas valihtin väärin pakkien ja maalivahdin kanssa. Ärsyttävää! Nelsen vikana vaihtopelaajana ja Mignolet myös penkillä. Onneksi Shawcross teki maalin.
Tammikuun wildcard pelattu. Yritin viimeiseen asti vetää jotain jokeria keskikentälle, mutta pakko se oli taipua noihin tuttuihin nimiin. Balen puuttuminen vähän hirvittää. Fletcherin paikka kolmoskärkenä on eilisen jälkeen heti uhattuna.
Panin ton ylimääräisen wildcardin käyttöön. Eiköhän Walcottin kiima katoa ja Evra ei saa yhtään tehoja loppukaudella. Varma homma. Mutta eiköhän Samba tuo homman kotiin.
Pisteellä ulos cupista Taisi olla pisin cup-runini, yleensä on tuntunut että tuosta tippuu 2-3 kierroksen aikana.