You are not logged in.
Suuri sininen - Taas aivan mahtava
Wolfman - VMP mutta viihdyttävää sellaista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
hauska seurata kun hiljalleen juopuva isäntä näkee tän ensimmäistä kertaa, ite toki näin tän 11-vuotiaana telkkarista (and then some)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
porukoiden digiboksin tarjonta ei ollut kovin häävi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ihajjjees
parasta oli kuvaus
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Seuraavaksi (eli tänään, huomenna ja ylihuomenna) kotikinon ohjelmistossa LotR-trilogia
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Eka tunti Sit kyl lässähtää vähän, mutta ihan kelpo kuitenkin.
Se toinen Dalton tais olla vähe tylsä.
how they run this show.
GoldenEye
TOP5 Bond-leffa
how they run this show.
Säilöttyjä unelmia ja Pakotien uusintaversio vuodelta 1994
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Bruce and shaolin kung fu (dvd), parhaita Bruce Le -leffoja
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Safety Not Guaranteed
Njoo, yllättäen en vihannut. Eli ihan ok.
Bruce and shaolin kung fu (dvd), parhaita Bruce Le -leffoja
Nää on muutenkin ihan parhaita leffoja
Ite kans säilöttyjä unelmia. Jostain syystä ei tehny kummempaa vaikutusta.
tasonnosto
Oldboy
Tokaa kertaa. Parani vaan. Chan-wook Park
Miks Benicio del Torol ei oo perskarvoi eiq the Hunted oli ihan viihdyttävä ja sit toi Crackers (1984) oli aika hauska, vähän Forsythemainen leffa.
aika hyvä, tosi pitkä
edit: paras rasputin
Last edited by barton_funk (30.12.2012 00:45)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden parhaimpia
tasonnosto
Katoin kans, kun tuntu että kaikki muut Bondit on nähty niin monesti. Vitun kovahan tää.
Lopulle vielä
Last edited by Hassuttelija (30.12.2012 02:13)
how they run this show.
Agonia, oletan?
soinut keskiviikosta saakka päässä musiikki siitä kohtauksesta, missä näkyy vuorotellen Nikolai II pimiössä ja arkistomatskua Verisunnuntaista
Oikean rytmin kiinni
pitkästä aikaa
pl
pl
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
barton_funk wrote:Agonia, oletan?
soinut keskiviikosta saakka päässä musiikki siitä kohtauksesta, missä näkyy vuorotellen Nikolai II pimiössä ja arkistomatskua Verisunnuntaista
"1917 alkoi uusi aika ja eräs Venäjän pahimmista kausista jäi taakse" Mielenkiintoinen leffa ja tuollahan on tosiaan ohjaajan mestariteos Tule ja Katso kohtapuoliin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
tigrushka wrote:barton_funk wrote:Agonia, oletan?
"1917 alkoi uusi aika ja eräs Venäjän pahimmista kausista jäi taakse"
Mielenkiintoinen leffa ja tuollahan on tosiaan ohjaajan mestariteos Tule ja Katso kohtapuoliin..
Tuon varasin ennen joulua kirjastosta ja noudan loppuviikosta.
Oikean rytmin kiinni
Joe Caligula wrote:tigrushka wrote:barton_funk wrote:Agonia, oletan?
"1917 alkoi uusi aika ja eräs Venäjän pahimmista kausista jäi taakse"
Mielenkiintoinen leffa ja tuollahan on tosiaan ohjaajan mestariteos Tule ja Katso kohtapuoliin..
Tuon varasin ennen joulua kirjastosta ja noudan loppuviikosta.
Kandeisko katsoa kuiteskii kankaalta
Napapiirin sankarit
symppis ja lysti pätkä
(ja nyt lie hyvä hetki myöntää et olihan se Kimmokin loppujen lopuksi sekin symppis ja lysti)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Myöhemmin tänään katson saman.
bzort glorf bööth