You are not logged in.
Devendra Banhart - The Beatles
Sent from my iPhone 16
Devendra Banhart - The Beatles
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
olikos psykoautomaatti perustanu tälle ketjun joskus? parhutta edelleen mut etenki just ny!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:5b25254cc4="HUIG"]
olikos psykoautomaatti perustanu tälle ketjun joskus? parhutta edelleen mut etenki just ny![/quote:5b25254cc4]
jåå, tai siis gnee perusti ja huippua on
Francoise Hardy: Greatest recordings
Sent from my iPhone 16
hienoimmissa levynkansissa nämä. mikä toi on?
Voi vittu sun kanssas...oikeesti
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Voi vittu sun kanssas...oikeesti
No sen siitä saa, kun menee rippaamaan kokonaisen Pokon boksin mp3-kansioon ja antaa Winampin päättää homman nimen. Sieltä voi tulla sattumia välillä. Tuolla on vielä pahempana miinana kovalevyn nurkalla yksi biisiä Yötä.
Tero saatana, s'olet gay!
Tossa on meinaan sellainen ongelma, että ainahan mä voisin poistaa Paten, Yön ja muut sieltä kansiosta, mutta mä en halua pitää epätäydellisiä kokonaisuuksia kovalevyllä, elleivät ne sitten ole jotain rehellisiä irtolaisbiisejä, joille on toki oma kansio, mutta koska tuolla boksilla on kuitenkin valtaosa hyvää kamaa, haluan pitää sen koneella, mutta pitääkseni sen koneella, mun on pidettävä myös Pate ja Sika-Olli kehissä.
Toivottavasti ymmärrätte.
Tuolla on vielä pahempana miinana kovalevyn nurkalla yksi biisiä Yötä.
Kohta sattuu...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Brett Andersonin sooloa. Kuulostaa yllättäen ihan Brett Andersonilta.
[quote:b21af1ea6d="forssto"]Tossa on meinaan sellainen ongelma, että ainahan mä voisin poistaa Paten, Yön ja muut sieltä kansiosta, mutta mä en halua pitää epätäydellisiä kokonaisuuksia kovalevyllä, elleivät ne sitten ole jotain rehellisiä irtolaisbiisejä, joille on toki oma kansio, mutta koska tuolla boksilla on kuitenkin valtaosa hyvää kamaa, haluan pitää sen koneella, mutta pitääkseni sen koneella, mun on pidettävä myös Pate ja Sika-Olli kehissä.
Toivottavasti ymmärrätte.[/quote:b21af1ea6d]
selityksen makua... ja muistaakseni kukaan muu kuin forssto ei ole yhtä usein kirjoittanut tänne lausetta "rakkaus on lumivalkoinen"... myönnä että tykkäät "siitä" oikeesti!
Kohta sattuu...
Toistaiseksi ei ole vielä osunut kohdalle, koska biisejä on onneksi vähän alle 10000 muutenkin, mutta kyllä se päivä vielä tulee ja sitten itkettää.
Tässä vielä varmuudeksi:
ja sitten itkettää.
tuleville (liikutuksen) kyynelille
Brett Andersonin sooloa. Kuulostaa yllättäen ihan Brett Andersonilta.
Tässä vaiheessa pakko sanoa. Looramerrin Al&Trixie-kuvalle
The Apples in Stereo: Sound Effects 92-00
Suunnittelin jo tämän myymistä huuto.netissä, mutta mitäpä turhia, tämähän on paljon parempi kuin muistinkaan.
Apples in Stereolta on muuten uusi levykin tulossa.
[quote:3e68ccd6c7="jn85"]The Apples in Stereo: Sound Effects 92-00
Suunnittelin jo tämän myymistä huuto.netissä, mutta mitäpä turhia, tämähän on paljon parempi kuin muistinkaan.
Apples in Stereolta on muuten uusi levykin tulossa.[/quote:3e68ccd6c7]
Näin joskus Apples in Stereon Clinicin lämppärinä Atlantassa (aika hyvä pätemislause, not) ja pidin niitä ihan urpoina. Jälkeenpäin oon tajunnu et ne ois niinq jotenki uskottavii. Outoa. Pitäis ehkä kuullla joskus levyltä.
[quote:7ba7781e66="looramerri"][quote:7ba7781e66="jn85"]The Apples in Stereo: Sound Effects 92-00
Apples in Stereolta on muuten uusi levykin tulossa.[/quote:7ba7781e66]
Näin joskus Apples in Stereon Clinicin lämppärinä Atlantassa (aika hyvä pätemislause, not) ja pidin niitä ihan urpoina. Jälkeenpäin oon tajunnu et ne ois niinq jotenki uskottavii. Outoa. Pitäis ehkä kuullla joskus levyltä.[/quote:7ba7781e66]
En mie tiedä uskottavuuksista mitään (kuin ehkä sen, että Rob Schneider on hauskalla tavalla mahdollisimman vähän rocktähden näkönen), mutta hyvä bändi tuo mielestäni on. Väärässä mielentilassa joidenkin biisien ylenpalttinen pirteys tosin ärsyttää.