You are not logged in.
Atomic Cyborg a/k/a Hands of Steel elikkäs Ohjelmoidut lihakset -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tossa leffassa on kyl kaikki kohdallaan
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Joo, nyt Lifeforce (1985) - ei leffana ehkä kovin toimiva, mutta eipä oo oikeen mitään ihan tollasta tullu ehkä nähtyä :confused::peuk:
Last edited by Jean-Babtiste (09.01.2013 03:37)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
italialaiset sentään anto tuolle paremman nimen. ja julisteen
Ite katoin Performancen. Pirun hyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei saakeli, yhellä kaverillahan on toi julkka
Enpä tajunnu aiemmin. Mut leffan alussa oli et toi perustuu Space Vampires nimiseen kirjaan.
Performancelle onneksi suomalaiset anto vielä paremman nimen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ei saakeli, yhellä kaverillahan on toi julkka
![]()
Enpä tajunnu aiemmin. Mut leffan alussa oli et toi perustuu Space Vampires nimiseen kirjaan.
Performancelle onneksi suomalaiset anto vielä paremman nimen
Nii, mulla
Itseasiassa toi pikkuteksti selkeyttää että leffan nimi on SPACEVAMPIRES mut silleen että v-kirjaimen yläreunoista menee viivat muitten kirjainten ylitte oikeelle ja vasemmalle. Design-suomi voisi ottaa oppia.
Noita Roegin leffoja pitääkin kattella vähän enemmän tässä. Don't Look Now ja toi vasta tsekattu. Walkabout kai seuraavaks.
Roeg <3
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Colin Wilsonin teos Tappavalle yhteydelle ja yleensäkin avaruusvamppyyreille
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[Noita Roegin leffoja pitääkin kattella vähän enemmän tässä. Don't Look Now ja toi vasta tsekattu. Walkabout kai seuraavaks.
The Man Who Fell to earth aika oleellinen. Myös Bad Timing ja Track 29 tsekkimisen arvoisia sekä vähemmän aikuiseen makuun Witches, mutta Kauhunkierrettä ei tietty mikään ylitä..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
huïg wrote:[Noita Roegin leffoja pitääkin kattella vähän enemmän tässä. Don't Look Now ja toi vasta tsekattu. Walkabout kai seuraavaks.
The Man Who Fell to earth aika oleellinen. Myös Bad Timing ja Track 29 tsekkimisen arvoisia sekä vähemmän aikuiseen makuun Witches, mutta Kauhunkierrettä ei tietty mikään ylitä..
No hitto oonhan mä ton Bowieleffan nähny joskus seittemän vuotta sitten, oikein leffavuokraamosta poimin. Tykkäsin, vois kyl katella uudestaan.
Huvittavaa muuten, kun oli tossa Performancen mukana jotain lisämateriaalia, ja joku promojuttu jossa keskityttiin Mick Jaggerin rooliin leffassa. Siinä pätkässä aika härskisti väitettiin että Jagger teki koko soundtrackin ja sävelsi niitä juttuja Moogilla. Jack Nitzscheä varmaan kismittänyt tuommonen meininki.
Näin ite ton Bowie-leffan joskus ihan skidinä, jääny kyllä mieleen, ja vois kattoa sen joskus uudestaan.
hyvä leffa!
Ihan helvetin hyvä! Taitaapi olla Roeg-suosikkini tähän mennessä.
Katoin jonkun leffan, mutta sillä tietämyksellä mikä mulla on leffoista, on ehkä parempi, etten kerro siitä mielipidettäni. Tää on kuitenkin Street Spirit, elokuvataiteen virallinen totuuskanava.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Olipa kyllä :in buddy cop -leffa vähään aikaan. Stallonen ja Russellin välinen kemia
Bonarina myös Russellin upea mullet:
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Teh Master
Ööö...mitäköhän siitä nyt osais sanoa. Tosi hämmentävä ja aika ahistava. Odotukset oli kovat ja tykkäsin kyllä, vaikka olikin täysin erilainen kuin odotin. Ehkä mun väsyneelle mielelle liikaa aukkoja jätetty siihen stooriin, vois melkein käydä uudestaan kattomassa koko homman. Joaquin Phoenixille vielä
Mangojauhe goddamn.
Katoin jonkun leffan, mutta sillä tietämyksellä mikä mulla on leffoista, on ehkä parempi, etten kerro siitä mielipidettäni. Tää on kuitenkin Street Spirit, elokuvataiteen virallinen totuuskanava.
Huh mitä tilitystä
armoton ja fantastinen eli toisin sanoen armottoman fantastinen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
That Thing You Do
Taas kerran sympaattinen, ihan kiva ja lämmin elokuva.
bzort glorf bööth
rankka päivä, edelleen mahtava klassikko
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
rankka päivä, edelleen mahtava klassikko
Ala-astekaverin faijaa kutsutaan edelleen (tietyissä piireissä) Rankaksi Päiväksi koska se näyttää IHAN Michael Douglasilta tos leffas. Plus se on yhtä takakiree.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
psykokarkki wrote:rankka päivä, edelleen mahtava klassikko
Ala-astekaverin faijaa kutsutaan edelleen (tietyissä piireissä) Rankaksi Päiväksi koska se näyttää IHAN Michael Douglasilta tos leffas. Plus se on yhtä takakiree.
Ai ei toi ookkaan Michael Douglas
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
commando
6th day
the man with the golden gun pl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Harmittaa ku missasin tän näytöksen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tule ja katso -
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
![]()
That Thing You Do
Taas kerran sympaattinen, ihan kiva ja lämmin elokuva.
Tää on vähän ku Forrest Gumb, en oo vielä kertaakaan kattonu kokonaan alusta loppuun, vaan pätkiä sieltä täältä
Tule ja katso -
![]()
![]()
Vilpitön kiitos harry-irenelle myös kun tästä joskus vauhkosi täällä
en ole kolmekybänen emoboy