You are not logged in.
The Electric Kool-Aid Acid Testin päätökseensaattamisen kunniaksi
Ihan hauska oli nähdä videoo siitä matkasta, mut vaikuttivat aika rasittavalta poppoolta kyl Ja Neal Cassady esitettiin jotenkin traagisemmassa valossa mihin oon tottunut.
Harmi, ettei varsinaisista Länsirannikon Acid Testeistä ja Hells Angels -hulinoista ollut mitään matskua.
lol julisteelle....kerouac ja ginsberg ovat tossa lähes kaksituntisessa dokkarissa noin 5 minuuttia yhteensä.
Last edited by tiptoo (13.01.2013 22:51)
Mangojauhe goddamn.
^toi onkin pitänyt katsoa pitkään
hieno
nojoo, ihan ok kai.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Raising Arizona
Restrepo
Olihan tuo hyvä sotadokkari.
kova leffa ja paras kännihulinakohtaus ikinä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Miksi mä en tiedä Magic Trip -dokkaria? Mistähän ton sais?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
inter netista mie.
Mangojauhe goddamn.
Onko linkkiä? Semmosta, jonka kautta mäkin osaan hoitaa homman kotiin? Eli todella yksinkertanen systeemi pitäis olla, koska en osaa käyttää tietokoneita.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Molemmat erinomaisia, jälkimmäinen varsinkin yllätti positiivisesti (ensimmäisen hyvyys ei tullut yllätyksenä).
:peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Onko kukaan muu nähnyt elokuvaa Faces?
http://www.imdb.com/title/tt0062952/
Tuli katsoessa ihan sama fiilis kuin ekaa kertaa Velvet Undergroundin musaa kuunnellessa. Molempia on tehtykin samaan aikaan 60-luvun lopulla ja molemmissa näkyy hirveän hyvin oman aikansa uutta luova asenne.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Onko kukaan muu nähnyt elokuvaa Faces?
Tuli katsoessa ihan sama fiilis kuin ekaa kertaa Velvet Undergroundin musaa kuunnellessa. Molempia on tehtykin samaan aikaan 60-luvun lopulla ja molemmissa näkyy hirveän hyvin oman aikansa uutta luova asenne.
Juu, hemmetin hieno leffa
Laatu wrote:Onko kukaan muu nähnyt elokuvaa Faces?
Juu, hemmetin hieno leffa
Kyl vaan. Niinku kaikki Cassavetesin elokuvat, katsontaan vaan!
Red Dog - Sympaattinen koko perheen aussileffa
Kapinallisten asekätkö - Ei parasta kakkosen myöhäisiltaa, mutta ei huonompi leffa tämäkään, pari aika mieleenpainuvaa kohtausta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Liian pitkä. Waltz ja DiCaprio
valtavan hieno
Last edited by bernardblack (17.01.2013 21:48)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jean-Babtiste wrote:Atomic Cyborg a/k/a Hands of Steel elikkäs Ohjelmoidut lihakset -
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tossa leffassa on kyl kaikki kohdallaan
Tulkaa tanne: http://intergalactic.fm/tv
Ei ilmaista kuitenkaan..
jänskä ja hyvä leffa!
Leffa-arkistolla 35mm:
Varkaitten paratiisi - just semmonen kuin muistin eli kevyttä kivaa.
Auringonnousu - kingi mykkis, kaupunkilaisvosun näköinen tyttö on muakin joskus viekotellut
Tule ja Katso - huh, melkeimpä liiankin väkevää elokuvaa.
+1 Django Unchained
* No vaikka mitä, mutta joka tapauksessa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Killing Them Softly
Olihan tuo erittäin hyvä.
Oon täs katellu Kendodokkareita viimepäivät. Elikkäs tälläset on tullu kateltua:
Jari Kurri - 17 Ihan jepa
Teemu Selänne - The New Boss Ihan jepa
Mario Lemieux - The Best Ever Ihan jepa
Sidney Crosby - On The Ice And Beyond Ihan jepa
ESPN The Season: Colorado Avalanche 2003-04 Ihan jepa
Ihan jepa
Ihan jepa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Laitakaupunki - hienoa kerrontaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaappari.
"Taattua" Mäkelä-Seliniä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
plääh
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tron: Legacy - Ihan jees
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
the amazing spider-man
pl