You are not logged in.
VA - Girl Monster 3CD
[quote:94cd24f24b="Feggy"]
laitas arvostelua kari-topicciin.[/quote:94cd24f24b]
No juu, mutta vain yhden lauseen sellaisen ... muuten joku Malminkadulla hermostuu.
[quote:0d97e39dae="Tomsk"]
hienoimmissa levynkansissa nämä. mikä toi on?[/quote:0d97e39dae]
"This record was given to the new owners of Volkwagen Transporters back in 1980, promising them "technical impressions" of the van in question. Apparently, people who were into this particular Volkswagen van were heavily interested in abstract musical interpretations of the insides of their car, or so the people from the marketing department assumed. So how does this record sound? Apart from some heavy fusion funk, which could be described as "technical" in a slightly different way, there's weird electronic stuff going on on some tracks.
If you close your eyes, and you really, really want to, you might be able to envision images of the wireings and engines the cover promises you. There's no information on artists, musicians or composers, nor do the tracks have names. I'm not the one to judge whether the record lives up to the cover slurs, but the music is definately, eh, masculine and pretty wild in the electronics department."
Sent from my iPhone 16
A.R.G. - "Entrance"
Raindear metal!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:ae1ac90f5e="psykokarkki"][quote:ae1ac90f5e="forssto"]Tossa on meinaan sellainen ongelma, että ainahan mä voisin poistaa Paten, Yön ja muut sieltä kansiosta, mutta mä en halua pitää epätäydellisiä kokonaisuuksia kovalevyllä, elleivät ne sitten ole jotain rehellisiä irtolaisbiisejä, joille on toki oma kansio, mutta koska tuolla boksilla on kuitenkin valtaosa hyvää kamaa, haluan pitää sen koneella, mutta pitääkseni sen koneella, mun on pidettävä myös Pate ja Sika-Olli kehissä.
Toivottavasti ymmärrätte.[/quote:ae1ac90f5e]
selityksen makua... ja muistaakseni kukaan muu kuin forssto ei ole yhtä usein kirjoittanut tänne lausetta "rakkaus on lumivalkoinen"... myönnä että tykkäät "siitä" oikeesti![/quote:ae1ac90f5e]
Mitä välii? "Rakkaus on lumivalkoinen" on suomi-patetiaa sekä pahimmillaan että parhaimmillaan. Se, että joku onnistuu edelleen tekemään jotain tuollaista, on mun mielestä aika siistiä. Toi biisi jää elämään siinä missä "Joutsenlaulukin".
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Voi hyvä jumala, että tämä on hieno levy
paskaa musaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
paskaa musaa
vaihda parempaan sit.
täällä soi hollinndagain, aika jännää on juu.
Trembling Blue Stars - Lips That Taste Of Tears
Tää levy on niin rakas kuunnella, aina.
[quote:94a04f9035="leposi"]Trembling Blue Stars - Lips That Taste Of Tears
Tää levy on niin rakas kuunnella, aina.[/quote:94a04f9035]
Luin ensin että "raskas" ja olin jo samaa mieltä. Hyvää, mutta samaa puuroa. Paitsi etten ole ehkä kuunnellut tarpeeksi. spåm
[quote:7ed9869c3d="stratum"][quote:7ed9869c3d="leposi"]Trembling Blue Stars - Lips That Taste Of Tears
Tää levy on niin rakas kuunnella, aina.[/quote:7ed9869c3d]
Luin ensin että "raskas" ja olin jo samaa mieltä. Hyvää, mutta samaa puuroa. Paitsi etten ole ehkä kuunnellut tarpeeksi. spåm[/quote:7ed9869c3d]
PITI KIRJOITTAA RASKAS. ja olisin tarkoittanut sillä sillai rakkaasti raskas.
Urpo ku oon.
Ps. Kuuntele lisää. Melkein paras näitten levy, vaikka onki aika rikkonainen.
Varikset komentavat
Mahogany - Supervitesse
Tosi hyvältä vaikuttava uusi tuttavuus. Ainakin tässä nyt kuuntelemassani piisissä on aika paljon kaikuja suukeisaroinnista. http://www.myspace.com/mahoganyinthecity
caroliner: strike them hard - drag them to church
sarjassamme "parasta ikinä"
irwin goodman - lievestuoreen liisa
nyt taidan häippästä iltateelle...
Grateful Dead - Live at the Cow Palace, New Year's Eve 1976
Arvostelua varten kahlaan läpi ja pakko sanoa etten vieläkään tajua tämän bändin asemaa kollektiivisessa psykoosissa?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Circle - General LP
[quote:a8671fef7b="arttu"]Grateful Dead - Live at the Cow Palace, New Year's Eve 1976
Arvostelua varten kahlaan läpi ja pakko sanoa etten vieläkään tajua tämän bändin asemaa kollektiivisessa psykoosissa?[/quote:a8671fef7b]
Lue toi: http://www.amazon.com/Long-Strange-Trip … 0767911857
ali farka toure - bandalabourou
eihän tällästä valitusta jaksa kovin pitkään..