You are not logged in.
Ja Giroud tasoittaa Spanjaa vastaan yliajan yliajalla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tekikö Päällikkö Zlatan maalia?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tärkeä 4-1-kavennus itse ja olennainen esityö 4-4-tasoitukseen.
Hyvä että Ruotsi kipusi taspeliin. Saksa ei tule tuon Neuerin kanssa voittamaan ikipäivänä minkäänmuotoista pokaalia ja se rankkikisan tappiokin odottelee aivan tuossa kulman takana.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Lopun hidastukselle
Njazi teki maalin ja otti spurtin, PP:llä ei asiaa kentälle tällä kertaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jee maalit
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No olipa höntsä. Oliks se Kyproksen maali paitsio? Ei näyttänyt kyllä mitään rikkeitä olevan siinä tilanteessa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Irlanilla kärjesä LONG COX
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Just olin tulossa postaamaan Zlatanin maalia
Teki toki pelissä kolme muutakin.
aika vaatimaton mitä vittua jäbä
Vittu zlatan on maailman paras
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jösses
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ihan ookoo byrre. Maalivahti vähän käppää tossa ratkaisussaan.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Aika reaktiomaisesti lähti toi liike joo päähuomio keskittyy maalivahdin tötöilyyn kyllä paljon kiinnostavampaa kuin itse maali
hyvin sattui osumaan
hyvin sattui osumaan
Kohdassa 0:13 ois pitänyt kaatua. Sählä mikä sählä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joku misukka kattelee tossa vieressä just Zlatanin maaleja
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Maalit oli nähty, misukka ei
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kerro misukasta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kai tähän otsikkoon sopii spämmiä, että UEFA nyt sai päätettyä 2020 em-kisojen hommeleita, eli pelataan monessa eri maassa. Maaliskuussa kai alkaa hakuaika. Lähteeköhän Olympiastadion ja Helsinki mukaan hakuprosessiin kun se kerta varmaan siihen mennessä olisi rempattukin järkevään kuntoon? Wembleytä lädit ainakin koittaa saada finaalinäyttämöksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ja Suomen avaus:
Joronen, Toivio, Sumusalo, Väyrynen, Tainio, Forssell, Schüller, Riski, Arkivuo, Halsti, Hämäläinen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei nyt oikein vakuuta tää thaimaalainen diashow
Toimiva streami http://www.thaitv.tv/tv.php?id=5