You are not logged in.
Zero Dark Thirty
:center:
Luulin oikeesti, että tämä olisi ollut hyvä. Paskan marjat.
Deadgirl
Oli paska. Mitä vittua nyt on tapahtumassa? Oon kattonut todella monta leffaa putkeen, joihin olen täysin pettynyt, orkl.
Jos kävis kattomassa Bullheadin ens viikolla, ehkä se ei petä. Eiks tää ollu R&A:ssa, kävitkö kukaan kattomassa?
Last edited by leposi (01.02.2013 15:12)
Ihan jepa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihan ok kai. Ei oikein jäänyt mitään fiiliksiä. Joaquin Phoenixiltä hyvä suoritus
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Birdy - Tosi hieno
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag … 00SeXs4_Ww
Ihan ok kai. Ei oikein jäänyt mitään fiiliksiä. Joaquin Phoenixiltä hyvä suoritus
sama.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
On. Entä mitä pidit soundtrackista?
Peter Gabrielin tekemä
Ite oon kattonu lähinnä Nokkapokkaa, mikä kyl on ihan vitun kova, joskin laantunut alun tykityksen jälkeen.
Pidin myös soundtrackista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Top Gun
Bio Rexissäää
pl
Vertigo.
Avautui jotenkin ihan erilailla isolta kankaalta vaikka olin aiemmin nähnyt kerran ja olihan se ihan pirun jännäkin.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Star Trekkejä läpi, ensimmäisestä Generationsiin pääsin. Nyt tarvii ehkä muutaman päivän tauon.
pl
Molemmat ihan jees
Maailman paras elokuva? Think not. Mutta ihan hieno kyllä.
Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson (2008)
- hyvää arkistomatskuu ja silleen, mut just semmonen leffa että jos on lukenut janarista riittävästi, jää vähän vajaaksi tuo kokemus lopulta.
Boogie Man: The Lee Atwater Story
- mielenkiintoisempia poliittisia dokkareita mitä oon nähnyt, etenkin just jenkkipolitiikan loanheittelyn ja häpeilemättömän valheilun kannalta.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vertigo.
Avautui jotenkin ihan erilailla isolta kankaalta vaikka olin aiemmin nähnyt kerran ja olihan se ihan pirun jännäkin.
Näin ekaa kertaa silloisen Formian, ent. Bostonin, nyk. Kinopalatsin isoimmalla kankaalla ja olin niin ja
että kävin katsomassa vielä uudestaan seuraavalla viikolla.
Bernard Herrmannin Tristan und Isolde -henkinen musiikkikin on
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
top secret - pitkästä aikaa
Uuno Turhapuron aviokriisi
django unchained - hyvä leffa
mallrats - jees
Loistava.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tolle kyllä
en ole kolmekybänen emoboy
The Cabin in the Woods
Täähän oli kerrassaan vallaton. Mahtava! Nyt harmittaa etten käynyt leffateatterissa kattomassa.
Vuosaari
VMP
Mangojauhe goddamn.
Näkymättömän miehen muistelmat - hauskasti tehty komedia
en muistanut et tää on näin hyvä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ihan jeez. jotkut kliseiset ratkaisut meinas pilata ja toi pääosakundi on aika rasittava näyttelijä. vähän samanlainen astelma kuin 500 days of summerissa, mut nyt keskiössä naine. toi rashida jones on kyl KUUMA
Mangojauhe goddamn.