You are not logged in.
^
JOOGA PUOLEN VUODEN TAUON JÄLKEEN
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
huomenna ekaa kertaa ikinä joogaan
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Viime viikolla kirjasin liikuntaa 7 tuntia 25 minsaa.
Varikset komentavat
huomenna ekaa kertaa ikinä joogaan
Oli oikein kivaa.
Olen aloittanut excel-säädön liikunnasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ostin pari kahvakuulaa
Varikset komentavat
Täytyy ehkä vielä kehittää tota pohjaa.
Ostin pari kahvakuulaa
Näitten kanssa on kiva heilua
Varikset komentavat
Onko netissä olemassa jotain hyvää venyttelyopasta? Tai jotain sellasta, en nyt tiedä miten ton paremmin ilmaisisi. Toki kaikki perusliikkeet on vielä muistissa tennisajoilta, mutta ehkä jotain muitakin jänniä vääntelyitä olisi olemassa. Ja ehkä sitä joskus myös vois uskaltaa joogailemaan. Eka kuitenkin peruskunto kohdilleen ja sitten joogailut uudelleenmietintään.
Varikset komentavat
kaakku wrote:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Viime viikolla kirjasin liikuntaa 7 tuntia 25 minsaa.
Tähän mennessä 6:45. Tänään tulee illalla 1-2 tuntia säbää ja lauantaina 2 tuntia lisää. Sunnuntaina aion mennä maastopyöräilemään. Yritän myös saada aikaan jonkinlaista säännöllistä venyttelytuokiota.
Varikset komentavat
leposi wrote:kaakku wrote:
![]()
![]()
![]()
Tämä tuli kuin tilauksesta
Onko täällä kukaan koskaan urheillut itselleen rasitusvammaa, ja jos on, kauanko on mennyt toipumiseen?
Parin viikon pronaxen kuuri ja kylmähoito meneillään, kivut on pieniä, mutta ärsyttäviä, koska mitään liikuntaa ei viitsi harrastaa ja muutenkin eläkeläismäinen olo. Ankeeta
Onko netissä olemassa jotain hyvää venyttelyopasta? Tai jotain sellasta, en nyt tiedä miten ton paremmin ilmaisisi. Toki kaikki perusliikkeet on vielä muistissa tennisajoilta, mutta ehkä jotain muitakin jänniä vääntelyitä olisi olemassa. Ja ehkä sitä joskus myös vois uskaltaa joogailemaan. Eka kuitenkin peruskunto kohdilleen ja sitten joogailut uudelleenmietintään.
Joogassa ei muuten tarvii olla mitenkään kovin hyvä peruskunto, jos vaan muistaa ottaa iisisti joten sen takia ei tarvii jättää menemättä. Kyllä se kunto ja etenkin venyvyys kasvaa tosi nopeasti jos malttaa olla venyttämättä väkisin. Oon viimeaikoina ollut tosi yllättynyt siitä miten koko keho tuntuis oikeastaan toimivan erilailla vaikka en oo puoltakaan vuotta joogaillut säännöllisesti. Jotain pari kertaa viikossa siis syksyllä ja aika paljon taukojakin on ollut. Nyt kokeilen että vaikuttaako olennaisesti jos käy 3krt/viikko, jännittävää.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Kirjanpidon perusteella tammikuussa 35 tuntia ja 15 minuuttia eri liikuntajuttuja. Lähinnä sählyä ja maastopyöräilyä.
Varikset komentavat
aeka lailla sama ku mulla! paitsi että en o kirjanpitäjä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
smaa. nyt pyöräilemään
Varikset komentavat
25h 50min
mutta tossa on kovin eriarvoisia treenejä nyrkkeilystä joogaan.. mut näkeehän paljon aikaa menee
hissiliike on kamala
kaakku wrote:Ostin pari kahvakuulaa
Näitten kanssa on kiva heilua
Minkä painoset ostit? Tekis mieli opetella vähän tätä.. Jos jostain sais helposti pari ohjattua tuntia, ois ok.
Lainasin mä kahvakuula opastus dvd:n. Et tarttis viel sen kuulan.
8 ja 12
Hong Kongissa oli halvimmat mitä löysin.
Varikset komentavat
Kokeiltiin eilen Laatun ja Kenkän kanssa pikaluistimia. Järkyttävän vaikeeta muuten niillä luistelu.
Itehän menin vielä kaatuumaan takakaarteessa ja nyt on koko saatanan lonkka ihan hemmetin kipeenä
Varikset komentavat
liityin aikuisten telinevoimisteluryhmään. oon viimeks harrastanut lajia 18? vuotta sitten
vähän kuumotti et olisinko mega-:wanha: mut ryhmässä suurin osa oli vähän päälle parikymppisiä, taisin olla toisiks? vanhin (yks äijä ehkä muutama vuos vanhempi) mut kaikki tosi mukavia ja ystävällisiä ja kaikki teki oman tason mukaan sillei nou stress selkärankamuistissa oli enemmän kuin kuvittelin! niin että oli vaan SAIIIIRAAAAAN kivaa. ehdottomasti jatkoon! oon ihan sika täpinöissäni! ja tarttisin just jonkun lajin joka kannustais venyttämiseen tuon salitreenin tuoman tiukkuuden myötä
en about kestä! walkovereita kesään mennessä?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Pitäis varmaan kehitellä jonkunnäkönen liikuntaohjelma, jos nyt meinaan tän vuoden aikana vähän parempaan kondikseen päästä. Tai lähinnä nyt kevään ajaksi, kesällä tulee kyl harrastettua sit kaikenlaista ilman sen kummempaa suunnittelua.
Ongelmana toki esim. se, että mikään ohjattu liikunta ei oo oikein mun juttu ja sit oon myös näissä asioissa aika pihi sekä hirveen laiska ylipäänsä lähtemään mihkään, joten ei taida mikään kuntosalikaan oikein toimia. Niihin jooga/pilates-juttuihin pitäis vissiin perehtyä ja kehitellä itellensä joku sopiva aloittelijasetti mitä tehdä himassa. Sit vois taas noita painojakin alkaa nostella ku sekin on jäänyt hyvän alun jälkeen. Plus vatsalihasliikkeet, ku ei oo niitäkään enää tullu tehtyä. Ja tässä ennen pyöräilykauden avaamista vois tähdätä siihen, et tekis EDES kerran viikossa jonkun kunnon pitkän kävelylenkin, normaalin arkikävelyn lisäksi.
Selkä ainakin ollu viime aikoina aika paskassa kunnossa, pakko ruveta tekeen sen suhteen jotain jos meinaa täl hoitoalalla jatkaa. Ja sit ylipäänsä yleiskunto on surkeessa jamassa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mites uiminen / vesijuoksu?
Mites uiminen / vesijuoksu?
Olis kiva, mut siin on just se ongelma et mä en vaan saa itteeni lähtemään ns. mestoille plus pihistely (uimahallit on törkeen hintasia). Kesäkaudella tulee kyl sit uitua senkin edestä.
Soudin leppoisasti kymmenen kilometriä aikaan 43 minuuttia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tähtään varmaan nyt kevään ajaksi siihen, et ois semmonen päivittäinen iisi rutiini (painot + vatsat + jotain venyttelyä ja pientä jumppaa, tämmöstä oon ennenkin) ja sit väh. pari kertaa viikossa joku vähän vaativampi suoritus. Tossa just kattelin youtubesta jotain puolen tunnin pilates-settiä, vois olla ihan hyvä.
barton_funk wrote:Mites uiminen / vesijuoksu?
Olis kiva, mut siin on just se ongelma et mä en vaan saa itteeni lähtemään ns. mestoille plus pihistely (uimahallit on törkeen hintasia). Kesäkaudella tulee kyl sit uitua senkin edestä.
Liikuntaan kannattaa kyl vähän panna rahaa. Useat duunipaikatkin tukevat tota liikkumista, et niistä kannattaa aina ottaa selvää.