You are not logged in.
Uuno Turhapuron muisti palailee pätkittäin
HARMAGEDON
Toki parasta antia Jussi Parviaisen vierailu.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
joo kyl yksi parhaista
HARMAGEDON
![]()
Smaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
minimoog wrote:HARMAGEDON
![]()
Smaa
sama.
Parviainen on kyllä niin vitun katkera ja isoegoinen ÄIÄ, että sen meininkiä seuraa ihan mielellään.
Polanskin Veitsi vedessä. Hyvä leffa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Last edited by samulj (19.02.2013 02:55)
molemmat hyvii elokuvii
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Norm
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Norm
Komp
Norm -sarjan lisäks toi Jäynäjengi on ihan the best of Norm
The Master
Hyvä leffa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Uuno Turhapuro armeijan leivissä
Tämä tais olla huonoin tähän mennessä. Siis ainoa huono. Ei toimi ruotsi- ja inttiläpät. Onneksi seuraava sarjassa on paras kaikista.
häh, toihan on klassikko
pl
Django Unchained
Oli hyvä, ehdottomasti katsomisen arvoinen leffa, vaikkei Tarantino-rankingissa ylläkään kuin nipin napin keskivaiheille. Eipä ole kukaan käsitellyt orjuutta yhtä hauskasti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Beasts Of The Southern Wild ei vakuuttanut. Tuntui, että yritettiin luoda vähän liiankin koskettavia hetkiä, joihin tuli itsellä vastareaktiona kylmä "siellä sitä nyt näytellään" -tyyppinen tunne. En päässyt hahmojen sielunmaisemaan millään lailla käsiksi, minkä takia ei harmittanut, kun jollain kävi huonosti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Beasts Of The Southern Wild ei vakuuttanut. Tuntui, että yritettiin luoda vähän liiankin koskettavia hetkiä, joihin tuli itsellä vastareaktiona kylmä "siellä sitä nyt näytellään" -tyyppinen tunne. En päässyt hahmojen sielunmaisemaan millään lailla käsiksi, minkä takia ei harmittanut, kun jollain kävi huonosti.
Mä oon saanu just tämmösen kuvan niistä traikuista, jotka oon nähny.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Juuh okei.
>menetä kädet
>suutu
>ala kodittomaksi deekuksi times squarella
>eksy teknobileisiin
>innostu teknosta
>saa robottikädet
>ole teknorobotti
Helvetin hämmentävää musaa tässä leffasssa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uuno Epsanjassa
Tämä käytiin katsomassa ihan isolta kankaalta muiden eläkeläisten kanssa
Last edited by Hassuttelija (20.02.2013 19:02)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
"Mutta tämähän maistuu aivan manteliltaaaaargh!"
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Laatu wrote:Beasts Of The Southern Wild ei vakuuttanut. Tuntui, että yritettiin luoda vähän liiankin koskettavia hetkiä, joihin tuli itsellä vastareaktiona kylmä "siellä sitä nyt näytellään" -tyyppinen tunne. En päässyt hahmojen sielunmaisemaan millään lailla käsiksi, minkä takia ei harmittanut, kun jollain kävi huonosti.
*
Kantsii Pilke kokeilla. Ei maailman paras leffa ja ylihype toki harmittaa, mutta kivaa, koskettavaa ja persoonallista maagista realismia. Tuo pääosan esittäjä jäi ainakin mulle vahvasti mieleen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Universal Soldier - Mukavan itseironistakin toimintakäppää
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pilke wrote:Laatu wrote:Beasts Of The Southern Wild ei vakuuttanut. Tuntui, että yritettiin luoda vähän liiankin koskettavia hetkiä, joihin tuli itsellä vastareaktiona kylmä "siellä sitä nyt näytellään" -tyyppinen tunne. En päässyt hahmojen sielunmaisemaan millään lailla käsiksi, minkä takia ei harmittanut, kun jollain kävi huonosti.
*
Kantsii Pilke kokeilla. Ei maailman paras leffa ja ylihype toki harmittaa, mutta kivaa, koskettavaa ja persoonallista maagista realismia. Tuo pääosan esittäjä jäi ainakin mulle vahvasti mieleen.
Ehkä sit joskus kun tulee vuokraamoihin...
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tää oli kova: