1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Stash Marina

#1 01.03.2012 23:05

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Stash Marina

avaan tän topikin ny ja tuun myöhemmin tykittään tänne sellasta asiakirjoittelua että jumalaut vaa.

molemmat levyt vitun kovia, itselläni eka levy totaalisen hallussa, harvaa julkaisua on tullut noin paljon
kuunneltua.

http://stashmarina.bandcamp.com/


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#2 02.03.2012 10:39

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: Stash Marina

Eka levy ihan käsittämättömän kova.

Drunk in the Driver Seatin ihan täydelliset flowt ja toi jumitunnelma  peuk  Ihan täydellistä.


Last edited by Folkhälsan (02.03.2012 10:42)


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#3 02.03.2012 10:50

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Stash Marina

DRUNK IN THE DRIVER SEAT pimppeuk:pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk::pimp::peuk:


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#4 27.03.2012 08:47

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Stash Marina


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#5 27.03.2012 08:48

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Stash Marina

vittu tos videos on monta asiaa aika saatanan kohdallaan


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#6 27.03.2012 09:08

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Stash Marina

tapahtuu 20min sisäl: tsiigaan ton videon ja mahd. mehustelen pimppaushymiöin.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#7 27.03.2012 09:12

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Stash Marina

siniääniä, kohinaa, delayta ja vähän läppää, mitäs sitä muuta biiseihin laittaan.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#8 27.03.2012 09:34

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Stash Marina

Iha jeba. Edelleen mulle riittää melkein toi Drunk In The Driver Seat KOSKA IHAN VITUN KOVA


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#9 27.03.2012 09:54

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Stash Marina

äh, mun pitää tulla kirjottaa se mun stash marina -essee selkeesti, jäbät on pimeässä.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#10 27.03.2012 10:24

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Stash Marina

NO JOOOOOOOOOOOOOO toi Stash&Milds on ihan vitun kova, mut en mä noit muita biisejä oo kuunnellu lähellekään niin paljon ku tot Drunk In The Driver Seatiiii


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#11 28.03.2012 23:02

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,720
Website

Re: Stash Marina

täähän on aika jees pimp


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#12 02.04.2012 12:10

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: Stash Marina

MMM wrote:

äh, mun pitää tulla kirjottaa se mun stash marina -essee selkeesti, jäbät on pimeässä.

Tarjoo Kanavaan.  peuk  pimp

Tai paa tänne.


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#13 02.04.2012 13:47

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Stash Marina

Intro on aika ns. peruskamaa ja oikeastaan jopa vähän hämäävä suhteessa muuhun levyyn.
Tietty noi överit syntikat, alaspäin pitchatut voksut ja niukahko sovitus antaa suuntaa koko levylle.
plus toki ny hyvää buustausta.
Toka raita double bubble jatkaa samaa, ennen hommiin ryhtymistä pitää vähän uhota. synkät
syntikat, jotenki tosi west coast -fiilis, tulee jopa joku tupac mieleen noista taustoista. biisi
se kreisimpi stashmarina pääsee pikkuhiljaa esille ku puolivälin jälkeen mimmi sanoo köhien "alright gotta be serious now".
no sitten takki naulaan ja homma käyntiin! vitun hauska leffasample, pikkupoika jostain marilyn monroe tms-leffasta:
"you got a lot of animal magnetism". sit vitun kreisi biitti, tulee itse asias vähän trickyn pre-millennium tension mieleen.
robots please take your places we different races ja they don't give a fuck so i don't give a shit and that make everyone else
pussy ass and dicks, joo joo onhan tää ny saatanan hauskaa. ja noi taustat on niin saatanan herkällä korvalla tehtyjä!
avaruusulinat messiin ja sit täysin toisenlainen loppuosa biisiin, tällee tää menee, keskittymiskyky ikkunasta ulos.
stash/ass -riimi tulee vielä varmasti tutuksi.
nelosraita lil' debbie on kuin homage sille kenen biisi tää nyt on joku detroit-tyyppi vittu kun en muista.
jumalauta tolla mimillä on tässä seksikäs ote, varsinkin toi dollar-da-da-dan-dollar -kohta.  toka levyhän on aika
tän tyylistä enempää. lil' debbie kuulostaa huippu tyypiltä. ja taas biisi vaihtuu lopussa toiseksi ja loppuu outoon jumitukseen.
ja mahtavaa kun aina taustojen feidatessa hommat kuulostaa siltä että läppärin mikkinhän mä näitä tässä tiputtelen.
Gangster on kans aika tricky-henkinen veto. it's 90-luku all over again, new jack swing -vibaa jopa, ihan vitun hauskaa menoo.
taas taustoissa pieniä nerouden siemeniä kuten toi yhdessä äänessä jumittava laululuuppi. Ja repeän aina tossa "i think it's
time for a motherfucking dance break", kyllähän sellanen toki pitää olla!
Mega Freestyle on kyl niin saatanan hauska raita, välillä vähän raskas mut kuuntelen tän levyn about aina putkeen, joten yksittäinen raita ei pääse sillee haittaan. tässä on niin vitun nero toi vocoderia raiskaava kommentti-jäbä, "ain't shit funny" vakavalla tatsilla mut ton vitun överin vocoderin läpi vedettynä. sit tulee jäbä kehiin tiputteleen, aikamoista summa hulinaa. "i got no cheddar but whatever i'm in leather / jackets, snugging (?) on you faggots but i don't mean gay dudes i mean lames", hän vain nauroi.
ehdoton suosikkikohta on "...And then i climb a ho / because i'm short (vocoder-ääni korjaa: "little!") peul peul peul. Lopun baaalding -luuppi vocoderilla on kans aivan mahtava, levoton meno.
sweetest shit on aika tunnelmapala, tyyppi koneen ääressä fiilistelee paukuissa ja napsuttaa sormiaan "sweetest shit i've ever burned", ja siinähän se, ihan käsitetaidetta.
Mediterraenean on ehkä lopulta mun lempibiisi, törkeän hienot taustat, hyvät säröt ja menee törkeen hyvin yhteen seuraavan biisin kanssa. toi dinosaur l:n rentoudella taustalla tiputteleva miesvoksu-sample (?) on ihan nero, musiikkia jostain ihan toisesta paikasta. lyriikoissa mukavaa arkimeno+sitäsuntätä -silppua: "started as a joke / the whole thing was provoked / by a hood nigga selling the coke"
Kuten sanottua, Muave Avenger on hieno pari tolle välimerelle. melankolinen tilitysbiisi shackleton-tyylisten kreisien perkkojen kera ja joku eletkro-cembalo hakkaamassa aluksi, mut sit lähtee osana samaa biisiä miehen tilitysvuoro: härskisti samplattu 80-luvun hittiä (vittu ku en muista mikä!) ja jäbä selittää päälle että hei beibe oliko sulla tänään ikävä mua joo niin mullakin seurasin sua ja näin sut sen jäbän kanssa, ai saatana kunnon tykitystä, äijä heittää mimmin ulos tavaroineen kaikkineen ja retostelee mitä kaikkea naiselleen oli ostanut. "i gave you thing you couldn't even pronounce" on kyl ehkä koko levyn timantein rivi. 
Purpsuasion (f. De-S) on kivan sumuinen jumitusbiisi ja taas kerran menee nerosti yhteen ton hittibiisin kanssa joka tulee seuraavaks. De-S:stä ei jää paljoo mieleen, jos jotain levyssä voi kritisoida niin onhan nää läpät välillä liiankin laiskoja ja letargisia.
Drunk In The Driver Seat (f. Don D, Rod Fuego & Left Leberra) on kyl kova, mut ei mitenkään kovin kuvaava biisi levyllä. miksattu myös isoiten, clapsit läpsähtää molemmille korville niin ku opetuksena että älä juo urpo. tosi hienovarainen biisi, niinku jotain katuojasta löydettyä r. kellyä. hauskaa että tota itsesääli-tunnelmaa rikotaan sillä että jengi alkaa välillä nauraan ja äänitystilanne, kuten koko levyllä, vuotaa läpi. ylipäätään tää olohuone-tunnelma tekee levystä niin käsinkosketeltavan ja välittömän oloisen.
Peace to Pimpin alkaa ihan nerolla ylipitkän samplen tuhoomisella ja sit melankoliavaihde täysille, VITTU!!!

paras levy mitä oon aikoihin kuullut.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#14 06.04.2013 15:22

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,720
Website

Re: Stash Marina

apuva, eilenkö se oli se näiden keikka stadissa, oliks kukaan paikalla?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

  1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Stash Marina

Board footer

Powered by FluxBB