You are not logged in.
Kai näis korishöntsissä on joku 10C lämpöraja ettei tarvi hanskat kädessä pelata?
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Kymmenen asteen raja on ihan hyvä limitti ja sunnuntai taitaa olla ainoo päivä taas muutamaan hetkeen ku se ylittyy joten oisko huomen klo 17 @ Bragu? Voin tuua ton mun viime vuodelta tutun boltsin mis on pelkkä pohjakangas jöjelllö.
Ja näkyyks NBA kellään? Voitas larpata toi iltapeli siihen perään
Älä päästä painiks sitä
Game on
Älä päästä painiks sitä
Äh. Treenipäivä sunnuntaisin joten en pygee/viitsi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No nää meiän pelit ny menee sulle alkulämmittelynä
Älä päästä painiks sitä
Tänään ei ehi.
en ole kolmekybänen emoboy
Onneks ette ehtineet. Brahen kentän korispuoli toimii nimittäin tällä hetkellä lumen vastaanottopaikkana. Mentiin Okon kans sit Meilahteen heitteleen ja oma midrange-heitto napsu paikoilleen tosi nopeesti. Pari vasurivippiä korin altakin lähti kans onnistuneesti et kyl täs ainekset kenttien dominointiin on.
Älä päästä painiks sitä
Perjantaina pelit toimistoajan jälkeen?
Älä päästä painiks sitä
Mä lähen kans landelle perjantaina, mutta mukana kyllä taas kun saadaan tarpeeksi porukkaa liikkeelle pelejä varten.
Last edited by kuninkees (02.05.2013 08:25)
Gangstahöntsät Kalasatamassa on otettava ehdottomasti uusiksi. Pitää olla sellainen päivä, että voi vähän ottaa röpöä eikä niin, että puolet on vielä viikonlopun jäljiltä sini-vihreinä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joku vois käydä skouttaamassa eka et mikä niiden Kalasataman korien status on. Brahen laskettelukeskuksen jälkeen luotto ei oo ihan huipussaan.
Älä päästä painiks sitä
En mä siis tarkoittanut että heti mutta tänä kesänä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Voin olla ens viikolla messissä. Tällä viikolla ei oikein ehdi futiskiireiden takia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo tiistai Meilahes on ok ja sääennuste lupaa lämpenevää säätä alkuviikosta eteenpäin. Mul on tuore pallo mut parempihan tuol ois kaks kuulaa olla jos on vähänkään enempää jengiä kerrallaan.
Pidetään toi huominen perjantaipeli ny viel kans tapetilla, yks lisää tarvitaan 2vs2 geimeihin.
Älä päästä painiks sitä
Heittäkääs ny kuittauksii tohon huomisen peliin. Meilahti klo 17.
Älä päästä painiks sitä
Mulle ei taidakaan käydä toi huominen kun pitäs olla palloilemassa avajaisissa.
Ei käy huomenna. Tää alkukesä on vähän hankala kun on futista ja kuntonyrkkeilyä.
Ei onnaa.
Kaks tuntia siel hikoiltiin ja hyvät pelit saatiin vaikkei itellä tainnu ykskään heitto upota yli 2 metrin päästä. Mulla on vähä kiireiset illat täs loppuviikon mittaan et en lähe mitään seuraavii geimei ehdottelemaan mut kyl mä koitan vapaata aikaa järjestää jos meinaatte mennä heitteleen.
Note to self: leikkaa kynnet ennen pelejä, ny tuli yks halkeema vähän turhan syvälle.
Älä päästä painiks sitä
Juuh elikkäs lauantain kalenteri aukes ja loppuviikon monsuunikin on peruttu. Lähtiskös päiväpelit klo 15 tms.?
Älä päästä painiks sitä
Lauantaina pävällä pitäis onnistua
en ole kolmekybänen emoboy
La vois toimia.
Mukaan vaan. Meilahti la klo 15 ja ota toi hirmis mukaan
Älä päästä painiks sitä
Joo toi vois onnistua.
la kello 15 ja homma toimii!1