You are not logged in.
Vegas Vacation
Jackpot 2
Night of the Comet
Night of the Comet
Tää on pirun kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Asiallinen rikosdraama, nää aikajanalla hyppimiset ei oikein ole mun mieleen, mutta tässä ei ollut sellaista tarpeettoman kikkailun löyhkää kuten näissä usein.
Terminator with a bad hairday vs. lännenlokarit - ihan jees menoa, mutta ei nyt mikään super. Paljon hienoja pick-upeja.
Last edited by noiseidea (15.05.2013 12:28)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
;peuk:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Urakoin tämän kolmessa päivässä.
Ehkä ihan hyvä että toissapäivänä ja tänään on vastapainoksi euroviisuja.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jagten
Ihan ok. Mads toki hyvä. Ohjaus joo. Tarinassa vitutti aika monia asia, joten pannan kolme tähteä viidestä.
Saman ohjaajan Submarino on sitten lähes täydellinen elokuva.
Loma
:peuk:
http://www.dvdversatil.com.br/wp-conten … rplatz.jpg
Urakoin tämän kolmessa päivässä.![]()
![]()
![]()
Ehkä ihan hyvä että toissapäivänä ja tänään on vastapainoksi euroviisuja.
Alotin kans hiljattain tän, taas kerran. Vähän hiljasemmalla vauhilla tosin, pari jaksoa viikossa.
tigrushka wrote:http://www.dvdversatil.com.br/wp-conten … rplatz.jpg
Urakoin tämän kolmessa päivässä.![]()
![]()
![]()
Ehkä ihan hyvä että toissapäivänä ja tänään on vastapainoksi euroviisuja.Alotin kans hiljattain tän, taas kerran. Vähän hiljasemmalla vauhilla tosin, pari jaksoa viikossa.
Lainasin (jättiläismäisen!) boksin kirjastosta ja tällä on vain viikon laina-aika. Olisi sitä kai saanut jatkettua, mutta tulipahan intensiivinen katselukokemus. Luin juuri ennen tämän katsomista loppuun romaaninkin, joten oli hyvin tuoreessa muistissa.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
http://www.thecriticalcondition.com/wp- … poster.jpg
paatos meni jossain vaiheeksi överiksi ja ohjaajan ekan leffan tosi onnistuneen pikkukylä-americanan muuttuminen joksikin malick-masturbaatioksi oli lopulta ankeeta kateltavaa. toivottavasti toi MUD ois taas parempi leffa, täytynee mennä tsekkaamaan.
Mä diggailin Take Shelteristä tosi paljon. Tuntuu, että kukaan muu ei oikein ole innostunut siitä niin. Ehkä oon vaan niin kreisi Malick-fani, että kaikki sinnepäin kolahtaa satasella. Kattelin just ton Shotgun Storiesin ja olihan se tosi hyvä. Maanantaina aattelin mennä teatteriin kattomaan ton Mudin.
huïg wrote:http://www.thecriticalcondition.com/wp- … poster.jpg
paatos meni jossain vaiheeksi överiksi ja ohjaajan ekan leffan tosi onnistuneen pikkukylä-americanan muuttuminen joksikin malick-masturbaatioksi oli lopulta ankeeta kateltavaa. toivottavasti toi MUD ois taas parempi leffa, täytynee mennä tsekkaamaan.Mä diggailin Take Shelteristä tosi paljon. Tuntuu, että kukaan muu ei oikein ole innostunut siitä niin. Ehkä oon vaan niin kreisi Malick-fani, että kaikki sinnepäin kolahtaa satasella. Kattelin just ton Shotgun Storiesin ja olihan se tosi hyvä. Maanantaina aattelin mennä teatteriin kattomaan ton Mudin.
kyllä mullekin Take Shelter toimi suht hyvänä, mut ei tosin kolahtanut mitenkään sykähdyttävästi (kuten ei nää viimeisimmät Malickitkaan, jotka eivät toimi edes suht hyvänä)
http://i241.photobucket.com/albums/ff29 … ter_02.gif
Sho o suteyo machi e deyō a.k.a. Throw Away Your Books, Rally in the Streets
On kyllä todella hyvä. Jonkun verran seurannut tuota radikaalimpaa japaniohjaajien tuotantoa tuolta ajalta (Imamura, Suzuki, Oshima), mut tää leffa on ihan hämmentävällä tavalla elossa. Kiitti suosituksesta!
Last edited by hc_jose (18.05.2013 17:24)
The Damned United
Olipa hyvä elokuva Brian Cloughista, joka johdatti Forestin menestykseen. Keskittyi toki vain Derbyn ja Leedsin aikoihin. Oikein lämmin ja hauska.
Last edited by leposi (18.05.2013 20:38)
5 pistettä... kymmenestä. on saanut jotain palkintoja ja aika yliampuvia kehuja saanut
lehdistöltä, kuten tuo kuvan yhteydessä oleva + monta monta muuta...
ei tää oikeestaan pelottanut ollenkaan, enemmänkin sellanen "mysteerisysteemi"
mut on tää varmaan aika raju ja
jos jo euroviisut pistää pään sekasin
+
väittäisin että edes sentenced ei kykenisi kehittelemään tällaista tykitystä, olen sanaton
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Over the top
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Over the top
hrmunoita wrote:Over the top
miami connection cannattaa tsekata myös koska on ehkä ultimatein :pimp:leffa
The synth rock band Dragon Sound, consisting of five University of Central Florida students, embarks on a crime-crushing justice in the streets of Orlando against groups of cocaine smugglers and ninjas.
tottakai nää ninjat on myös prätkäjannuja ja surffaajia ja bändi on melkosta pomoilua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
miami connection cannattaa tsekata myös koska on ehkä ultimatein :pimp:leffa
The synth rock band Dragon Sound, consisting of five University of Central Florida students, embarks on a crime-crushing justice in the streets of Orlando against groups of cocaine smugglers and ninjas.
tottakai nää ninjat on myös prätkäjannuja ja surffaajia ja bändi on melkosta pomoilua
kuulostaa ässältä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hrmunoita wrote:Over the top
To the Wonder
aika lailla samat fiilikset jäi ku Tree of Lifesta, toisaalta julmetun kaunista ja toisaalta kuolettavan tylsää ja noloa huokailua
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mud
Oli hyvä.
Matthew McConaughey
ihan hiton hyvä
Last edited by ydinaukio (21.05.2013 12:17)
^ Ei näy.
Over the Top on kyllä hymiöyhdistelmän vastakohta.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
http://www.filmonpaper.com/site/media/2 … 00x755.jpg
ihan hiton hyvä
Joe Dante - maailman paras leffaohjaaja
Over the Top on kyllä hymiöyhdistelmän
vastakohta.