You are not logged in.
Nightmare -painajainen merellä
Hehe, olipa huono.
No jaa. Enpä ollut koskaan aiemmin nähnyt tätä alusta loppuun.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aina vaan yhtä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/i … 7136_3.jpg
Aina vaan yhtä
smaa!
Elokuva-arkistossa tämmöin klassikko. Ehkä vähän junnasi loppupuolella, mutta ihan pätevä. Klassinen MacGuffin-leffa. Aika tiukka loppu vielä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pushover
Last edited by barton_funk (25.05.2013 15:16)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
A Good Day to Die Hard
Olipa huono.
parani näin tokalla kerralla
Serenity
Network
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Shout
Aika :peuk:
melko paska leffa.
The Train
vähän siinä ja siinä mut sanotaan nyt että peuk
Star Trek III: The Search for Spock
noh, kai nyt sit tällekin peuk
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
just näin
Menobussissa tuli katottua Mies ja alaston ase ykkönen ja kakkonen. Parhuuttahan ne vieläkin! Paluumatkalla aattelin kattella kolmosen.
Vittu tää on kyllä hyvä leffa. Katsoin eilen ekan kerran sitten leffateatterin. Fiilaan ihan vitusti tätä jäbää ja kohtausta:
Last edited by hrmunoita (26.05.2013 15:38)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Komea elokuva, vähän turhan pitkä tosin. Helmut Berger oli loistava Luddena, mutta välillä hieman huvitti, kun näytti TÄPSELT Grumpy Catilta.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
katoin aluksi vain sivusilmällä mut ihan hyvähän toi oli, piti sit katsoa loppuun asti.
Käytiin katsomassa Jurassic Park 3D. Eihän toi kolmiulotteisuus autuaaksi tee etenkään tommosessa vanhassa leffassa, jota ei ole alunperin 3d:ksi tarkoitettu. Mutta oli ihan siisti nähdä kyseinen leffa teatterissa. Edellisestä kerrasta olikin se 20 vuotta aikaa .
Last edited by kuninkees (29.05.2013 08:40)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Osaan tän nähtävästi jo ulkoo.
ei tää kyl ole niin hyvä kuin voisi olla, mut
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oblivion
Täähän oli mainio.
pl
Olin unohtanu tän. Oon nähny joskus ysärillä ja muistaakseni kova. Saattaa olla jopa nauhalla yhä.
Vartin jälkeen tajusin, että oonhan mä nähnyt tän. Katsoin kuitenkin loppuun, leffa paskeni eksponentiaalisesti loppua kohden.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.