You are not logged in.
Ihan jees
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kick-Ass
melko vastenmielistä paskaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Twixt
mitä
I'm Still Here
Ihan jees kai.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Bobby Fischer Against the World
Let Me In
Tää oli ihan positiivinen ylläri. Suurelta osin aika suora kopio alkuperäisestä enkä oikeen tajua miks semmosia tarttee tehdä, mut toisaalta aika usein toimi myös ihan omillaan (se autokohtaus on todella hyvä) ja oikein mielelläänhän tämän katsoi.
Oon nähtävästi tänään ainoa ihminen Tampereella, joka haluaa nähdä Spring Breakersin päivänäytöksessä.
Oon nähtävästi tänään ainoa ihminen Tampereella, joka haluaa nähdä Spring Breakersin päivänäytöksessä.
Ite kattelin tän tos yöllä:
Last edited by hrmunoita (02.06.2013 15:05)
Molemmat todettu hyviksi! Toimivat myös b2b.
Last edited by hc_jose (02.06.2013 23:08)
Twixt
mitä
![]()
![]()
Kannattaaks tää yytsii?
bernardblack wrote:Twixt
mitä
![]()
![]()
Kannattaaks tää yytsii?
ou jes very much
Skeletonni wrote:bernardblack wrote:Twixt
mitä
![]()
![]()
Kannattaaks tää yytsii?
ou jes very much
Oukei
Joo elikkäs tää just tv:stä
Jasper oli vähän vakuuttavampi tässä ku tyyliin kaikissa muissa rooleissaan mitä oon nähny. :confused::peuk:
Olipas tyrmistyttävä. Melkein aavistin lopun, mut samalla kelasin, että ei kai Moodysson tuohon aikaan nyt noin angstinen vielä ollut. Tuli ihan oikeasti surkea olo, mitä harvemmin käy rankempienkaan leffojen kanssa. Ehkä elämäni masentavimmat 13 minuuttia.
Last edited by Kalossimies (04.06.2013 00:01)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
The Town
iha jees
joo eli tämä
Last edited by hrmunoita (04.06.2013 09:43)
Doomsday
iha hauska carpenter-pastissi
Haha vittu Caruso on paska näyttelijä.
^tuli kans katottua tuota kun tuli tv:stä mut meni ihan ohi ja vaikutti kyl melko paskalta paitsi ne kohtaukset joissa nic cage
toimii edelleen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
toimii edelleen![]()
smaa
Oikeestaan toimi aika hiton hyvin. Oon nähny ton viimeks joskus ysärin loppupuoliskolla ja eilen olin oikeesti ällöttyny ja kuumottunu muutamassa kohdassa.
Eilisessä Niagaran näytöksessä oli yhteensä 8 henkeä
Fiilis leffan aikana ja sen jälkeen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Star Trek Into Darkness 3D
Audiovisuaalisesti ihan huippukamaa, mutta olisi kaivannut vähän enemmän niitä hiljaisempiakin hetkiä, nyt toimintaa oli jopa omaan makuun liiaksikin. Eläytymistä haittasi vähän myös se, että koko Star Trek -universumi on mulle ihan tuntematon vuoden 2009 elokuvaa lukuunottamatta, mutta kyllähän tästä silti nautti. Benedict Cumberbatchin Khan jäi mieleen, kuten myös Simon Peggin hassuttelut Scottyn roolissa. 3D-efektitkin oli paikoitellen tosi toimivia.
Plussana sain kuulla odotussalissa, kun joku partatyyppi selitti innoissaan pariskunnalle ekan Hobbitt-elokuvan ja kirjan eroja. Tuli siihen tulokseen, että Jacksonin ei olisi pitänyt antaa ohjata nä'äitäkin leffoja, vaan del Torolle olisi pitänyt antaa vastuu. Leffassa oli kuulemma juttuja, joita ei ollut kirjassa ja suht ohuen kirjan venyttäminen trilogiaksi ihmetytti. Aikoo silti käydä katsomassa loputkin elokuvat, vaikka eka osa ei ollutkaan niin päräyttävä kokemus.
jookcha wrote:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
toimii edelleen![]()
smaa
Oikeestaan toimi aika hiton hyvin. Oon nähny ton viimeks joskus ysärin loppupuoliskolla ja eilen olin oikeesti ällöttyny ja kuumottunu muutamassa kohdassa.
Melkein täysin samat. Yllätti miten hyvin noi yökötyshommat toimi vieläkin.
Star Trek Into Darkness 3D
Audiovisuaalisesti ihan huippukamaa, mutta olisi kaivannut vähän enemmän niitä hiljaisempiakin hetkiä, nyt toimintaa oli jopa omaan makuun liiaksikin. Eläytymistä haittasi vähän myös se, että koko Star Trek -universumi on mulle ihan tuntematon vuoden 2009 elokuvaa lukuunottamatta, mutta kyllähän tästä silti nautti. Benedict Cumberbatchin Khan jäi mieleen, kuten myös Simon Peggin hassuttelut Scottyn roolissa. 3D-efektitkin oli paikoitellen tosi toimivia.
Plussana sain kuulla odotussalissa, kun joku partatyyppi selitti innoissaan pariskunnalle ekan Hobbitt-elokuvan ja kirjan eroja. Tuli siihen tulokseen, että Jacksonin ei olisi pitänyt antaa ohjata nä'äitäkin leffoja, vaan del Torolle olisi pitänyt antaa vastuu. Leffassa oli kuulemma juttuja, joita ei ollut kirjassa ja suht ohuen kirjan venyttäminen trilogiaksi ihmetytti. Aikoo silti käydä katsomassa loputkin elokuvat, vaikka eka osa ei ollutkaan niin päräyttävä kokemus.
Tää vois olla eka 3D-leffa minkä käyn katsomassa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Con Air :rockhands: