You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huuhdotaan viisupettymys pois tällä:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Tää on kyllä aivan tajuttoman kova Yks viime vuosien ylivoimaisesti parhaita miesjakitarafolklevyjä.
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
bzort glorf bööth
^ Vähäkö hieno kansi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Parasta junailumusaa!
Nälkä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ihan jepa
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
http://www.mediaboom.org/uploads/posts/ … ntains.jpg
Parasta junailumusaa!
Sain tän viimeinkin hankittua nyt keväällä, pitääkin panam junailutestiin jos mahdollisuus tähän urkenee. Hyvä levy kyllä kotioloissakin
edit: ylimääräiset sanat pois.
Last edited by minimoog (30.05.2013 19:17)
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Vuoden nuori muotoilija.
Ihan täydellinen kesälevy
Nälkä.
Siis Sigur Rosin uutta.
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
suotta aliarvostettu levy, meitsi tykkää
Lähtökohtaisesti aika huono idea... John Fogerty soittelemassa eri bändien kanssa CCR:n biisejä uusiksi. Voishan tämä huonompikin olla, mutta en silti pysty Foo Fightersin kanssa tehdystä Fortunate Sonista innostumaan. Alkuperäinen on kuitenkin niin definitiivinen otos.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
No joo... On tää kyllä aika ihme levy. Saahan Fogertyn John tehdä biisejään uusiksi jos haluaa, mutta en silti ymmärrä mitä tarkoitusta tämä palvelee... Vähän kuin joku tribuutti, jossa alkuperäinen laulaja haluaa väkisin olla mukana joka biisillä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki