You are not logged in.
Kovat heittoskabat tänään Kalliossa. ILR:n huomattavan ulottuville lay-up-käsille myös
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tiistai ois mulle paras. Startti vois olla joko klo 16.30 tai sit klo 19 jälkeen.
Älä päästä painiks sitä
Pitäs käydä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No mihin aikaan toi on mahollista alottaa? Sopiiks klo 16 jo vai vedetääks iltapelit?
Älä päästä painiks sitä
iltahöntsät käy hyvin meikälle. vapaaherralla on aikaa valita.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Okei, sanotaan sit vaikka 19.30. Mä voin tuua vahvarin taas jos täl kertaa muistais kytkee siihen vähän jytä musaa kans.
Älä päästä painiks sitä
Meil on oma peli päällekäin ni en pääse.
en ole kolmekybänen emoboy
Puhuttiin et juhannussunnuntaina pelattais taas. Ketkäs on kaupungissa?
Älä päästä painiks sitä
pieni varaus tähän koska voi olla, että meikällä vaivaa penikat.
Emmä ookkaan sunnuntaina kaupungissa.
Älä päästä painiks sitä
Maanantaina onnaa puol kasista eteenpäin, tiistaista ei osaa sanoo.
Älä päästä painiks sitä
Pistetään puol kasilta peliä pystyyn.
Älä päästä painiks sitä
En tuu koska outo kipu jalassa.
kerkeen ite vast kasin pintaan eikä sänksikään ihan heti kättelys oo tulos et hakekaa höntsäpallo sielt hallilta
Älä päästä painiks sitä
Hemmetin hyvät pelit, jalka kesti ja kaikkee. Siistiä kyl ku kukaa ei dominoi jatkuvasti, tasoerot on aika pienet ja minkään jengikombinaation ylivoimaisuutta ei voi ennustaa. 2vs2 pelissä on itellä vielä vähän hakemista ja pitäis opetella heittämään.
Kyl nää 5vs5:t vielä saadaan. Missä pelaa noisis ja kuninkees?
Ehdottomasti pitäisi saada pää auki.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pe. Kalasatama?
en ole kolmekybänen emoboy
Pe it is.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pe klo 17 Kalasatamassa. Onks liian aikasin?
Älä päästä painiks sitä
Meikälle toi perjantai ei oikee natsaa. Armashenrikin näyttelyn päätösbileet varmaa just kuudelt.
Tuo taidehomot pelaan neekeripalloo
Älä päästä painiks sitä
Perjantai ei käy ku meen tuskaan, mut lupaan parantaa korisaktiivisuuttani.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Montas nyt on, viisi?
Kyl mä yhen kaverin saan näiden lisäkskin todnäk. Siinä ois kuus.
Mites tää kaveripolicy ylipäätään? mä veikkaan että mun tennisringistä vois satunnaisesti irrota lisäväkee peleihin jos niiltä kysyy. Ne on melkeen kaikki 30+ perheellisiä miehiä et siviilivelvoitteet ja pikkuvammat tekee temppujaan mut silloin tällöin vois joku kaveri hypätä megeen.
Älä päästä painiks sitä