You are not logged in.
Ihan ok hömppä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään oli vähän tämmönen päivä taas.
Last edited by ierikho (27.06.2013 22:34)
tykkäsin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kersantti "W" - nykyajan " mad max"
* Nerouden korkeaveisuu uusinnassa Monenko leffan päähenkilön kikkelille käy näin kuin tässä? Monessako leffassa on yhtä timangi pahuuden edustaja kuin Nosfero tässä? Eipä tule mieleen. Elokuvataiteen merkkiteos. Suosittelen.
Korppikortteli
* Ruotsalaisen elokuvan kovimpia mestariteoksiahan tämä sitten oli Suositukset.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Dawn of the Dead (2004 versio)
Ihan ok rimeikki.
* Nerouden korkeaveisuu uusinnassa
Monenko leffan päähenkilön kikkelille käy näin kuin tässä? Monessako leffassa on yhtä timangi pahuuden edustaja kuin Nosfero tässä? Eipä tule mieleen. Elokuvataiteen merkkiteos. Suosittelen.
Tää on nimeä myöten ihan rajusti hyvä leffa, vois itekin katsoa pitkästä aikaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
En muistanukkaan että Mad Max 2 on nÄin kova
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
* Nerouden korkeaveisuu uusinnassa
Monenko leffan päähenkilön kikkelille käy näin kuin tässä? Monessako leffassa on yhtä timangi pahuuden edustaja kuin Nosfero tässä? Eipä tule mieleen. Elokuvataiteen merkkiteos. Suosittelen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olympus Has Fallen
Paska.
Training Day
Parempi.
Shooter
Alku oli lupaava, mutta sitten lässähti.
Porco Rosso
Parasta ikinä. Oiskohan ollu kolmas tai neljäs kerta ku kattelin.
pitkästä aikaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Last Stand
Forest Whitaker on hyvä sekoileva kyttä, mut menee se tuttu ja toimiva rooli hukkaan. Hirveetä paskaa, jäi kesken.
Last edited by ammmmm (30.06.2013 21:57)
pirun hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
District 9
Oli hyvä myös näin tokalla katsomisella.
Enter the Dragon
Oli parempi ku muistin.
:grinni::peuk:
Last edited by ydinaukio (02.07.2013 13:15)
Rabid
Hyvä oli!
Tää oli oikeastaan aika hyvä vaik jossain puolivälissä epäilin hetken, et jaksankohan katsoa tätä loppuun asti, mut kyl kannatti koska näköjään sit kuitenkin jäi aika hyvä fiilis.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihappaska. Ei edes pelottanu, ja jos mua ei pelota, niin on totaalisen epäonnistunu kauhuleffa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Puhdistus
Olihan tuo yllättävän onnistunut filmatisointi. Tosin luulen, että en olisi pitänyt yhtä hyvänä, jos en olisi lukenut kirjaa ensin.
Lars and the Real Girl
Shoot 'Em Up
Njoo, paikoitellen ihan hauska, mutta lopulta aika turha kuitennii.
pl
Last edited by ydinaukio (07.07.2013 02:10)