You are not logged in.
ekaa kertaa suomeksi dubattuna, mutta silti hyvä
Manhunter
Oli hyvä. Nyt tekee mieli kattoa myös noi Hopkinsin hannibaleilut. Uhrilampaita en oo varmaan kattonut tän vuosituhannen puolella kertaakaan.
Deep Blue Sea
Tänään oli taas yksinäisyydenpotemispäivä näemmä:
Last edited by barton_funk (07.07.2013 22:38)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
huh-huh
Berberian Sound Studio
Oli hieno!
Beasts of the Southern Wild
Tämäkin oli oikein hyvä. Lopussa jotenkin ehkä hajos käsiin.
täyttä neroutta
In the Loop
Loistava!
pari hauskaa juttua, muuten
:epuk
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
olipahan stoori!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vitun kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pitkästä aikaa
Frances Ha - vahan aluks yski, mut symppis ku mika. oma elama ku on aikamoisessa limbossa niin tulihan tuohon samastuttua.
The Bling Ring - VMP. huonosti naytelty ja kerrottu. oli vaikeeta jaksaa loppuun saakka. luen mieluummin sen artikkelin. bongasin yhden nayttelijattarista abbott kinneylta shoppaamasta.
Bambi - kiinnostava dokkari 50-60-luvun transgendermeiningista ja kaunis henkilokuva
Les Nostres Dones - VMP. valkoiset katalaanilesbot taputtelee toisiaan selkaan ja kertoo "totuuksia" barcelonan skenesta. onneksi ei ollut teksteja niin ei tarvinnut ymmartaa kaikkee.
Mangojauhe goddamn.
Frances Ha - vahan aluks yski, mut symppis ku mika. oma elama ku on aikamoisessa limbossa niin tulihan tuohon samastuttua.
Hyvä et tykkäsit! Tykkään tästä aika simona. Kohta nään tän ehkis uusiks.
en ole kolmekybänen emoboy
melko masturbaattinen teos
Jeff, Who Lives at Home
iha jees
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Big Year
iha jees
4 mosche di velluto grigio
tylsä ku mikä
Ihan ok. Ei ollut tullut nähtyä vuosiin, mutta hyvinhän toi oli aikaa kestänyt. Nykyisiin turboscifi leffoihin verrattuna jo selvästi aiemman vuosikymmenen tuote, mutta ei nyt camppiä kuitenkaan. Paljon vääntyileviä naamoja ja pullistuvia silmiä
pl
ihan ok.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pacific Rim
Olihan tuo hyvää rymistelyä. Diggasin! Harmi vaan ettei ollu isompi kangas.
Aijoo, reissussa tuli katottua kaksi leffaa junassa ja yksi hotellihuoneen telsusta: Boheemielämää, Liikkuva linna ja The Game.
Fire in the Night
Koskettava dokumentti Piper Alphan tuhosta Pohjanmerellä.
ihan viihdyttävä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.